„Continental“ pradėjo bandymus naujame važiavimo simuliatoriuje (Foto)  ()

„Continental“ padangų bandymams pradėjo naudoti naują važiavimo simuliatorių ir tokie virtualūs bandymai leis sutaupyti žaliavų bei gerokai sutrumpins naujų modelių kūrimo laiką. Pažangi sistema labai tiksliai atkuria padangų ir bandomojo automobilio parametrus, o itin manevringas treniruoklis „Continental“ padangų bandytojams leidžia patirti subjektyvius važiavimo įspūdžius lyg būtų važiuojama tikroje bandymų trasoje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Virtualūs kūrimo metodai leidžia dar efektyviau ir tiksliau taikyti naujus sprendimus, taip pat virtualūs bandomieji kilometrai atlieka svarbų vaidmenį tausojant vertingus išteklius, – sako Berndas Korte, „Continental“ Lengvųjų padangų kūrimo padalinio vadovas. – Naudodami naująjį vairavimo simuliatorių, mes galime sutrumpinti padangų kūrimo laiką ir optimizuoti išteklių naudojimą gamyboje ir logistikoje.“

Simuliatorius apskaičiuoja tikslius padangų ir atitinkamos bandomosios transporto priemonės važiavimo parametrus. Į treniruoklį įkeliami padangų duomenys su tikslia informacija apie jų konstrukciją, protektorių ir gumos mišinį. Taigi bandytojas testuoja konkretų padangų modelį, skirtą konkrečiai transporto priemonei lyg tą darytų realioje bandymų trasoje.

„Continental“ nuotr. (Asmeninis albumas)

Esminis tokio bandymų stendo privalumas yra galimybė padangų parametrus keisti skaitmeniniu būdu. Tai reiškia, kad bandomuosius važiavimus galima kartoti itin dažnai ir akimirksniu palyginti subjektyvius važiavimo įspūdžius. O didelės platformos (keturių metrų ilgio, penkių metrų pločio) mobilumo galimybės, kurios maksimalus pagreitis yra dvylika metrų per sekundę, leidžia bandytojams patirti visus šešis transporto priemonės dinamikos parametrus lyg važiuotų automobiliu tikroje bandymų trasoje. Šie parametrai apima išilgines ir šoninines padangą veikiančias jėgas, amortizavimą, taip pat automobilio pasukamumą, svyravimą bėgėjantis ir stabdant, ir pasvyrimą posūkiuose – testuotojai padangų kūrimo procese visus šiuos parametrus įtraukia į subjektyvius vairavimo įspūdžius.

 

„Continental“ nuotr. (Asmeninis albumas)

„Naudodami važiavimo imitatorių mes įvertiname ir optimizuojame padangų savybes dar prieš jas pagamindami, – pasakoja Julianas Kroeberis, „Continental“ atsakingas už padangų simuliatorių. – Tai mums leidžia dar labiau optimizuoti kūrimo procesą ir sutaupyti laiko.“

 

„Continental“ nuotr. (Asmeninis albumas)

Kiekvienas bandymų ciklas, atliktas važiavimo simuliatoriuje, o ne trasoje, reiškia, kad naujo modelio sukūrimui reikia mažiau bandomųjų padangų, tad ši nauja technologija dar labiau prisideda prie itin visapusiškų „Continental“ tvarumo sprendimų. Bendrovės siekis – tapti pažangiausiu padangų gamintoju, socialiai atsakingu už aplinkosaugą, ir tam „Continental“ daug investuoja į novatoriškas technologijas, tvarius gaminius ir sprendimus visoje gamybos grandinėje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(2)
(0)
(2)

Komentarai ()

Susijusios žymos: