Eros pabaiga: išleista paskutinė „Audi TT“, atsisveikinama ir su kitu gerai žinomu modeliu ()
Prieš pat gruodį baigėsi dar viena nedidelė epocha – nuo konvejerio nuriedėjo paskutinis „Audi TT“ modelis, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Per 25 gamybos metus „Audi“ kompanija į pasaulį išleido daugiau kaip 660 tūkst. „Audi TT“ modelių. Tiesa, vokiečiai jau seniai ruošiasi stabdyti šio automobilio gamybą, o prieš pat baigiant gaminti šiuos automobilius vokiečiai išleido net keletą atsisveikinimo versijų.
Dabar po truputį atsisveikinimą ir su legendiniu „Audi R8“ modeliu. Gruodį vokiečiai pagamino atsisveikinimui su Japonijos rinka skirtą „Audi R8“ modelio versiją. Ji vadinasi „R8 V10 Japan Final Edition“.
Automobilio kėbulas nudažytas matine balta spalva, su anglies pluošto aerodinaminėmis detalėmis ir keturiais specialiais ženkliukais. Matine spalva nudažyti ir ratlankiai, salonas padengtas specialiai šiai versijai skirta oda su unikaliu persiuvimo raštu. Svarbiausias akcentas – aliuminiu papuošti slenksčiai su užrašu „Japan Final Edition“.
Automobilius varo benzininis V10 tipo variklis, kuris siekia 620 arklio galių ir 580 niutonmetrų, su pusiau automatine, septynių pavarų greičių dėže.
Bus pagaminti tik aštuoni tokie automobiliai ir kiekvienas jų kainuos beveik po 250 tūkst. eurų. Specialiosios versijos iš rytų pamažu kelsis į vakarus ir netrukus tokias „Audi R8“ versijas vokiečiai pasiūlys ir kitų šalių rinkoms.