Negaunate informacinės žinutės iš gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos? Kodėl taip yra ir ką galime padaryti ()
Praeitą mėnesį buvo atliekamas gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos patikrinimas ir ši žinutė buvo išsiųsta visiems gyventojams, kurie turi mobiliuosius telefonus. Bet aš asmeniškai negavau, o kiti mano šeimos atstovai gavo. Tai pasidarė įdomu kodėl aš apskritai negaunu žinučių iš šios sistemos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kaip tik po to darbe vyko priešgaistriniai mokymai, tai turėjau galimybės užklausti specialisto kodėl taip yra. Jo atsakymai paaiškino padėtį ir aš noriu su Jumis tuo pasidalyti.
Kalbėsim tik apie išmaniuosius telefonus, kadangi jie sudaro liūto dalį mobiliųjų telefonų rinkoje.
Pasirodo ar gausite žinute ar ne priklauso nuo gamintojo telefono ir kokios konfiguracijos telefono OS jie yra įdiegę.
Kadangi, skirtinguose telefonuose ir skirtingose jų operacinėse sistemose gali skirtis tiek nustatymų vieta, tiek punktų pavadinamai paimsim kelis telefonus kaip pavyzdžius.
Pradedam nuo telefono, kuris jau gaudavo žinutes - Samsung telefonas su Android 5 operacine sistema.
Pirmiausiai atverkite: Žinutės > Nustatymai
Šioje skiltyje turi būti įjungta Mobiliuoju ryšiu siunčiami tinklo pranešimai.
Jei jie neįjungti vien dėl to galite negauti pranešimų.
Gerai paslauga įjungta, bet pranešimų vis tiek negaunate. Tada reikia pridėti kanalą kuriuos siunčiami šie pranešimai.
Einame gilyn Žinutės > Nustatymai>Mobiliuoju ryšiu siunčiami tinklo pranešimai
Ir čia spaudžiame Pridėti kanalą.
Atsidariusiame lange reikia suvesti duomenis:
- Kanalo pavadinime vedam "Dėmesio"
- Kanalo numeryje vedam 578
Uždedam varnelę ties punktu Įjungti kanalą
Na o kituose telefonuose kaip ir ZTE (naudotas su Android 6) visiškai tokios paslaugos konfiguravimo galimybės nėra įdiegta, tai ir negaunu svarbių pranešimų.
Ką daryti?
Iki šių 2018 matų pradžios buvo galima naudoti mobiliąją programėlę GPIS 112, bet ji jau nebeaktyvi.
Galima naudoti alternatyvias programėles, tokias kaip 112 Where ARE U, bet jas reikia susikonfiguruoti ir nėra lietuviško interfeiso.
Tai šioje vietoje lietuvos vartotojai sakyčiau yra palikti „ant ledo”. Belieka galimybė pasikeiskit telefoną, kuris palaiko šias paslaugas ir nustatytmus.
Jei pirksit naują telefoną irgi atkreipkit į tai dėmesį.