„Rally Žemaitija 2024“ trileris: intriga iki paskutinio trasos metro  ()

Dvi dienas trukusios Lietuvos ralio čempionato II etapo batalijos Kelmės apylinkėse automobilių sporto gerbėjams buvo išskirtinai dosnios tais dalykais, dėl kurių keliamasi dar neprašvitus ir stebėti lenktynių keliaujama šimtus kilometrų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Rally Žemaitija“ trasose nuo pat pirmojo iki paskutinio greičio ruožo virė itin atkakli ekipažų kova, lėmusi favoritų klaidas ir krūvą rokiruočių rezultatų lentelėje.

Jau pirmajame antrosios dienos greičio ruože klaidą padarė ralio lyderis Vaidotas Žala. Pernelyg aštriai kirsdamas lėto posūkio vidinę dalį jis dešinės pusės ratais užkabino žemių krūvą ir vertėsi per šoną. Nors automobilis neatrodė rimčiau nukentėjęs, visgi tęsti kovos Vaidas nebegalėjo.

Po šio incidento lyderiu tapo Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas. O į antrąją poziciją pakilo Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu.

Identiškais „Škoda Fabia R5“ automobiliais važiuojančius vyrus po 9 greičio ruožų, įveikus beveik 90 kilometrų, skyrė kiek daugiau nei 10 sekundžių. Tiek atkovoti per likusius du greičio ruožus įmanoma tik su sąlyga, kad trasa bus įveikta juvelyriškai  tiksliai.

Tačiau tada nutiko dar vienas incidentas – „nulinis“ ekipažas, atliekantis teisėjų pagalbininkų funkciją ir patikrinantis greičio ruožą prieš pat sportininkų startą, padarė klaidą, įstrigo kelkraštyje ir užtvėrė dalį trasos. Bandant nelaimėlį automobilį pastumti pro šalį pralėkė G. Notkus, o greta buvę teisėjai nusprendė nerizikuoti ir pradėjo mojuoti raudona vėliava. Šis signalas reiškia, kad toliau visi lenktynininkai privalo judėti pagal įprastas kelių eismo taisykles. Po trumpo pasitarimo varžybų komisarai nusprendė GR 11 atšaukti ir galutiniais rezultatais laikytis tuos, kurie buvo užfiksuoti GR 10.

 

Tai reiškė G. Notkaus ir D. Strižano pergalę, pirmąją po beveik 8 metų pertraukos. Antri su 9 sekundžių deficitu liko V. Jurkevičius su A. Paliukėnu.

Trečioji vieta atiteko puikų tempą demonstravusiam Rokui Steponavičiui su Dovydu Ketvirčiu. Jie lyderiams nusileidęs kiek daugiau nei 36 sek.

 

Ketvirti – fantastiškai vintažiniu „Mitsubishi Lancer EVO IX“  lėkę braliukai lavtiai Latvijos Emīls Blūms ir Didzis Eglītis.

Penkti – broliai Irmantas ir Edvinas Buivydai. Ralio vunderikindai su „Ford Fiesta N5“ po itin įtemptos kovos  pranoko Nedo Radišausko ir Justo Vičiūno su „Škoda Fabia R5“ duetą.

Dėl avarijų ir gedimų „Rally Žemaitija“ finišo nepasiekė 23 ekipažai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()

Susijusios žymos: