Jokių VAZ ir „Moskvič“. Britai įvardijo įdomiausius automobilius iš Rytų Europos (Foto) ()
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Trabant 601“
Gamybos metai: 1964–1990
„Trabant 601“ yra labiau „tradicinis“ VDR automobilis, lyginant su „Melkus RS1000“. Tai pigus kompaktiškas modelis, tapęs tikru „liaudies automobiliu“.
Automobilio kėbulas buvo pagamintas iš plastiko, o pavarų dėžės svirtis buvo ant vairo, o tai buvo netipiškas sprendimas europietiškiems modeliams. Taip pat šis automobilis dažnai buvo kritikuojamas dėl žemo patikimumo lygio, siejamo su prastu surinkimu.
Iš viso buvo pagaminti 2 818 547 „Trabant 601“ egzemplioriai. Tai daugiausiai masinės gamybos automobilis, kuris buvo sukurtas VDR.
Modelis buvo su keliais varikliais, tačiau populiariausias yra 26 AG 600cc dvitaktis variklis. Jis buvo suporuotas su 4 laipsnių mechanine pavarų dėže, o maksimalus greitis buvo 100 km/val.
„Škoda 110 R“
Gamybos metai: 1970–1980
„Škoda 110 R“ yra vienas pirmųjų įmonės bandymų sukurti sportinį automobilį. Jis pagamintas sedano pagrindu ir turi variklį gale.
Modelis išsiskyrė šiuolaikišku dizainu savo laiku ir maloniu valdymu. Šis automobilis netgi dalyvavo ralio lenktynėse, kur puikiai pademonstravo savo galimybes.
Po „Škoda 110 R“ gaubtu buvo sumontuotas 1,1 litro 54 AG variklis. Jis buvo suporuotas su 4 greičių mechanine pavarų dėže.
„Dacia MD87“
Dacia MD87 – “A Dream Came True” https://t.co/flH3vhi8Rz pic.twitter.com/D9UJ7xDK48
— RiveraNotario 🇨🇱💙💛 (@RiveraNotario) May 29, 2021
Gamybos metai: 1987
1987 m. inžinierius Nicolae Cosmescu nusprendė sukurti unikalų ralio sportinį automobilį su varikliu viduryje. Kėbulas buvo pasiskolintas iš „Dacia Sport“, tačiau buvo atlikta daug dizaino pakeitimų.
Automobilis niekada nebuvo pradėtas gaminti masiškai, tačiau buvo pagaminti du veikiantys prototipai. Jie puikiai važiavo žvyrkeliu.
„Dacia MD87“ buvo aprūpintas 1,4 litro darbinio tūrio varikliu, kurio galia siekė 72 AG. Jis buvo suporuotas su 4 greičių mechanine pavarų dėže ir galėjo pasiekti didesnį nei 150 km/val. greitį.
„Dacia 1410 Sport“
➡️🇷🇴#Dacia
— Maciej Smoleń 🚗Moto (@auto_moto_pl) February 26, 2020
🔸1410 Sport
📷https://t.co/kyg1N0dwTu pic.twitter.com/0pc3OilKUp
Gamybos metai: 1983–1992
1983 metais „Dacia“ pristatė atnaujintą 1310 modelių liniją. Tais pačiais metais pasirodė ir mažos gamybos „1410 Sport“ kupė.
Automobilis gavo fastback kėbulą ir buvo pagamintas pagal sedaną „Dacia 1310“. Modelis niekada neišpopuliarėjo ir buvo gaminamas nedideliais kiekiais.
Po „Dacia 1410 Sport“ gaubtu buvo sumontuotas 1,3 litro 54 AG variklis. Jis buvo suporuotas su 4 greičių mechanine pavarų dėže.
ZIS-101A-Sport
Constructed on the chassis of a seven-seater limousine, the one-and-only ZIS 101A Sport was built 1939 pic.twitter.com/Fo0T0XTOTL
— CREATIVE ACCIDENTS (@pentimento_) April 9, 2017
Gamybos metai: 1939
Sportiniai modeliai SSRS nebuvo gaminami dėl jų gamybos sunkumų ir didelių sąnaudų. Tačiau 1939 metais buvo pristatytas unikalus 2 vietų rodsteris ZIS-101A-Sport.
Šį automobilį sukūrė jaunų inžinierių grupė. Jis sukurtas ZIS-101 sedano pagrindu, tačiau turėjo daug skirtumų. Automobilio dizainas buvo sukurtas beveik nuo nulio, o važiuoklė buvo palengvinta, kad rodsteris būtų greitesnis.
ZIS-101A-Sport buvo aprūpintas 6,1 litro darbinio tūrio varikliu, kurio galia siekė 145 AG. Didžiausias greitis bandymų metu buvo 164,7 km/val.
„Zastava 750“
Gamybos metai: 1962–1985
Automobiliams, įvežtiems į Jugoslaviją po Antrojo pasaulinio karo, buvo taikomas 41 % importo muitas. Dėl šios priežasties automobilį galėjo sau leisti tik turtingi šalies gyventojai. Norėdami išspręsti šią problemą, gamintojas „Zastava“ sudarė sutartį dėl licencijuotos „Fiat 600“ kopijos gamybos. Taip atsirado „Zastava 750“ modelis.
Jugoslaviškas automobilis turėjo keletą skirtumų nuo itališko modelio, įskaitant ilgesnį kėbulą ir keletą interjero patobulinimų. Tačiau abu automobiliai turėjo variklį gale ir hečbeko kėbulą.
„Zastava 750“ buvo aprūpintas 767 cm3 darbinio tūrio varikliu, kurio galia 29 AG. Jis buvo suporuotas su 4 greičių mechanine pavarų dėže.