Prabangus Kim Jong Uno šarvuotas traukinys. Atskleista diktatoriaus transporto paslaptis (Video)  ()

Šiaurės Korėjos lyderis susitiko su Putinu. Į susitikimą atvyko nuosavu traukiniu. Kas apie jį žinoma?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šiaurės Korėjos lyderis Kim Jong Unas pirmą kartą per beveik ketverius metus lankosi kitoje šalyje. Kelionei jis naudojasi savo mėgstama transporto rūšimi – prabangiu, stipriai šarvuotu ir labai lėtu traukiniu.

„The Washington Post“ rašo, kad Kim Jong Unas susitiko su prezidentu Vladimiru Putinu Rusijos uostamiestyje Vladivostoke, esančiame apie 500 km nuo Šiaurės Korėjos sienos, kur jie turėtų aptarti ginklų tiekimą, galintį padėti Rusijai vykstančiame kare prieš Ukrainą.

Kimas retai keliaudavo už Šiaurės Korėjos ribų nuo tada, kai 2011 m. perėmė šalies vadovavimą po savo tėvo Kim Jong Ilo mirties, o Šiaurės Korėja per koronaviruso pandemiją iš esmės atsiskyrė nuo likusio pasaulio.

Dažnai Šiaurės Korėjos lyderis keliaudavo po pasaulį specialiai pastatytu traukiniu.

Šiaurės Korėjos lyderio traukiniu keliavo nedaugelis iš Šiaurės Korėjos elito ribų. Tačiau valstybinės žiniasklaidos nuotraukos, keliautojų pasakojimai ir žvalgybos pranešimai sukuria spalvingą vaizdą.

Išorėje vagonai nudažyti būdingomis žalia ir geltona spalvomis. Kadruose iš vidaus matyti blizgus baltas interjeras su ilgais instruktažų stalais ir plokščiaekraniais monitoriais. Kitose nuotraukose matyti kambariai su raudonomis odinėmis kėdėmis.

Tikėtina, kad traukinyje yra ir kitos prabangos. Vienas detaliausių Šiaurės Korėjos lyderio kelionės pasakojimų yra iš Rusijos pareigūno Konstantino Pulikovskio, kuris knygoje „Rytų ekspresas“ papasakojo apie savo kelionę į Rusijos Tolimuosius Rytus su Kim Jong Ilu. Pulikovskio knygoje buvo aprašytas išskirtinis meniu su dideliu patiekalų pasirinkimu.

 

„Buvo galima užsisakyti bet kokį rusų, kinų, korėjiečių, japonų ir prancūzų virtuvės patiekalą“, – rašė Pulikovskis ir pridūrė, kad buvo dėžės su Bordo ir Burgundijos vynais, taip pat gyvi omarai. Traukinio keliautojus linksmino jauni dainininkai“, – sakė Pulikovskis.

2009 metais Pietų Korėjos laikraštyje „Chosun Ilbo“ paskelbtame straipsnyje teigiama, kad traukinyje buvo 90 vagonų. Kai kurie gali būti skirti transporto priemonėms vežti: Georgijus Toloraja, kitas Rusijos diplomatas, 2001 m. keliavęs su Kim Jong Ilu, vėliau rašė, kad į tą kelionę buvo vežami du šarvuoti „Mercedes“ automobiliai.

 

Kimo traukinys gali važiuoti didžiausiu 60 km/val. greičiu. Mažas Šiaurės Korėjos traukinio greitis dažniausiai siejamas su didžiuliu jo svoriu dėl traukinyje sumontuotų papildomų šarvų.

Toloraja sakė, kad kai Rusijos technikai 2001 metais apžiūrėjo Kim Jong Ilo traukinį, po dviem pagrindiniais traukinio vagonais aptiko šarvų plokštes. Technikai taip pat išsiaiškino, kad vagonai buvo sovietinės kilmės, tačiau vėliau buvo smarkiai modifikuoti.

Kelionės metu traukinys sukelia didelius eismo sutrikimus, dažnai dėl saugumo priežasčių. Dar 2009 metais žiniasklaida pranešė, kad apie 100 apsaugos agentų tikrino visas stotis dėl galimų grėsmių, o stotyse buvo nutrauktas elektros tiekimas, kad kiti traukiniai nejudėtų. Taip pat yra didelė logistikos paramos grupė, kuriai priklauso sovietų gamybos transporto lėktuvai Il-76 ir sraigtasparniai Mi-17.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(7)
(-4)

Komentarai ()