Nauja raketa iki Marso nulėks per du mėnesius  ()

Galingo variklio varoma sistema pradės naują kosmoso įsisavinimo erą


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Dabar kelionė iš Žemės į Marsą ir atgal trunka iki dviejų metų, bet gali būti sutrumpinta iki vos kelių mėnesių.

Marso kolonizacija susijusi su daugybe problemų, tarp kurių ne pati menkiausia yra būtinybė greitai nugabenti krovinius į tolimą planetą. Kadangi atstumas didelis, kosminis laivas privalo skrieti itin greitai, o tam savo ruožtu, būtina galinga varymo sistema, užtikrinanti stiprią trauką. Tokių technologijų kol kas nėra.

Pavyzdžiui, misija į Marsą — vienas iš Elono Musko kompanijos SpaceX prioritetų: dabar ji atlieka supersunkiojo kosminio laivo Starship skrydžio bandymus. O naujų elektros energijos ir kosmoso tyrimo technologijas kurianti Howe Industries kompanija iš Arizonos kuria impulsinę plazminę raketą, kuri turėtų tapti kur kas efektyvesnė už šiuolaikinius erdvėlaivius.

[Mažiausia kaina istorijoje!] Iš Vokietijos tik 101€! Puikios mobilios energijos stotelės tarnaus bent 10 metų („DLNRG PD320“)
4484 3

Mažiausia kaina istorijoje!

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

Ribotas kiekis

Išsamiau

Impulsinės plazmos raketos koncepcija pagrįsta branduolino kuro supersuspaudimo idėja. Joje naudojama valdomo atomų skilimo energiją išgaunanti branduolinė jėgainė. Tik, kitaip nei baziniai modeliai, naujasis variklis turi būti mažesnis, paprastesnis ir ekonomiškesnis.

Tokia raketa galės generuoti 100 000 niutonų trauką, o jos savitasis impulsas bus 5000 sekundžių. Savitasis_impulsas — variklio efektyvumo rodiklis: kuo jis didesnis, tuo didesnį greitį išvysto erdvėlaikis, sunaudodamas mažiau kuro. Maksimalus egzistuojančių raketinių variklių savitasis impulsas — 450 sekundžių.

 

NASA pranešime rašoma, kad tokios charakteristikos suteiks galimybę nuskrieti iš Žemės iki Marso vos per du mėnesius. Šią sistemą bus galima panaudoti ir kitoms tolimoms misijoms — pavyzdžiui, iki asteroidų žiedo.

Be to, nauja technologija tinka sunkesniems, nuo kosminio spinduliavimos apsaugotiems erdvėlaiviams.

 

Pirmoje tyrimų fazėje buvo projektuojamas didelis, gerai apsaugotas kosminis laivas, skirtas pervežti žmones ir krovinius į Marsą. Antrame etape planuojama optimizuoti variklio konstrukciją, sumažinti jo masę, ir bendrai pabaigti projektą.


naukatv.ru




Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(5)
(1)
(4)

Komentarai ()