Karšta naujiena Lietuvoje: „Eriksholmas. Pavogta svajonė“ ()
Skirtas tiems, kurie ieško ne tik iššūkių ir pramogos, bet ir turiningos patirties.

© Pranešimo autorių nuotr. (Asmeninis albumas)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Viena didžiausių Lietuvos žaidimų kūrimo ir leidybos įmonių „Nordcurrent“ kviečia pasinerti į naują nuotykį – siužetinį žaidimą „Eriksholmas. Pavogta svajonė“. Ką tik pasirodęs žaidimas nukelia žaidėjus į išgalvotą Šiaurės Europos miestą, kur, įsikūniję į pagrindinės herojės Hannos vaidmenį, jie leidžiasi ieškoti be žinios dingusio merginos brolio. Įtampos kupinas siužetas, morališkai sudėtingi pasirinkimai ir paslaptingos Eriksholmo gatvės kuria įtraukiančią patirtį.
Strategija, išskirtiniai veikėjai ir įtraukiantys žaidimo principai
Naujasis lietuvių išleidžiamas kūrinys – „Eriksholmas. Pavogta svajonė“ skirtas tiems, kurie ieško ne tik iššūkių ir pramogos, bet ir turiningos patirties – mėgstantiems slapstymosi žaidimus, strateginėmis taktikomis grįstą žaidimo pasaulį ir įtraukiančius siužetus. „Eriksholmas. Pavogta svajonė“ – izometrinis nuotykių žaidimas, kuriame svarbus ne tik strateginis mąstymas, bet ir emocinis įsitraukimas į veikėjų istorijas. Žaidėjai gali valdyti tris skirtingus personažus, kurių unikalūs gebėjimai padeda įveikti kliūtis, spręsti galvosūkius, pergudrauti sargybinius ir ištirti žaidimo lokacijas.
|
„Nordcurrent“ direktorė Viktorija Trofimova sako, kad šis žaidimas sukurtas žaidėjams, besirenkantiems kompiuterius, o ne mobiliuosius įrenginius: „Tai strateginis „Nordcurrent“ žingsnis plečiantis į naują žaidimų segmentą. Žaidimas pasiekiamas „Windows PC“ (Steam, Epic Games Store), „PlayStation 5“ bei „Xbox Series X|S“ platformose ir atspindi mūsų siekį augti, eksperimentuoti su naujais žanrais, naratyvinėmis formomis ir technologiniais sprendimais“.
„Eriksholmas. Pavogta svajonė“ persipina išoriniai pavojai ir vidiniai personažų konfliktai. Pagrindinės veikėjos Hannos brolis Hermanas dingsta, o policija pradeda jo paieškas. Įsikūniję į Hannos vaidmenį ir ieškodami jos brolio, žaidėjai įtraukiami į pavojingą įvykių grandinę, galinčią nulemti ne tik merginos, bet ir viso miesto likimą. Spręsdami galvosūkius ir bandydami išsiaiškinti tiesą, jie tampa aktyviais pasakojimo kūrėjais, kur kiekvienas pasirinkimas gali atverti naują istorijos kelią.
Įkvėptas Šiaurės Europos
„Eriksholmas. Pavogta svajonė“ išsiskiria ir įtaigiu atmosferiniu pasauliu, įkvėptu XX a. pradžios Šiaurės Europos miestų. Eriksholmo miestas čia ne tik kuria foną, bet ir tampa svarbia siužeto dalimi – aplinka formuoja bendrą nuotaiką, o kiekviena vietovė turi savo istoriją. Žaidimo eigoje atsiskleidžia vis daugiau veikėjų praeities detalių, o vizualiai išraiškingos lokacijos – nuo tamsių skersgatvių iki panoraminių vaizdų – sustiprina įtampą ir pasakojamą istoriją.
Miesto aplinka žaidime yra svarbus pagalbininkas – norint pasiekti tikslą, tenka stebėti sargybinių elgesio modelius, naudotis priedangomis ir dėmesio nukreipimo taktikomis. Sprendimas gali arba atverti naują kelią, arba sukelti grėsmę, todėl žaidėjai turės veikti išradingai ir apgalvotai.