„Google Music“ vilčių nepateisino, tačiau galimybių dar turi (2)
Internetinė muzikos parduotuvė „Google Music“, kuri savo veiklą pradėjo prieš tris mėnesius, kol kas nepateisino į ją dėtų vilčių. Kompanijos atstovai nepasiduoda ir ketina stiprinti paslaugos pozicijas rinkoje, siūlydami funkcijas ir pasitelkdami reklamą.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Apie tai garso įrašų studijoms pranešė kompanijos „Google“ atstovai. Jų teigimu, vartotojų aktyvumo lygis sistemoje, lygiai taip pat, kaip ir pajamos iš muzikinių kompozicijų pardavimo, yra žymiai mažesnis, nei buvo tikėtasi „Google Music“ veiklos pradžioje.
Vis tik „Google“ atstovai paskubėjo nuraminti, jog muzikinė tarnyba išdirbo tik vieną metų ketvirtį, todėl bus stengiamasi išnaudoti visas galimybes, kad projektas taptų populiarus. Tam reikalui „Google“ pašalins eilę trūkumų, o taip pat sustiprins reklaminę kampaniją.
Priminsime, jog „Google Music“ savo veiklą pradėjo 2011 m. lapkričio mėnesio viduryje. Per šią muzikinę tarnybą ir per mobilią programėlę „Android Music“ vartotojai gali legaliai įsigyti muzikinių kompozicijų. Pats projektas praktiškai visiškai atkartoja populiarių „Amazon“ ir „Apple“ interneto parduotuvių funkcionalumą.