Remedy ketina ištrinti ribas tarp televizijos ir žaidimų (Video) (8)
XX a. paskutiniame dešimtmetyje kūrėjai jau bandė sukryžminti gyvą vaizdo turinį ir žaidimus: siužetas kai kuriuose projektuose buvo pateikiamas trumpų vaizdo klipų su aktoriais pavidalu; kiti žaidimai apskritai kūrė siužetą, remiantis filmuota medžiaga. Antra vertus, visa tai taip ir liko kompanijos 3DO, vaizdo magnetofonų ir CD laimenų epochos dalimi.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Suomių studija Remedy Entertainment su tuo taikstytis nenori ir svajoja sugrįžti į sceną su žaidimu Quantum Break, pasiūlysiančiu techniką FMV. Žinoma, ne pirminiu pavidalu, tačiau sujungti žaidimo scenų iškarpas, gyvą video ir žaidimus. „Gyvenimas per trumpas, kad eitume mažais žingsneliais“, – pažymi studijos vadovas Matias Myllyrinne. „Mes norime padaryti viską, kas įmanoma, kad pagerintume savo projekto meninę formą.“ Šis tikslas naudojamas ne tik tam, kad tiesiog būtų persijungiama nuo paprastų vaizdo klipų prie video, tačiau su žaidimu siūlys ištisą serialą.
„Serialo epizodai bus atblokuojami siužetinės linijos įveikimo metu, tačiau jūs galėsite pasirinkti, kada juos žiūrėti“, – paaiškino studijos franšizės padalinio atstovas Oskari Hakkinen. „Geriausi įspūdžiai bus gaunami, jei žaisite ir žiūrėsite serijas tuomet, kai tik jos pasirodys. Beje, kiną galima ir žiūrėti per iPad arba telefoną.“
Taigi kas mūsų laukia? Po „nuostabiu veiksmo projektu“ kūrėjai slepia tradicinę trečio asmens šaudyklę su slėpynėmis, įvairiomis anomalijomis ir galimybe manipuliuoti laiku. Galėsite laiką ne tik pristabdyti, tačiau ir juo keliauti. Vienas iš pavyzdžių buvo parodytas renginyje E3 2013, kai laiko šuolis privertė laivą įsirėžti į tiltą.
Serialo siužetiniai poreikiai numato, kad istorija bus pasakojama, pasitelkiant kelis personažus; be visų kitų herojų galėsite žaidime pasirinkti ir pagrindinį personažą. „Epizodo pabaigoje susidursite su didžiausiu piktavaliu, kuris turės didžiausias galias manipuliuoti laiku; jūs priimsite keletą sprendimų, o po to žiūrėsite naują TV epizodą ir pamatysite, kokias pasekmes sukėlė jūsų veiksmai“, – paaiškino Matias Myllyrinne.
O kodėl pasirinktas serialas, o ne iš anksto paruoštas vaizdo klipas? Kūrėjų teigimu, jie nori, kad vaizdo klipai būtų interaktyvūs, o serialai – statiški. Ilgi vaizdo klipai vartotojui greitai nusibostų, jie nori kažkokio interaktyvumo. Su serialu viskas kitaip: tai įprastas, pilnavertis siužetinis pasakojimas su tikrais aktoriais.
Ar pavyks studijai ištrinti ribas tarp televizijos ir žaidimų? Nemažai ekspertų abejoja, kadangi su siūloma siužeto pateikimo mechanika anksčiau niekas nedirbo. Niekas tiesiog nežino, kokie sunkumai gali kilti proceso metu ir kaip į visa tai reaguos žaidėjai. Tačiau sumažinti atskirti tarp TV ir žaidimų studijai Remedy, panašu, gali ir pavykti.