[Net 150$ pigiau - PAPILDYMAS!] Įspūdingai šaunus miesto el. dviratis: 60km vienu įkrovimu, super kokybė bei kompaktiškumas + papildomai programiniai triukai (Video, Foto, „Fiido D3 Pro“ apžvalga) ()
„Fiido D3 Pro“ - labai kompaktiškas, puikios kokybės, galingas ir tiesiog smagus elektrinis dviratis. Kuo jis pasižymi? Ką sugeba? Kam skirtas? Apie viską sužinosite šioje apžvalgoje + papildomai programiniai triukai :)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rekordinė kaina!
|
„Fiido D3 Pro“ el. dviratis |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Visus mokesčius sutvarko Fiido
|
„Fiido D3 Pro“ |
||
|
Kas yra „Fiido“ kompanija ir svarbiausia informacija nusprendusiems įsigyti „Fiido D3 Pro“ el. dviratį
„Fiido“ yra 2017-aisiais įkurta kompanija, kuri labai sparčiai išpopuliarėjo visame pasaulyje.
Talentingų inžinierių komanda pristatė įvairių elektrinių dviračių, elektrinių paspirtukų ir šiems puikios kainos ir kokybės įrenginiams skirtų priedų. O kad kompanija gamina puikius įrenginius patvirtinta ir galybė pozityvių apžvalgų Youtube ir kituose informaciniuose portaluose.
„Fiido“ kompanija pati susisiekė su mumis ir pasiūlė išbandyti vieną naujausių jų elektrinių paspirtukų - „Fiido D3 Pro“. Ir savo įspūdžiais pasidalinti su savo skaitytojais. Dviratis išties labai smagus bei yra ką apie jį papasakoti.
Nusprendusiems įsigyti „Fiido D3 Pro“, pardavėjas atsakė į svarbiausius mūsų klausimus ir patvirtino, kad:
- VISI el. dviračiai ir el. paspirtukai į Lietuvą siunčiami iš Europos sandėlių. Parduotuvė sandėlius turi Europoje, JK, JAV ir Kanadoje;
- atitinkamai sutvarkyti visi muitų ir PVM mokesčiai - pirkėjams niekuo rūpintis nebereikia;
- suteikiama 1-erių metų garantija;
- jei kas sugenda - belieka kreiptis į pardavėją ir jis per 15 dienų atsiųs reikiamą detalę. Ar patį el. dviratį reikia atsiųsti pardavėjui atgal, priklauso nuo gedimo laipsnio. Daugeliu atvejų to tikrai nereikia.
Išsamiau su visomis garantijos sąlygomis galite susipažinti čia.
O dabar įdėmiau susipažinkime su „Fiido D3 Pro“ el. dviračiu, ką jis sugeba ir kodėl apžvalgininkai jį taip giria.
„Fiido D3 Pro“ pristatymas - super greitas
Vos tik su pardavėju suderinome visas detales, „Fiido D3 Pro“ iki namų durų atkeliavo vos per keletą dienų.
Sekimo nuoroda rodė, kad dviratis į Kauną atkeliavo iš Lenkijos. DHL kurjeris į namus jį pristatė po 3 dienų.
Ir viskas supakuota labai tvarkingai, su daug apsauginės jūros putos. Detalės ir dviratis savo vietose. Jo surinkimui ir varžtų prisukimo patikrinimui įdėti raktai. Yra išsami instrukcija anglų kalba.
„Fiido D3 Pro“ - puikus el. dviratis su įdomiausiomis savybės
Viena iš itin įdomių „Fiido D3 Pro“ savybių yra jo galinis žibintas.
Jis yra išties išmanus ir žemiau pateiktose nuotraukose galite matyti esmines specifikacijas bei švietimo režimus.
Šis žibintas su davikliais, tad gali nuo judesio pats pradėti šviesti. Reaguoja ir į aplinkos šviesą, tad tamsiuoju metu pradėjus važiuoti irgi automatiškai šviečia. Stabdymo metu įsijungia.
Yra skirtingi švietimo režimai ir per C-tipo įkraunamos baterijos užtenka iki daugiau kaip 34 val.
Taip, žibintas atsparus vandeniui - IPX6 reitingas.
Ir jį galima pritvirtinti dviems būdais. Tad čia kaip jau kam yra patogiau. Taip pat jį patogu atsukti nuo laikiklio ir įkrauti, o paskui vėl pritvirtinti.
Tad galinis žibintas yra įkraunamas atskirai, o priekyje turime irgi ryškiai šviečiantį LED žibintą, kuris maitinamas nuo el. dviratyje įrengtos baterijos.
Kita puiki „Fiido D3 Pro“ savybė yra ganėtinai didelis ir minkštas balnelis. Su tokiu el. dviračiu patogu važiuoti ir ilgesnius atstumus, kuo įsitikinau savo kailiu vienu kartu įveikęs 15km.
Dviračio surinkimas? Vienas juokas.
Iš esmės išimate dviratį iš pakuotės, pritvirtinate pedalus, įstatote balnelį su strypu į skirtą vietą ir atlenkę vairą sureguliuojate jo aukštį bei pasvirimo kampą.
Tik tradicinis patarimas: prieš lėkdami į lauką važinėtis - dėl šventos ramybės patikrinkite stabdžius, ar viskas tinkamai priveržta ir pan.
„Fiido D3 Pro“ pagaminimo kokybė - nepriekaištinga.
Labai gražios suvirinimo siūlės, pilnai metalo rėmas, net purvasaugiai ir tie metaliniai (su gumos krašteliais).
Ir nors dviratis itin tvirto metalo rėmo, be jokio nereikalingo plastiko, sveria tik 17,5kg. Labai geras svoris. Kompaktiškas ir lengvas el. dviratis. Ir sulankstomas.
Vairas nulenkiamas. Pedalai taip pat nulenkiami. Ir balnelio strypą galima nuleisti iki minimalios padalos.
Štai šitaip atrodo sulankstytas „Fiido D3 Pro“ el. dviratis.
Tokioje padėtyje jo išmatavimai yra 1250 * 400 * 630mm. Labai kompaktiškas. Drąsiai tilps į automobilio bagažinę. O ir namuose, darbovietėje, studijų auditorijoje ir kitose patalpose šis el. dviratis užims visai mažai vietos.
„Fiido D3 Pro“ aprūpintas pripučiamais 14" * 2.125" dydžio Cheng Shin gamintojo ratais. Puikios kokybės. Itin geras sukibimas su įvairia kelio danga, nors „Fiido D3 Pro“ yra skirtas važinėtis asfaltuotais miesto keliais.
Priekyje ir gale turime mechaninius diskinius stabdžius (160mm). Iš pakuotės jau viskas su jais gerai - papildomai reguliuoti neprireikė.
Galiniame rate sumontuotas XiongDa 250W bešepetėlinis variklis, labai tylus, geras įsibėgėjimas - iškart duoda visą galią.
Čia turime tokį dviratį, kuris palaiko 3 važiavimo būdus: vien žmogaus jėga, žmogaus jėga + elektros variklis, vien elektros variklis. Apie juos kiek išsamiau vėliau.
„Fiido D3 Pro“ aprūpintas 36V 7.8Ah (280.8Wh) baterija ir pakuotėje turime, asmeniškai sakyčiau, kad vieną kokybiškiausių el. dviračių įkroviklių, kokį esu matęs.
Super geros kokybės, absoliučiai jokio šilimo įkrovimo metu ir greitas baterijos įkrovimas (42V/2A). Užtenka tik 4 val. ir jau galima važinėtis.
Žemiau nuotraukose galite matyti ant dviračio esančia baterijos įkrovimo jungtį. Ji paslėpta po dangteliu.
Sakyčiau toks vidutiniškas sprendimas. Galėtų dangtelis būtų ir aukštesnės kokybės, nors jungtį paslepia, o tai svarbiausia. Be to, dviratis atitinka IP54 reitingą (tinkamas naudoti nuo -10° iki +50°), tad su juo galima važinėtis ir šlapia danga bei užklupęs lietus nebaisus.
Manote, kad baterija toje dėžutėje? Ne, čia yra tik įkrovimo jungtis ir kontroleris.
Pati baterija yra štai šiame dviračio rėmo strype. Ir kaip galite suprasti - jos išimti negalime. Tad visą dviratį teks gabenti prie įkrovimo rozetės.
Na, kai toks kompaktiškas dviratis, tai čia tikėtina, kad yra logiškas sprendimas. O ir inžineriškai yra teisingiau nei dar galvoti, kaip atskirai pritvirtinti bateriją, kuri automatiškai iškart padidintų dviratį.
Vienas iš šio el. dviračio pagrindinių minusų, mano nuomone, yra štai šis kiek didokas švaistiklis.
Kokybė puiki. Sumontavimas nepriekaištingas (uždėta KMC S1 grandinė). Bet jis yra gana didelis ir minti pedalus vien žmogaus jėga yra kiek sunkoka. Įveikti stačias įkalnes vien minant pedalus tampa iššūkiu, lygiu keliu važiuoti dar visai toleruotina.
Štai važiuojant su el. variklio pagalba jau visai kitas reikalas.
Vairo aukštis ir jo palenkimo kampas reguliuojamas.
Dešinėje pusėje akceleratorius ir stabdžio, o dešinėje pusėje kita stabdžio rankenėlė, priekinės šviesos įjungimo/išjungimo ir garsinio signalo mygtukai.
Tuo pačiu ir informacinis ekranas, su pagalbiniais važiavimo režimų pasirinkimais. Kaip ir tradiciškai su tais ekranais, dienos metu informacija juose matoma gana vidutiniškai.
Tamsesnėse vietose situacija visai kita ir informacija jau matoma puikiai.
Tik čia tame ekrane jos pateikiama kiek kuklokai: greitis (km/h), baterijos likutis, pasirinktas pagalbinis važiavimo režimas. Įveikto atstumo ekrane nematyti.
Beje, prie ekrano yra po dangteliu paslėpta USB jungtis, tad galima prijungti išmanųjį telefoną ir įkrauti jo bateriją. Praktiška savybė.
Kalbant apie tuos režimus, tai el. variklis gali pagelbėti 3-iose padėtyse: 1-oje kai greitis iki 10km/h, 2- oje kai greitis iki 15 km/h ir 3-ioje kai greitis iki 20 km/h.
Maksimalus greitis siekia iki 25 km/h. Bet jis pasiekiamas, kai važiuojama vien elektros varikliu, patiems neminant pedalų.
Kadangi mūsų skaitytojų auditorija yra ypatingai vyriška, tai tikriausiai daugeliui galvoje kirba mintis: „žmogau, tu čia kažkokį vaikišką dviratį testuoji“ :)
Su tokia mintimi nesutikčiau, nors žinoma, čia priklauso nuo to, kokio sudėjimo esate.
Žemiau pateiktoje nuotraukoje galite matyti, kad man, esančiam apie 183cm ūgio ir 83 kg svorio, vietos kojoms lieka :) Ir įveikiant posūkius tarpas tarp kelių ir vairo išlieka labai padorus.
Bet taip, pilnai sutinku, kad čia jau dviratis tikrai ne virš 200cm ūgio ir 140kg sveriančiam vyrui. Pirma: atrodys juokingai, tarsi bandytumėte važiuoti su savo vaiko dviračiu; antra, fiziškai Jums nebus čia tos vietos kur padėti kojoms.
Sakyčiau, kad mano fiziniai parametrai yra ta riba, kai „Fiido D3 Pro“ dar galima naudoti patogiai.
Beje, „Fiido D3 Pro“ atlaiko iki 120 kg apkrovas. Su savo svoriu ant šio dviračio jaučiausi puikiai. Jokio girgždesio ar kitų ženklų, kad jam jau būtų manęs per daug. Labai tvirtas dviratis.
Tuo pačiu primenu, kad vairo ir balnelio su strypu aukščiai yra reguliuojami. Šioje FOTO gerai matyti tie išmatavimai.
„Fiido D3 Pro“ - asmeniniai įspūdžiai ir programiniai triukai
„Fiido D3 Pro“ man labai patiko. Toks smagus miesto elektrinis dviratis. Nepriekaištinga kokybė, labai tvirtas, sulankstomas, greitas ir su puikia baterija.
Kalbant apie baterijos rezultatus, tai vien elektra, su mano fiziniais duomenimis, įveiksite 25-30km. Minant pedalus ir su el. variklio pagalba tada rezultatas bus 55-60km. Tad sakyčiau, kad rodikliai labai geri.
Ir galios šiam mažyliui užtenka net įveikiant rimtesnes įkalnes. Išbandyta praktiškai važinėjant po Kauną ir iš Centro (nuo Laisvės alėjos) kopiant Savanorių pr. dviratukas dirba puikiai. Minant pedalus ir su el. varikliu tas status ir ilgas kalnas yra įveikiamas lengvai.
Pereinant prie programinių triukų - ĮSPĖJIMAS. Jei patys tuo užsiimsite, tai gamintojas neatsako už galimas pasekmes ir čia jau yra visiška mūsų iniciatyva bandant kiek „pažaisti“ su programiniais nustatymais.
Kaip aktyvuoti Kruizo režimą?
Šis dalykas yra labai praktiškas. Jo įprastai „Fiido D3 Pro“ nepalaiko ir reikia nuolat laikyti pasuktą akceleratoriaus rankenėlę, tačiau Kruizo režimą galima aktyvuoti.
Aktyvuojame dviratį - įjungiame ekraną. Nuspaudę palaikome režimų pasirinkimo mygtuką (nesvarbu kuris režimas tuo metu pasirinktas) kol pradeda ekranas mirksėti. Viskas, Kruizo režimas įjungtas. Dabar pasukus akceleratoriaus rankenėlę ir ją palaikius kokias 5-7 sekundes, aktyvuojasi Kruizo režimas ir nebereikia nuolat laikyti nuspausto akceleratoriaus. Stabdant ar pasukus rankenėlę dar kartą - Kruizo režimas išsijungia.
Norint Kruizo režimą visiškai deaktyvuoti darome tuos pačius veiksmus, kaip ir jį aktyvuojant.
Kaip padidinti greitį nuo 25km/h iki 32km/h?
Nors ir atradau variantą, kuris kitiems apžvalgininkams leido padidinti greitį, tačiau mano atveju tai nesuveikė. Tai čia sunku pasakyti, kodėl. Galbūt ir gamintojas jau programiškai tokį dalyką galutinai išjungė.
Jei patys norėsite, galite išbadyti tokią kombinaciją. Dviratis išjungtas, nuspaudžiate iki maksimumo abi stabdžių rankenėles ir akceleratorių bei tuo pačiu metu įjungiate dviratį. Palaukiate kelias sekundes kol ekrane pradeda mirksėti E3 (Error 3) ir visas, taip turėtų greitis padidėti iki 32km/h.
Tik dar kartą primenu, kad po tokių triukų gamintojas neatsako už galimas pasekmes.
Apibendrinimas
Ar galiu rekomenduoti „Fiido D3 Pro“ el. dviratį? Tikrai taip. Puikus miesto el. dviratis.
Būtent miesto, kadangi 14 colių ratai, nėra amortizatorių, nors balnelis ir minkštas, tad pritaikytas važinėtis asfaltuotais keliais. Tai šauni transporto priemonių įveikti nedideliems ir vidutinio ilgio atstumas: nukeliauti iki darbo, parduotuvės, studijų/mokymosi įstaigų ir tiesiog judėti po miestą.
„Fiido D3 Pro“ labai tinkamas jaunimui, paaugliams, merginoms bei moterims - kadangi yra kompaktiškas ir lengvas. Taip pat ir smulkesnio bei vidutinio sudėjimo vyrams.
Dar vienas puikus „Fiido D3 Pro“ dalykas yra tas, kad jame sudėtos standartinės ir plačiai prieinamos kokybiškos detalės, tad bet kada galėsite, esant poreikiui, jų įsigyti Lietuvoje, ar netgi dviratį „paturbinti“. Rekomenduoju.