Slėptas 34 metus. V16 žvėris! Pirmą kartą išslaptintas unikalus 7 serijos BMW (Foto) (2)
Unikalus BMW 750 iL „Goldfisch“ ilgą laiką buvo slepiamas nuo pašalinių akių. Didžiuliame sedane sumontuotas 348 arklio galių (259 kW) V16 variklis.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
BMW ir toliau atskleidžia savo paslaptis ir demonstruoja automobilius, apie kuriuos niekas nežinojo. Neseniai buvo išslaptinti BMW I16 superautomobilio vaizdai. Sportinis modelis turėjo pakeisti BMW i8 kupė.
Šį kartą bavarai išslaptino tikrai unikalų automobilį – 1990 metų BMW 7 serijos sedaną su 16 cilindrų varikliu. Jis buvo parodytas „Techno-Classica“ parodoje Esene, Vokietijoje, taip pat „BMW Classic“ „Facebook“ puslapyje.
16 cilindrų lengvuosius automobilius kadaise gamino „Cadillac“ ir „Cizeta“, o dabar tokius modelius turi tik „Bugatti“. Tačiau BMW taip pat svarstė galimybę tokius variklius montuoti į aukščiausios klasės 7 serijos versiją.
Apparently BMW once considered producing this car. It was based on a 1990 750iL and had a massive 6.6-litre V16 engine that made 257kW. They named it Goldfisch and it never saw the public light of day. pic.twitter.com/kEWXCHycQv
— Thami Masemola (@ThamiMasemola) April 5, 2024
Iš viso buvo pagaminti tik du 16 cilindrų BMW prototipai. Ir jei 9 dešimtmečio BMW 7 serijos E32 sedanas su V16 yra gana garsus ir netgi retkarčiais eksponuojamas prekės ženklo muziejuje, tai tobulesnis 1990 m. BMW 750 iL V16 „Goldfisch“ buvo paslėptas nuo pašalinių akių.
Never-before-seen One-off BMW 750iL V16 Goldfisch E38 early prototype (1990 year). Will shoewd at first time on in Hall 6 of Techno-Classica Essen (germany) on 7th April!
— First_Limousine_Magazine (@LimousineFirst) April 6, 2024
Techno Classica
Engine V16, 6646cc, 348hp@5000rpm, 5-speed automatic gearbox, 250 km/h top speed pic.twitter.com/mlR1CDNUyF
Kuriant šį automobilį buvo panaudoti tuo metu kuriamo modernesnio BMW 7 serijos E38 elementai. Nors prototipo konstrukcija kiek kitokia: apvalūs priekiniai žibintai ir stori galiniai stogo statramsčiai su nedideliu pasvirimo kampu.
Never-before-seen One-off BMW 750iL V16 Goldfisch E38 early prototype (1990 year). Will shoewd at first time on in Hall 6 of Techno-Classica Essen (germany) on 7th April!
— First_Limousine_Magazine (@LimousineFirst) April 6, 2024
Engine V16, 6646cc, 348hp@5000rpm, 5-speed automatic gearbox, 250 km/h top speed pic.twitter.com/A97n5sSru4
Po gaubtu yra unikalus 6,6 litro V16 variklis. Lyginant su ankstesniu prototipu, jo galia sumažėjo nuo 402 iki 348 AG, tačiau tai leido atsisakyti sudėtingos aušinimo sistemos su oro paėmimo angomis galiniuose sparnuose.
Su 5 greičių automatine greičių dėže sedanas BMW 750 iL V16 „Goldfisch“ išvystė 250 km/val.
Automobilis liko tik technologijų demonstravimo priemonė ir niekada nebuvo pradėtas gaminti, nes V16 variklis neatitiko aplinkosaugos reikalavimų.