TOP 3 naudoti automobiliai, kurių kategoriškai neverta pirkti. Net jei labai norėsite ()
Nepelnytai paklausūs automobiliai.

© jarmoluk (Pixabay Content Licence)|https://pixabay.com/photos/vehicle-car-auto-wheel-tire-5570248/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Juokai juokais, bet kai kurie žmonės, kupini atkaklumo, kurį galėtų panaudoti geresniems tikslams, ir toliau perka naudotus automobilius, kurie pasirodo nepatikimi ir brangūs prižiūrėti.
Dažnai būtent mažiau patvarūs automobiliai greitai praranda vertę naudotų automobilių rinkoje, o patvariausi, net jei ir gana nuobodūs, nepraranda vertės metų metus.
Šiame straipsnyje aptarsime kai kuriuos automobilius, kurie nepelnytai yra labai paklausūs naudotų automobilių rinkoje.
Šis straipsnis skirtas paprastam vartotojui, norinčiam automobilio, kuris, be visų kitų privalumų (dizaino, praktiškumo, degalų taupymo), nekainuotų per daug remontui.
BMW X5 E53
2000–2006 m.
Šis legendinis krosoveris, apie kurį daugelis tebesvajoja, pastaraisiais metais atpigo. Šiandien, regis, padorų pirmosios kartos BMW X5 galima rasti už maždaug 8000 USD. Ir pagrindinis žodis čia, žinoma, yra „atrodo“.
Senesnių BMW X5 apžvalgos labai įvairios. Kai kurie savininkai teigia, kad po įsigijimo važinėja dar daugelį metų, keisdami tik eksploatacines medžiagas. Kiti skundžiasi, kad jis nuolat „siurbia pinigus“
Šio prieštaravimo paslaptis paprasta. Jei jūsų automobilis prieš jus buvo gerai prižiūrimas, juo galėsite naudotis ilgai. Tačiau jei įsigijote „pavargusį“ egzempliorių, didžioji dalis remonto kris ant jūsų pečių.
Rinkdamiesi BMW X5 E53, turėtumėte atidžiai apžiūrėti kėbulą, ypač dugną gale. Daugelyje automobilių supuvo galiniai sparnai ir galinio porėmio tvirtinimai. Atsarginio rato arka ir bagažinės dugnas yra labai problemiškos vietos. Nes būtent čia yra akumuliatorius ir svarbūs laidų komponentai.
|
Patyrę ir rūpestingi savininkai šias vietas apsaugo antikorozine danga. Tačiau jei niekas to dar nedarė, 15–20 metų senumo automobilis po apačia jau gali priminti seną „Žigulį“ ir netgi turėti daugybę elektros problemų. Apskritai BMW X5 E53 dugno ir ertmių apsauga nuo korozijos jau yra būtina. Tokio amžiaus automobilis, net ir vokiškas, pasiduoda laiko smūgiams.
Senas BMW X5 E53 taip pat gali nervinti dėl daugybės smulkių ir erzinančių problemų –genda langų pakėlėjai, valytuvų varikliukai, veidrodėlių sulankstymo mechanizmai, durų spynos ir pan. Nors yra daugybė BMW X5 E53 utilizavimo aikštelių, prastai prižiūrėto pavyzdžio su visomis šiomis smulkiomis problemomis remontas gali būti gana brangus.
BMW X5 E53 važiuoklė paprastai yra gana patikima, nors ir ne paprasta, o kai kurios valdymo svirtys pagamintos iš aliuminio. Svarbiausia – nepirkti automobilio su pneumatine pakaba. Gali kilti daugybė problemų, o jų taisymas yra brangus.
Tik „Greiti ir įsiutę“ franšizės gerbėjai pirktų BMW X5 E53 su mechanine pavarų dėže, tad pakalbėkime apie automatines pavarų dėžes. Čia yra dvi galimybės: 6 cilindrų benzininiai ir dyzeliniai varikliai iki atnaujinimo buvo komplektuojami su GM pavarų dėže, o 8 cilindrų varikliai – su ZF pavarų dėže. Abi buvo penkių pavarų. Po atnaujinimo visuose automobiliuose buvo įrengtos naujesnės 6 pavarų ZF pavarų dėžės.
Specialistai serviso technikai gali valandų valandas kalbėti apie šias pavarų dėžes. Trumpai tariant, galima pasakyti, kad bet kurios BMW X5 E53 automatinės pavarų dėžės tarnavimo laikas yra apie 150 000 km (plius minus 30 000–50 000 km, priklausomai nuo vairavimo stiliaus). Kapitalinis transmisijos remontas patikimame servise pailgina tarnavimo laiką lygiai tokiu pačiu intervalu, ne daugiau. Žinoma, yra laimingųjų, kurie nuvažiuoja 200 000–250 000 km be problemų, tačiau tai retenybė.
Net ir labai atsargiai vairuodami bei reguliariai keisdami alyvą, vargu ar ženkliai pagerinsite situaciją. „Toyota“ ir „Honda“ savininkai, kurie lengvai nuvažiuoja 300 000–400 000 km be automatinės pavarų dėžės remonto, kai jūs nematote, tyliai nusišaipo.
Mechanikai taip pat teigia, kad visų varančiųjų ratų sistema, ypač po atnaujinimo, kai tapo galima pasirinkti priekinių ratų pavarą, taip pat gali sukelti netikėtumų po 200 000 km. Susidėvi išėjimo veleno į priekinę ašį grioveliai, o paskirstymo dėžė nustoja veikti.
Dažnai niekas nesivargina jos šalinti, nes ji signalizuoja apie problemas tik retkarčiais pasitaikančiais trūkčiojimais, kurių nepatyręs savininkas tiesiog nepastebės arba priskirs automatinės pavarų dėžės problemoms. O tada paaiškėja, kad jūsų BMW X5 E53 nebėra visų varančiųjų ratų, o remontas yra brangus. Visus BMW X5 E53 variklius galima laikyti vidutiniškai patikimais, o legendinis 3,0 litrų M57 turbodyzelinis variklis yra vienas iš paskutiniųjų „milijonas ir daugiau“ variklių. Tačiau problema ta, kad po 15–20 metų naudojimo su keliais savininkais tikimybė, kad variklis buvo nuolat prižiūrimas, yra labai maža. Lygiai taip pat, kaip ir jūsų šansai rasti tokio tipo X5, kuriam artimiausiu metu nereikės kapitalinio variklio remonto, yra menki. Nebent pirksite automobilį, kuris neseniai buvo kapitaliai remontuotas, niekas jo jums neparduos už priimtiną kainą.
BMW X5 E53 problemų sąrašas tęsiasi ir tęsiasi, tačiau išvada paprasta. Tokį automobilį pirkti verta tik tuo atveju, jei turite kokių nors nebaigtų reikalų su šiuo legendiniu automobiliu. Tačiau net jei esate BMW entuziastas, už tą pačią kainą galite ieškoti naujesnio Bavarijos stebuklo, net jei jis yra žemesnės klasės.
Audi A4 B8
2010–2014 m.
Labai populiarus naudotas automobilis. Jie atkeliauja tiek iš Europos (dažniausiai dyzeliniai arba priekinių ratų pavara su 1,8 litro benzininiu varikliu ir nuolat kintama transmisija), tiek iš JAV (daug visų ratų pavaros variantų su 2 litrų benzininiu varikliu).
Šiuo metu „Audi A4“ yra vienas patraukliausių naudotų aukščiausios klasės automobilių, jei jūsų biudžetas yra apie 10 000 USD. „Audi A4“ gali pasigirti prestižu ir iš esmės šiuolaikišku dizainu, taip pat komfortu, puikiu valdymu ir pavydėtinu našumo bei degalų taupymo deriniu.
Tačiau pirkti „Audi A4“ toli gražu nėra racionalu.
Net tarp prekės ženklo gerbėjų ši karta nelaikoma sėkminga. Tiesą sakant, vienintelis dalykas, dėl kurio nėra jokių priekaištų, yra kėbulas, pagamintas iš aukštos kokybės metalo, kuris gerai atsparus korozijai (rūdija tik pažeisti modeliai su prastu kėbulo remontu).
Visa kita šios eros „Audi A4“ yra potenciali pažeidžiama vieta. Benzininių variklių tarnavimo laikas retai viršija 100 000–150 000 km be didelių investicijų. Paskirstymo grandinės išsitempia, cilindrų kiaurymės plečiasi, o vožtuvų dangteliai ir sandarikliai leidžia. Varikliai yra labai jautrūs alyvos keitimo kokybei ir dažnumui, taip pat degalų kokybei.
Dyzeliniai varikliai yra šiek tiek patikimesni, tačiau apskritai jie taip pat yra gana problemiški. Tiek CVT, tiek automatinės mechaninės pavarų dėžės yra gana problemiškos, o klasikinė automatinė pavarų dėžė yra gana reta.
„Audi A4“ važiuoklė daugiausia pagaminta iš aliuminio ir yra sudėtingos konstrukcijos, o tarnavimo laikas gana trumpas. Važiuojant nelygiais keliais, daugiasvirtės pakabos patogumas greitai užleidžia vietą varginančiam pinigų skausmui. Mechanikai dažnai juokauja apie keturis šarnyrus kiekvienam ratui ir aliuminio valdymo svirtis, kurios kartais sulinksta po vienos nelaimingos duobės važiuojant dideliu greičiu.
Žinoma, nereikia labai perdėti. Jei automobilis yra puikios būklės jį įsigyjant, turite galimybę jį vairuoti metus ar dvejus be didelių investicijų. Tačiau svarbu suprasti, kad „Audi A4“ yra automobilis, kurio geriausia atsisakyti, kol neateis didelis remontas. Vidutinės metinės „Audi A4“ priežiūros išlaidos gali prilygti, tarkime, „Toyota Avensis“ išlaikymo išlaidoms per trejus–ketverius aktyvaus naudojimo metus. Taip, šie automobiliai važiuoja labai skirtingai, bet tai jau kita istorija.
„Ford Edge“
2012–2015 m.
Automobilių prekybos salonų atstovai mėgsta klientams sakyti, kad „Ford Edge“ yra tikrai tvirtas amerikietiškas visureigis, patikimas ir gerai sukonstruotas. Todėl jo priežiūra nėra itin brangi.
Modelio privalumai – patrauklus dizainas, erdvus salonas ir bagažinė, klasikinis atmosferinis 3,5 litro variklis (kuris lengvai veikia su benzinu) ir standartinė automatinė pavarų dėžė.
O kaina, žinoma, džiugina. Būtent taip yra, kai gaunate „daug automobilio už mažus pinigus“. Žinoma, už 13 000–15 000 USD galite įsigyti didelį, gana naujos gamybos krosoverį. Štai kodėl žmonės taip noriai perka „Ford Edge“ čia, ir jie vis dažniau importuojami iš JAV ir Kanados.
Tačiau atidžiau įsižiūrėjus, rožinis „Ford Edge“ įvaizdis greitai išblėsta. Ir atsakymas į klausimą, kodėl toks įspūdingas automobilis kainuoja taip mažai, nebėra paslaptis.
„Ford Edge“ variklis ir automatinė pavarų dėžė iš tiesų turi nedaug problemų. Daugeliu atvejų variklis visiškai nesukelia jokių problemų, net ir esant gana didelei ridai. Automatinė pavarų dėžė, jei ankstesni savininkai nebuvo „lenktynininkai“ ir alyva buvo reguliariai keičiama, lengvai atlaikys 250 000–300 000 km, kol prireiks remonto, ar net daugiau.
Tačiau tuo „Ford Edge“ ilgaamžiškumo privalumai ir baigiasi.
Techniškai „Ford Edge“ turi daug nemalonių keistenybių. Automobilį iš esmės sugadina jo santykis su „Mazda CX-9“, iš kurio „Edge“ paveldėjo daugelį savo giminystės problemų.
Pavyzdžiui, galinio diferencialo tarnavimo laikas pasirodė esąs gana ribotas, problemos dažnai prasideda jau nuvažiavus 80 000–100 000 km. Pavarų dėžė komplektuojama su laidais, jos kaina tiesiogine prasme astronominė, o rasti ją itin sunku – automobilis mūsų rajone vis dar gana retas.
Kardaninio veleno pakabos guolis taip pat pasirodė esąs gana trumpaamžis. Brangios valdymo svirtys, kurios komplektuojamos tik su šarnyriniais sujungimais, taip pat ilgai netarnauja.
Tačiau pagrindinė „Ford Edge“ problema yra trumpas kėbulo tarnavimo laikas. Amerikiečiai taupė ertmių apsaugai ir dugno antikoroziniam apdorojimui, todėl net 2015–2016 metų automobiliai jau turi daugiau rūdžių po apačia nei daugelis 15 metų senesnių europietiškųjų automobilių. Be to, praktiškai neįmanoma veiksmingai kovoti su tokia didele korozija. Net ir reguliarus antikorozinis apdorojimas gali tik sulėtinti destruktyvų procesą.
Naudoto „Ford Edge“ rinkos vertė bėgant metams mažės, nes vis daugiau žmonių perka šiuos automobilius ir susiduria su problemomis. Todėl, jei jums reikia didelio krosoverio, geriau nesusigundyti neseniai pagamintu modeliu, o pirkti ką nors patikimesnio ir patvaresnio, net jei jis ir senesnis.