„Braziliškas Lotus“. Pasaulyje tėra 15. Retas ir mažai žinomas „Emme“ (Foto, Video) ()
Sportinis sedanas „Emme 422T“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Lotus“ inžinieriais. 280 arklio galių automobilis iki 100 km/val. įsibėgėjo per 5 sekundes ir pasiekė 270 km/val.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Neseniai internete pasirodė reto 1997-ųjų metų „Emme 422T“ sportinio sedano nuotraukos. Mažai žinomas modelis Brazilijoje buvo gaminamas neilgai. Įdomaus automobilio istoriją pasakoja „Autoevolution“.
Įdomaus projekto istorija prasidėjo 10-ojo dešimtmečio viduryje, kai Brazilijos verslininkų grupė sukūrė motorolerių gamybos įmonę „Megastar Veículos“. Pritraukę užsienio investicijų, jie nusprendė gaminti ne tik dvirates transporto priemones, bet ir automobilius.
Emme 422T from Brazil. Believe it or not, it's based on a Lotus Esprit S4... pic.twitter.com/Ah4Lh2vSjC
— Obscure Supercar of the Day (@ObscureSupercar) February 20, 2021
Maža to, brazilai iškart nusprendė mesti iššūkį BMW M3, „Audi S4“ ir „Mercedes C36 AMG“. Būtent su šiais modeliais turėjo varžytis įmonės „pirmagimis“ – sedanas „Emme 422T“.
Siekdama sukurti vertą varžovą garsiesiems sedanams, „Megastar Veículos“ pakvietė „Lotus“. Bendromis pastangomis buvo sukurtas supaprastintas 4,6 metro sedanas su originalaus dizaino priekine dalimi, profiliu šiek tiek primenantis pirmosios kartos „Volvo S80“.
Kėbulo plokštės buvo pagamintos iš kompozitinių medžiagų, todėl automobilio svoris pasirodė nedidelis – 1588 kg. Interjeras buvo dekoruotas oda ir anglies pluoštu bei sumontuota originali centrinė panelė su 26 vienodais apvaliais mygtukais. Įrangoje buvo oro kondicionierius, radijas ir elektriniai langai.
Emme Lotus 422T pic.twitter.com/9UZ5jhNWiJ
— British Leyland (@LeylandBritish) June 28, 2022
Sedanas buvo aprūpintas 2,2 litro 280 arklio galių (209 kW) turbininiu varikliu pasiskolintu iš sportinio automobilio „Lotus Esprit“. Su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5 sekundes, o maksimalus greitis siekė 270 km/val.
„Emme 422T“ debiutavo 1997 metais San Paulo automobilių parodoje. Netrukus prasidėjo automobilių gamyba. Buvo planuota patekti į JAV ir Europos rinkas, modelis netgi buvo pradėtas bandyti Prancūzijoje ir Monake.
Tačiau automobilio surinkimo kokybė kėlė daug klausimų. Pirmieji klientai skundėsi dėl gedimų ir netinkamo plokščių prigludimo. Be to, „Emme 422T“ buvo brangus (kainavo daugiau nei 60 000 USD) ir neturėjo modernių priedų, tokių kaip ABS.
Negana to, investuotojai taip pat pradėjo atsisakyti finansuoti projektą. Buvo pagaminta tik 15 „Emme 422T“, o 1999 metais „Megastar Veículos“ paskelbė bankrotą.