JAV už reklamos peržiūrą internete dalinamos dovanos (3)
Brauno universiteto studentas Brandonas Yoshimura sukūrė interneto svetainę „Loffles“, kur galima gauti dovanų už reklamos peržiūrą. Tokiu būdu dirbtinai didinamas reklamos peržiūrų skaičius. Tiesa, koks yra tokio tipo reklamos atsiperkamumas jos užsakovams, kol kas nutylima.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Skelbiama, kad minėtoje svetainėje keli vartotojai turi galimybę laimėti kompiuterius, televizorius arba dovanų čekius. Interneto svetainėje jau užsiregistravo du tūkstančiai žmonių. Norint gauti prizą, jiems reikia surinkti atitinkamą balų kiekį. Tam vartotojai turi peržiūrėti reklamą, o vėliau atsakyti į kelis klausimus. Taip įsitikinama, kad žiūrovai atidžiai stebėjo reklamą.
Interneto istorijoje panašių bandymų privilioti vartotojus peržiūrėti reklamas jau yra pasitaikę ne vienas. Tačiau iki šiol tokie projektai veikdavo be reklamos pirkėjų žinios. Tuo tarpu „Loffles“ reklamos užsakovų „apeiti“ nemėgina ir net su jais tiesiogiai bendradarbiauja, o reklamos peržiūrų skaičius didinamas interaktyviomis priemonėmis bei parenkant konkrečiam vartotojui tinkamas reklamas. Svetainė pradėjo veikti birželį, o tinklalapio kūrimas užtruko metus. Per tą laiką Yoshimura įkurta kompanija jau surinko 500 tūkstančių dolerių investicijų. Yoshimura komandoje dirba šeši žmonės.