„Facebook“: „Google+“ yra be vartotojų, be originalumo, be ekonominės įtakos  (7)

Vienas iš „Facebook“ vadovų pareiškė, kad „Google“ socialiniam tinklui „Google+“ stinga vartotojų, originalumo ir ekonominės įtakos, skelbia register.co.uk.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Beveik du mėnesius veikiantį socialinį tinklą „Google+“, kurį sukūrė bendrovė „Google“, dėl originalumo stokos, mažo vartotojų skaičiaus ir nepatrauklumo programinės įrangos kūrėjams, sukritikavo vienas iš „Facebook“ vadovų. „Facebook direktorius žaidimų partnerystei Seanas Ryanas sakė, kad „Google“ atkartojo tam tikras mūsų sistemos detales, tačiau jii turėjo teisę tai padaryti. Mums tiesiog reikės tai padaryti geriau“. S. Ryanas taip pat palygino „Facebook“ ir „Google+“ pelno dalijimosi su žaidimų kūrėjais modelį. „Facebook“ šiuo metu paima 30 proc. žaidimų kūrėjų pelno, o „Google+“ - vos 5 procentus. „Google ima 5 procentus dėl to, kad jie visai neturi vartotojų“, sakė S. Ryanas. Jis „Google+“ strategiją palygino su „McDonalds“ sprendimu kopijuoti „Starbucks“ ir pradėti prekiauti kava. Dabar „Google+“ tinklu naudojasi apie 25 mln. vartotoju. 2004 metais „Facebook“ prireikė dešimties mėnesių, kad tinklu pradėtų naudotis milijonas vartotojų.

Leidinio „Fortune“ analitikai mano, kad „Google+“ sprendimas siūlyti vartotojams tokius žaidimus, kaip „Zynga Poker“ ir „Angry Birds“ privertė „Facebook“ suklusti ir kad su tuo susiję pastarojo socialinio tinklo pranešimai apie patobulintą žaidimų ir pranešimų siuntimo paslaugą.

Trumpalaikių žaidimų rinka yra labai svarbi, nes virtualių daiktų pardavimai iki 2014 metų turėtų pasiekti 20,3 mlrd. JAV dolerių, skelbia tyrimų ir investicijų bankas „ThinkEquity“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (7)

Susijusios žymos: