„Facebook“ vėl keičia naudojimo taisykles: ką reikia žinoti  (0)

„Facebook“ savo nariams pranešė nuo kitų metų sausio 1 dienos keičianti naudojimo taisykles. Pokyčiai įsigalios automatiškai – kitaip sakant, jei iki kitų metų neišsiregistruosite, tai reikš, kad su pakeitimais sutinkate. Kokie yra svarbiausi pakeitimai?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Bene reikšmingiausia naujovė – pakeista privatumo politika. Iš esmės taisyklės liko tokios pat, tik „Facebook“ atsisakė didelės dalies teisinio žargono, kad vartotojams būtų lengviau suprasti esmę.

Taip pat kompanija sukūrė specialų puslapį „Privacy Basics“, kuriame privatumo politika suskirstyta aiškiau (šis puslapis išverstas į 36 kalbas, deja, lietuviškos versijos nėra – teks skaityti angliškai ar rusiškai). Čia galėsite sužinoti, kas ir kokią jūsų skelbiamą informaciją mato, kaip ta informacija naudojama, kaip kiti gali su jumis susisiekti ir ką galite matyti jūs.

Tiesa, nors taisyklės tapo paprastesnės, jų esmė nesikeičia: „Facebook“ pasilieka teisę rinkti informaciją apie jus, jūsų pomėgius, bendravimo įpročius ir pan. Visa tai svetainė naudoja tam, kad išgyventų – atsižvelgdami į jūsų pomėgius, amžių, lytį, gyvenamąją vietą ir kitus duomenis specialūs algoritmai parenka reklamas, kurios gali sulaukti didesnio dėmesio. „Facebook“ pabrėžia privačių duomenų reklamos pirkėjams nesuteikianti: „Mes padedame reklamų užsakovams pasiekti tinkamas auditorijas neatskleisdami, kas jūs toks esate.“

Vartotojams leidžiama pasirinkti reklamų, kurių jie nepageidauja matyti, rūšis ir šie pasirinkimai galios visiems jūsų naudojamiems įrenginiams, tačiau apskritai reklamų išvengti nepavyks. Svetainės nariai taip pat gali uždrausti „Facebook“ dalintis privačia informacija su trečiųjų šalių programomis (pvz., žaidimais).

Iš kitos pusės, absoliuti dauguma socialinio tinklo narių apskritai neskaito naudojimo taisyklių ir nekeičia privatumo nustatymų.

Taip pat „Facebook“ ateityje daugiau dėmesio skirs jūsų buvimo vietai: jei sutiksite ją nurodyti (pvz., ieškosite netoliese esančių draugų), nenustebkite išvydę netoliese esančių restoranų, klubų ar parduotuvių pasiūlymus.

Kompanija praneša kai kuriose regionuose testuojanti naują pirkimo mygtuką, kurį spustelėję vartotojai galės įsigyti produktų ar užsisakyti paslaugų nepalikę „Facebook“. Ateityje numatoma supaprastinti ir atsiskaitymus. Taigi panašu, kad ateityje per 1,3 mlrd. narių turintis socialinis tinklas sieks tapti ne tik žmonių bendravimo, bet ir apsipirkimo vieta.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(13)
(29)
(-16)

Komentarai (0)