Battlefield 5 pasižymės dar didesnėmis aplinkos griovimo galimybėmis (5)
Dar nesuspėjo Battlefield 4 pasirodyti prekyboje (visa tai įvyks šių metų spalio 29 d.), o EA valdoma studija DICE jau ruošia naują šios šaudyklės dalį. Battlefield serijos vykdomasis prodiuseris Patrick Bach jau dabar gali garantuotai pasakyti, kad kitas žaidimas galės pasigirti dar didesniu sugriovimų laipsniu, nei visos ankstesnės serijos dalys.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Žaidimas sublizgės naujomis galimybėmis, išskirtiniais bruožais, o taip pat dideliais sugriovimais“, – teigė P. Bach. „Kiekvienas naujas žaidimas turėtų tapti tam tikru postūmiu į priekį.“
Deja, P. Bach nepaaiškino, kokiomis būtent sugriovimo galimybėmis žaidimas galės pasigirti: realistiška fizika, kuri bus apskaičiuojama realiu laiku, o galbūt tiksliai suprogramuotus dangoraižių virtimus šalia kaip pūkeliai kretančių malūnsparnių. Tikėtina, kad iki to laiko dauguma žaidėjų įsigys naujos kartos konsoles PS4 ir Xbox One, taigi fizika bus daug panašesnė į tą, kurią mes matome realiame gyvenime. O kol kas viską gaubia tankus paslapties šydas.
Patrick Bach taip pat pažymėjo, jog Battlefield sėkmę visuomet lemdavo daugelio žaidėjų režime vykstančios kovos, o ne siužetinė linija bei įvairūs ją lydintys pasakojimai bei istorijos.
„Siužetas – tai tik žaidimo apvalkalas“, – teigė EA atstovas. „Šiandieniniai žaidimai remiasi tais įspūdžiais, kurie gauti iš tinklinių batalijų“.
„Jūs gi žinote – švedai yra prasti istorijų pasakotojai; mums daug geriau pavyksta sistemų kūrimas“ , – bandė pasiteisinti Patrick Bach.
Bet kokiu atveju, mes jau ne kartą girdėjome iš kūrėjų, kad Battlefield 4 vieno žaidėjo kampanija bus geriausia, ką iki šiol buvo sukūrę DICE atstovai. Priminsime, kad Battlefield 4 prekyboje debiutuos spalio pabaigoje, šaudyklę gaus šios platformos: PC, PS3 ir PS4, Xbox 360 ir Xbox One.