Naujas sezono hitas: el. dviratis su iki 125 km įkrova, 570W galia, superpatvarumas, valdymas per APP (Foto, „Eleglide M2“ apžvalga) ()
„Eleglide M2“ mane nustebino labai maloniai. Su viena įkrova įmanoma pasiekti iki 125 km nuvažiuojamą atstumą! Plius, 570W galios motoras dirba sklandžiai, o gamyklinį greičio ribotuvą galite kilstelėti nuo 25km/h iki 32km/h. Štai kokie mano įspūdžiai apie naujausią Eleglide flagmaną M2 - ir kodėl juo esu absoliučiai patenkintas.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rekordinė kaina!
|
„ELEGLIDE M2“ |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
„Eleglide M2“ pristatymas: Neįtikėtinai greitai, iki pat durų, ir 370 EUR pigiau nei Lietuvoje
Ką ir besakyti - pilna pakuotė šiek tiek sveria (27,5 kg), tad norint panešti dėžę, reikėtų vyriškos rankos.
Tačiau kurjeris šį daiktą pristatė iki pat durų, tad niekuo rūpintis nereikėjo.
Kaip matote, dėžė be jokių išorinių pažeidimų. Net jei būtų koks kartono įdrėskimas, viduje visos dviračio dalys yra apkamšytos gausiais sluoksiais minkšto polistirolo ir apsauginės plėvelės. Jokių šansų kam nors pasižeisti.
Dviratis viduje supakuotas ganėtinai tvirtai, tad ištraukti jį būtų paprasčiausia išardžius visą dežę.
Bet kuriuo atveju, išpakavimo metu saugokitės metalinių kabių su kuriomis yra susegtas dėžės dangtis - tos kabės gan aštrios.
„Eleglide M2“ išpakavimas po pristatymo ir surinkimas
Dviratis iš gamyklos atkeliauja 85% surinktas - pirkėjui belieka savarankiškai užbaigti likusius 15%.
Elektrinio dviračio „Eleglide M2“ surinkimo procesą glaustai galite pamatyti šiame video:
Na o žemiau aprašysiu savo paties įspūdžius ir komentarus apie galbūt nežymiai sudėtingesnes vietas, tiesiog kuriomis teko žvilgtelėti į instrukciją.
Kaip matote iš nuotraukų, visi jautresni komponentai ir dalys yra padengti apsauginėmis įpakavimo medžiagomis.
Pačioje pradžioje įspūdis kiek gąsdinantis, bet to išsigąsti nevertėtų. Viskas atrodo padrika, tačiau išties pritvirtinti tereikia vos tris stambius komponentus: vairą, priekinį ratą, ir sėdynę.
Surinkimui rezervuokite apie 2 valandas laiko. Surinkdamas „Eleglide M2“ antrą kartą, spėju kad viską pabaigčiau per pusvalandį.
Visi reikiami įrankiai, reikalingi surinkti „Eleglide M2“, yra pakuotės viduje. Jums nereikia rūpintis jokiais kitais įrankiais.
Pirmas etapas - vairo ašį pasidėkite stabiliai ant kėdės ar panašaus aukštesnio paviršiaus. Ir pirmiausia prisukite vairą.
Šis etapas kiek ilgiau trunkantis, nes tiesiog reikia atsukti ir prisukti keturis varžtus, matysite žemiau esančioje foto. Vairą įstatykite per vidurį, ir tvirtai prisukite šiuos varžtus. Vėliau, jei reikės pasireguliuoti vairą, tą padaryti galėsite bet kuriuo metu.
Toliau - matysite, priekinėje šakėje yra štai toks įkištas varžtas. Jis čia tik tam, kad sutvirtintų konstrukciją, kol nėra priekinio rato. Tą plastmasinę plokštelę taip pat ištraukite, nes ten statysis priekinių stabdžių diskas.
Priekinis ratas turi uždėtas štai tokias plastmases - jas nuimkite, čia taip pat yra apsauginės detalės kurių vėliau nereikės.
Pats ratas jau yra pilnai surinktas, ir stabdžių diskas taip pat prisuktas. Tereikia tik paimti visą ratą ir, įstačius į priekinę šakę, tvirtai priveržti.
Įstatydami priekinį ratą, apsiverskite „Eleglide M2“ dviratį aukštyn ratais. Tikrai bus lengviau.
Įstatymo metu veržlės ir poveržlės išsidėsto štai taip, kaip parodyta žemiau esančioje foto:
Bet kitaip perstūmę poveržles, rato tiesiog neįstatysite. Nebent panaudotumėt jėgą - ko tikrai nerekomenduoju daryti, nereikia čia jokios jėgos - ratas įsistato visiškai laisvai. Tik priverždami, prisukite jį tvirtai.
Pedalų montavimas - nėra ką galvoti. Priklijuoti net lipdukai su užrašais, kuris pedalas kurioje pusėje turi būti. Jei plėveles jau spėjote nulupti, tos raidės dar kartą yra suformuotos pačio pedalo plastmasėje.
Sukant pedalus, irgi reikės šiek tiek kantrybės. Iš pradžių man pasirodė, kad pedalo ašis galėtų suktis laisviau, bet čia tik primas įspūdis. Važinėjant su „Eleglide M2“, viskas veikia absoliučiai gerai ir laisvai.
„Eleglide M2“ sėdynės montavimas yra absoliučiai standartinis. Įstatot sėdynės ašį į jai skirtą vietą, prisukat ranka šiek tiek (jei reikia), ir tada užlenkiat tvirtinimo rankenėlę.
„Eleglide M2“ priekinė lempa maitinimą gauna iš baterijos. Sujungimui naudojama štai tokia hermetiška ir vandeniui nelaidi jungtis - sujungdami tik atitaikykit metalinius kontaktus, kad jie patektų į jiems skirtas skylutes:
Prijungiant „Eleglide M2“ lempos kištuką, jėgos didelės nereikia. Nepersistenkit, kad neužlenktumėt kontaktų.
Baterijos įstatymas visiškai paprastas - dugne yra ertmės kurias reikia atitaikyti į tvirtinimo pagrindo išsikišimus, ir tada baterija, šiek tiek paslydusi žemyn, patikimai užsifiksuoja savo vietoje.
Baterija turi įjungimo jungiklį ir apsaugos raktą, kuriuo „Eleglide M2“ bateriją pritvirtinsite prie laikiklio, kad jos kas nors neišimtų.
Štai kaip atrodo apatinė „Eleglide M2“ baterijos pusė:
Baterijos įkrovimo jungtis taip pat yra apsaugota guminiu hermetišku dangteliu. Pilnas įkrovimas nuo nulio užtrunka iki 10 valandų, tad geriausia tą bateriją krauti kur nors padėtą saugiai, atskirai nuo dviračio (pvz. namie). Bet laisvai galite ją įkrauti net kai ji yra prijungta prie dviračio, jei tik turite tam sąlygas.
Baterijoje taip pat yra sumontuotas įkrovos indikatorius. Energijos rezervas taip pat yra parodomas dviračio kompiuteriuko ekrane arba išmaniojo telefono programėlėje. Bet jei norite papildomo patikros būdo - tieisog spaudžiate šį mygtuką, ir švieselės parodys, kiek dar yra likę energijos:
Su galiniu atšvaitu ir jo laikikliu viskas paprasta: laikiklį apjuosiat aplink sėdynės ašį, ir suveržiat varžtu. Prie laikiklio dar reikės prisukti patį atšvaitą.
Ratų atšvaitams susidėti man netikėtai susigaišo daug daugiau laiko, negu įsivaizdavau. Jei trumpai, dėkite juos kad laikytųsi tvirtai, o kad bus šiek tiek kreivai pakrypę - visiškai nieko tokio.
Aš pats bandžiau išgauti idealią simetriją. Kažkiek pavyko, bet tokiu "idealizmu" užsiimkite tik jei turite sočiai laisvo laiko.
Esmė - atšvaitas prie stipino prisisega štai tokiu plastmasiniu kištuku, kaip parodyta nuotraukoje žemiau, tačiau jo šonai turi prisispausti prie dviejų abipus esančių stipinų. Kad rato atšvaitas laikytųsi tvirtai ir būtų sumontuotas taip tiesiai kaip instrukcijoje - daug tokių vietų rate tikrai nėra.
Štai kaip atrodo jau įmontuotas „Eleglide M2“ atšvaitas:
„Eleglide M2“ pakuotėje rasite vieną puikią gamintojo dovaną - ant vairo rankenos montuojamą greičio reguliatorių.
Tiksliau sakant, „Eleglide M2“ yra sukonstruotas taip, kad veiktų vadinamuoju "Assist" režimu, kai motoras įsijungia tik tada, kai pedalus minate ir patys. Tačiau sumontavus greičio reguliatoriaus rankenėlę, galite neminti visai - pasukate reguliatorių, ir - pirmyn!
Tik prieš tai jūsų laukia sunkesnioji dalis: jau esančios rankenėlės nuėmimas. Guma prie metalo yra prilipusi tikrai gerai, tad pastangų įdėti reikėjo ne tiek ir mažai, kol ją nuėmiau.
Kad išvaizda būtų simetriška, antrąją rankenėlę taip pat reikės pakeisti kita, kuri atrodo taip, kaip ir greičio reguliatorius.
Štai taip atrodo greičio reguliatoriaus rankenėlė - ji užsideda visiškai lengvai, tik gan ilgai reikės sukti, kol ją pritvirtinsite vietoje:
Pabaigai reikės nepamiršti reguliatorių sujungti su „Eleglide M2“ elektros grandine. Tam jau yra numatyta papildoma jungtis, kuri yra paslėpta štai šioje dviračio rėme esančioje angoje, prie visų kitų laidų:
„Eleglide M2“: Naudojimosi įspūdžiai
Jei trumpai, „Eleglide M2“ yra tiesiog puikus elektrinis dviratis, pasižymintis išskirtiniu patvarumu ir puikiai apgalvotais konstrukciniais sprendimais. Šiek plačiau:
„Eleglide M2“ el. dviratis - neabejotinai aukščiausia kokybė
Šis modelis yra vienas naujausių kompanijos „Eleglide“ asortimente, kuri jau palyginti seniai yra žinoma kaip kokybiškų elektrinių dviračių ir paspirtukų gamintoja.
Būtent šio modelio pirmtakas M1 taip pat pasižymėjo išskirtinėmis savybėmis ir gerokai mažesne kaina palyginti su daugeliu konkurentų.
Kartais žmonės prisibijo pirkti Kinijos gamintojų el. dviračius, galvodami, kad jie gali būti per maži jiems. Kartais taip būna, bet tik ne „Eleglide M2“ atveju. Mano ūgis yra 181 cm, svoris 80 kg.
Pagal tai, kaip jaučiausi juo važinėdamas, M2 laisvai tiktų dar bent 10-15 cm aukštesniam asmeniui, sveriančiam iki 120 kg.
„Eleglide M2“ elektronika veikia tiesiog pukiai
Visos skaitmeninės funkcijos yra pasiekiamos iš centrinio kompiuteriuko, kuris turi ryškų ekraną, atvaizduojantį visus reikalingiausius parametrus.
Čia matysite tiek bendrą ridą, tiek kelionės metu nuvažiuotą atstumą, galėsite junginėti elektrinio variklio galingumo lygius („pavaras“), stebėti baterijos energijos rezervo lygį, ar įjungti priekinį LED žibintą. „Eleglide M2“ ekranas net parodo stabdžių suveikimo indikatorių.
Plius, tuos pačius parametrus ir dar gerokai daugiau galite stebėti savo telefono ekrane: kompiuteriukas yra susiejamas su išmaniaisiais telefonais per dviračiui skirtą oficialią gamintojo programėlę. Joje, beje, galėsite ir pasididinti maksimalų dviračio greitį. Arba jį sumažinti, jei, pavyzdžiui, norėsite šį dviratį perleisti savo vaikams, tiesiog kad jie nelakstytų maksimaliais greičiais.