Ko reikia sėkmingai elektroninei prekybai Lietuvoje?  (4)

Daugiau nei 7 iš 10 apklaustųjų Kalėdines dovanas pirktų internetu, jei pardavėjai virtualiose parduotuvėse pasiūlytų išskirtinių nuolaidų. Nusiteikę šventines dovanas pirkti internete nurodė 35 proc. apklausos dalyvių, tačiau paklausus, kaip pasikeistų respondentų ketinimai, jei virtualiose parduotuvėse būtų teikiamos išskirtinės nuolaidos, besirengiančių pirkti internete skaičius padvigubėjo.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tai parodė kompanijos Mebarta atliktas pilotinis tyrimas, kuriame dalyvavo 410 atsitiktinių Lietuvos interneto vartotojų.

“Tikėtina, kad įtempta ekonominė situacija priminė pirkėjams, kad virtualiose parduotuvėse prekės visada pigesnės. Todėl nenuostabu, kad virtualiose parduotuvėse taikomos nuolaidos pėlytės pagalba apsipirkti masintų dvigubai daugiau žmonių.” – teigia UAB Mebarta bei Pirk-internete.lt vadovas Donatas Bartusevičius.

80 proc. apklausos dalyvių nurodė perkantys internete, 15 proc. respondentų teigia tai darantys nuolatos, o beveik pusė - kartais. 7 proc. neperka prekių interneto pagalba dėl to, kad jiems labiau patinka “gyvai” aplankyti parduotuves. 36 proc. apklausos dalyvių mieliau renkasi lietuviškas interneto parduotuves, o 13 proc. - užsienio.

Respondentų teirautasi, kokie svarbiausi kriterijai lemia parduotuvės pasirinkimą. 7 iš 10 nurodė ieškantys konkrečios prekės (nesvarbu kur ji parduodama), o 6 iš 10 parduotuvę renkasi pagal patogiausią atsiskaitymo būdą. Kiek mažiau žmonių interneto parduotuves renkasi pagal didelį asortimentą bei greičiausią pristatymo būdą, - šiuos kriterijus vardino 4 iš 10 apklaustųjų. 33,5 proc. respondentų renkasi patogiausias naudojimui parduotuves.

"Svarbiausius online parduotuvėms keliamus reikalavimus jau esame įvykdę, tačiau suprasdami, kad svarbiausia interneto parduotuvės vartotojui aiškumas ir patogumas - nuolat tobuliname savo virtualios parduotuvės sistemą. Tam tarnauja optimizuota paieškos sistema, įdiegta galimybė palyginti prekes, apžiūrinėjant bet kurią prekę gyvai pasikalbėti su konsultantu ir daugybė kitų smulkmenų, kurių sąrašą nuolat plečiame kurdami aplinką, kurioje klientas jaustųsi kaip namie." - sako Donatas Bartusevičius.

"Priešingai nei kitos interneto parduotuvės, eksponuojame tik tas prekes, kurias turime sandėlyje ir galime pristatyti tuoj pat. Tai itin svarbu šventiniu laikotarpiu. Neverta pamiršti ir to, kad važiavimas į parduotuvę reiškia ne tik kuro, bet ir laiko sąnaudas. Ar ne maloniau kai prekės pačios įveikia miesto kamščius?" - klausia D.Bartusevičius.

Žinoma, šis tyrimas - savotiška įmonės marketingo kampanija, tačiau jo rezultatai yra pakankamai įdomūs, tik neaišku ar patikimi. Štai todėl kviečiame šio straipsnio skaitytojus komentaruose pasidalinti savo patirtimi ir nuomone apie tokią prekybą. Jeigu komentarų tarpe atsiras tikrai brandžių nuomonių, jas apjungsime į vieną visumą ir sudėję į atskirą straipsnį paskleisime po lietuvišką internetą - bus tikra internautų pozicija, leisianti susiorientuoti ne tik neapsisprendžiantiems dėl elektroninės prekybos, bet ir pačioms kompanijoms, planuojant ką ir kaip reikia tobulinti. Tik prašytume nuomones dėstyti argumentuotai - subjektyvias ir nepagrįstas pozicijas mes viešinti negalime.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (4)

Susijusios žymos: