Slėptas 34 metus. V16 žvėris! Pirmą kartą išslaptintas unikalus 7 serijos BMW (Foto)  (2)

Unikalus BMW 750 iL „Goldfisch“ ilgą laiką buvo slepiamas nuo pašalinių akių. Didžiuliame sedane sumontuotas 348 arklio galių (259 kW) V16 variklis.


BMW 750 iL „Goldfisch“
BMW 750 iL „Goldfisch“
© Gamintojo nuotr. | https://www.facebook.com/BMW.Classic/posts/800671382097304?ref=embed_post

Visi šio ciklo įrašai

  • 2024-04-08 Slėptas 34 metus. V16 žvėris! Pirmą kartą išslaptintas unikalus 7 serijos BMW (Foto)  (2)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

BMW ir toliau atskleidžia savo paslaptis ir demonstruoja automobilius, apie kuriuos niekas nežinojo. Neseniai buvo išslaptinti BMW I16 superautomobilio vaizdai. Sportinis modelis turėjo pakeisti BMW i8 kupė.

Šį kartą bavarai išslaptino tikrai unikalų automobilį – 1990 metų BMW 7 serijos sedaną su 16 cilindrų varikliu. Jis buvo parodytas „Techno-Classica“ parodoje Esene, Vokietijoje, taip pat „BMW Classic“ „Facebook“ puslapyje.

16 cilindrų lengvuosius automobilius kadaise gamino „Cadillac“ ir „Cizeta“, o dabar tokius modelius turi tik „Bugatti“. Tačiau BMW taip pat svarstė galimybę tokius variklius montuoti į aukščiausios klasės 7 serijos versiją.

[Pasaulinė premjera] Iš EU su kuponais „Touroll U1/J1“ serijos el. dviračiai tik nuo 499€. Su įspūdingomis dovanomis. Ribotas kiekis ir laikas (Video)
5028 8

Pasaulinės premjeros pasiūlymai

Specialūs kuponai

Galioja tik iki 2024-04-16!

Dovanos

Iš EU - saugus ir greitas pristatymas

1 metų garantijos

„Touroll J1“, „Touroll J1 ST“, „Touroll U1 29“ ir „Touroll U1 26“

Išsamiau

Iš viso buvo pagaminti tik du 16 cilindrų BMW prototipai. Ir jei 9 dešimtmečio BMW 7 serijos E32 sedanas su V16 yra gana garsus ir netgi retkarčiais eksponuojamas prekės ženklo muziejuje, tai tobulesnis 1990 m. BMW 750 iL V16 „Goldfisch“ buvo paslėptas nuo pašalinių akių.

 

 

Kuriant šį automobilį buvo panaudoti tuo metu kuriamo modernesnio BMW 7 serijos E38 elementai. Nors prototipo konstrukcija kiek kitokia: apvalūs priekiniai žibintai ir stori galiniai stogo statramsčiai su nedideliu pasvirimo kampu.

Po gaubtu yra unikalus 6,6 litro V16 variklis. Lyginant su ankstesniu prototipu, jo galia sumažėjo nuo 402 iki 348 AG, tačiau tai leido atsisakyti sudėtingos aušinimo sistemos su oro paėmimo angomis galiniuose sparnuose.

Su 5 greičių automatine greičių dėže sedanas BMW 750 iL V16 „Goldfisch“ išvystė 250 km/val.

Automobilis liko tik technologijų demonstravimo priemonė ir niekada nebuvo pradėtas gaminti, nes V16 variklis neatitiko aplinkosaugos reikalavimų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(35)
(1)
(34)

Komentarai (2)