Drauge su naująja „Opel Corsa“ atkeliavo ir atnaujinta elektrinė jos versija (1)
2023 metų Tarptautinėje mobilumo parodoje Miunchene pasaulinę premjerą atšventė vienas geriausiai parduodamų mažųjų automobilių „Opel Corsa“. Modernesnis, dar labiau skaitmenizuotas ir stebinantis savo stiliumi – taip buvo pristatytas naujasis modelis. Pirmuosius pirkėjus naujieji automobiliai pasieks jau 2024 metų pirmąjį ketvirtį, o įkandin tradicinio modelio pasirodys ir atnaujinta elektrinė jo versija.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tarp svarbiausių naujovių – gausybė vairuotojų gyvenimą palengvinsiančių technologijų. Pavyzdžiui, galima pasirinkti visiškai skaitmeninę vairuotojo darbo vietą. Jos pagrindu tapo pasaulyje žinomos technologijų lyderės „Qualcomm Technologies“ sukurta „Snapdragon Cockpit“ platforma, kuri apima naują intuityvią informacijos ir pramogų sistemą su spalvotais iki 10 colių įstrižainės dydžio ekranais.
Automobilyje taip pat gali būti montuojami adaptyvūs, iš priekio atvažiuojančiųjų neakinantys „Intelli-Lux LED Matrix Light“ žibintai. Tokio lygio įranga mažuose automobiliuose debiutavo 2019-aisiais – ji buvo pritaikyta būtent „Corsa“ modelyje, o dabar šiuos žibintus jau sudaro 14 LED elementų.
„Corsa Electric“: su patobulinta baterija ir nauju elektros motoru
Atnaujintą elektromobilį „Opel Corsa Electric“ galima rinktis su naujuoju 115 kW/156 AG galios elektros motoru, nuo pat prisilietimo prie akceleratoriaus išvystančio maksimalų 260 Nm sukimo momentą. Sėdus prie naujojo modelio vairo, galima rinktis iš trijų važiavimo režimų: „Eco“, „Normal“ ir „Sport“. Pasirinkus pastarąjį, akceleratorius tampa pastebimai jautresnis, o vairuotojas gali mėgautis ryškesnėmis dinaminėmis savybėmis.
Aktyvavus „Eco“ režimą, visos pavaros sistemos veikia taip, kad būtų pasiekiamas optimalus važiavimo našumas.
51 kWh talpos elektromobilio baterija pasižymi ne tik kompaktiškais matmenimis, bet ir trumpu įkrovimo laiku bei aukštu našumu. Naudodamas joje sukauptą elektros energiją, automobilis gali nuriedėti iki 405 kilometrų be sustojimo (pagal WLTP metodiką). „Corsa Electric“ išvysto didžiausią 150 km/val. greitį (elektroniškai ribojamas), o nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja per 8,1 sek.
Gausi įranga
Kiekviename naujame „Corsa“ automobilyje standartiškai diegiama daugybė modernių technologijų ir vairuotojo asistentų. Tarp jų yra priekinio susidūrimo prevencijos sistema su avarinio stabdymo ir pėsčiųjų aptikimo funkcijomis, eismo juostos laikymosi pagalba, vairuotojo mieguistumo detektorius bei parkavimosi atbulomis pagalba.
Papildomi elektroniniai pagalbininkai leidžia užtikrinčiau jaustis prie vairo ir saugiau manevruoti. Atskirai galima rinktis šoninių zonų apsaugą bei naująją aukštos raiškos galinio vaizdo kamerą.
Automobilio dizainas taip pat įgavo modernumo ir stilingumo. „Corsa“ priekyje – su niekuo nesupainiojamas „Opel Vizor“ žaibo ženklas, o modelio pavadinimo raidės atsidūrė bagažinės dangčio centre.
Greta standartinės modelio įrangos elektrinėse versijose yra skaitmeninis vairuotojo informacijos centras, informacijos ir pramogų sistema, palaikanti belaides „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijas, spalvotas jutiklinis ekranas, automatinė klimato kontrolė, integruotas 7,4 kW galios įkroviklis, regeneracinė stabdžių sistema, šilumos siurblys ir 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
Dėl daugybės naujų funkcijų „Corsa“ salone vyrauja maloni atmosfera. Vienu svarbiausių pasirenkamos įrangos atributų gali tapti visiškai suskaitmeninta vairuotojo darbo vieta ir naujoji informacijos ir pramogų sistema (priklausomai nuo modelio versijos), kurioje integruota bendrovės „Qualcomm Technologies“ sukurta „Snapdragon Cockpit“ platforma. Pirmą kartą šiame modelyje išmanieji telefonai, derantys su „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“ programėlėmis, gali būti prijungiami prie multimedijos ir įkraunami belaidžiu būdu.
Dar preciziškesni matriciniai žibintai
Nuo pat 2019 metų, kai buvo pirmą kartą pristatyti „Corsa“ modelyje, adaptyvūs ir neakinantys iš priekio važiuojančiųjų „Intelli-Lux“ matriciniai LED žibintai pabrėžė gamintojo siekį diegti pažangiausias naujoves net ir mažiausiuose automobiliuose.
Vokiečių inžinieriai nuolat tobulina šios technologijos žibintus, tad ir naujajame automobilyje jie – dar našesni. Vietoje anksčiau naudotų 8, dabar žibintuose pasitelkiama 14 atskirai valdomų LED elementų. Jie sukuria ryškesnį šviesos srautą ir tiksliau išskiria iš priekio atvažiuojančias transporto priemones, kad neakintų jų vairuotojų.