Nepilną kodą gavusiems žaidėjams pasiūlyta "atspėti" trūkstamą simbolį (19)
Kai kuriems žaidimą "Command and Conquer Red Alert 3" įsigijusiems pirkėjams teko susidurti su kiek neįprasta problema - produktą išleidusi kompanija "Electronic Arts" žaidimo pakuotėje "pamiršo" atspausdinti paskutinį aktyvavimui reikalingo numerio skaitmenį. Tiesa, gamintojas sureagavo operatyviai, tačiau vienas jų siūlomų sprendimo būdų pasirodė esąs išties unikalus.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Aktyvavimui reikalingas serijinis numeris turėjo būti 20 skaitmenų ilgio, tačiau pakuotėje kai kurie pirkėjai aptiko tik 19 reikalingųjų simbolių. Žvelgiant iš praktinės pusės tai tikrai ne problema. "Electronic Arts" savo klientams pasiūlė logišką sprendimą - pirkėjas turėjo nufotografuoti nepilnojo numerio versiją ir nusiųsti ją klientų aptarnavimo poskyriui elektroniniu paštu.
Antrąjį (unikalųjį) būdą kompanija savo internetinėje svetainėje aprašė štai taip: "Egzistuoja būdas apeiti šią problemą savarankiškai. Kadangi jūs iš esmės turite pirmuosius 19 simbolių, jums tereikia pabandyti atspėti paskutinįjį. Norint tai padaryti, paprasčiausiai įveskite turimą kodo dalį, o paskutiniajam simboliui išbandykite visas raides nuo A iki Z ir skaičius nuo 0 iki 9. Galiausiai jūs turėtumėte rasti teisingą kombinaciją ir galėsite žaisti žaidimą".
Tiesa, nebandykite šiuo metodu pasinaudoti atspėdami visą kodą, nebent jūs nusiteikę patikrinti visas 1.33674945 × 10^31 kombinacijas...