[Žinios trumpai] Kas vyksta su „Netflix“ – per mažiau nei 100 dienų neteko 200 000 prenumeratorių: netrukus gali prarasti dar 2 mln.  ()

„Netflix“ pirmą kartą per daugiau nei 10 metų netenka prenumeratorių.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Netflix“ pirmąjį šių metų ketvirtį baigė turėdama 221,6 mln. prenumeratorių, šiek tiek mažiau nei paskutinį praėjusių metų ketvirtį.

„Netflix“ prenumeratorių skaičius sumažėjo pirmą kartą per daugiau nei dešimtmetį.

Srautinio perdavimo bendrovė per pirmuosius tris metų mėnesius prarado 200 000 narių, antradienį pranešė bendrovė.

Nuosmukis įvyko po to, kai įmonė, pasitraukdama iš Rusijos, padidino kainas pagrindinėse rinkose, įskaitant JAV ir JK.

Tačiau „Netflix“ perspėjo, kad ateina daugiau nuostolių, ir užsiminė, kad pradės griežtinti paskyros dalijimąsi, nes bus skatinama registruoti naujus narius.

Apskaičiuota, kad daugiau nei 100 milijonų namų ūkių pažeidžia jos taisykles, dalindamiesi slaptažodžiais.

Srautinio perdavimo milžinas apskaičiavo, kad nors už jos paslaugą moka beveik 222 milijonai namų ūkių, sąskaitos yra bendrinamos su daugiau nei 100 milijonų kitų namų ūkių, nemokančių už televizijos transliacijos paslaugą.

„Paskyros pasidalijimas, kaip procentas nuo mūsų mokamos narystės, bėgant metams beveik nepasikeitė, tačiau kartu su pirmuoju veiksniu reiškia, kad daugelyje rinkų narystę padidinti yra sunkiau“, – teigė „Netflix“.

„Netflix“ praėjusiais metais pradėjo bandyti būdus, kaip užsidirbti pinigų iš žmonių, kurie dalijasi paskyromis, pavyzdžiui, pridedant funkciją, leidžiančią abonentams mokėti šiek tiek daugiau už kitų namų ūkių įtraukimą.

 

Laiške akcininkams „Netflix perspėjo, kad per tris mėnesius iki šių metų liepos mėnesio greičiausiai paliks dar du milijonai abonentų. Paskutinį kartą per ketvirtį bendrovė neteko narių 2011 m. spalį.

Pasitraukimas iš Rusijos rinkos „Netflix“ kainavo 700 000 prenumeratorių. Dar 600 000 žmonių sustabdė paslaugą JAV ir Kanadoje po kainų padidėjimo, pranešė „Netflix“.

Kitas „Netflix“ veiksnys yra intensyvi konkurencija tarp titanų, tokių kaip „Apple“ ir „Disney“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(9)
(1)
(8)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()