Italai pristatė „Lamborghini Huracan“ įpėdinį. Turi „chuliganiško vairavimo“ režimą  ()

Turbūt žinomiausias ir svarbiausias automobilių grožio konkursas yra kasmetinis „Pebble Beach“ renginys Kalifornijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose. Dauguma automobilių gamintojų ten stengiasi atvežti ir parodyti kažką išskirtinio ir unikalaus, todėl šių metų konkursas nebuvo išimtis.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Svarbi naujiena buvo „Lamborghini Temerario“ debiutas, tai modelis, kuris pakeis svarbiausią šio gamintojo automobilį – „Lamborghini Huracan“, kuris prekyboje jau yra daugiau nei dešimt metų.

Kaip pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“, naujasis modelis turi hibridinę pavarą, vietoje atmosferinio dešimties cilindrų variklio į naują modelį montuojamas V8 tipo agregatas su dviem turbinomis, jo darbinis tūris – keturi litrai.

Tai ne tas pats variklis, kuris montuojamas į „Lamborghini Urus“ visureigius, nors ir turi identišką darbinį tūrį. Tai visiškai naujas agregatas, kurtas specialiai sportiniams kupė modeliams. Šis variklis gali suktis net iki 10 000 apsisukimų per minutę. Maksimali galia – 800 arklio galių ir 730 niutonmetrų sukimo momentas.

[Premjera] Tankas! O kai paspaudi „Boost“ mygtuką, šauna lyg raketa. Išbandėme naujausią fat-bike monstrą (Foto, Video, „ENGWE L20 Boost“ apžvalga)
10595 2

„ENGWE L20 Boost“ - naujausias kompanijos el. dviratis, kuris mane nustebino. Vadinamasis „fatbike“ su atrakinamu iki 32 km/h greičiu, specialiu „Boost“ mygtuku, vienu įkrovimu iki 126 km, įspūdinga galia ir važiavimo malonumu. Žiauriai smagus žvėris. Apie viską išsamiai mūsų apžvalgoje + keletas svarbių triukų.

Išsamiau

Palyginimui, senesnis „Lamborghini Gallardo“ variklis turėjo 640 arklio galių ir 600 niutonmetrų sukimo momentą. Naujo modelio variklis kur kas galingesnis jau pradinėje fazėje.

Kartu su vidaus degimo varikliu naująjį „Temerario“ dar suka ir hibridinė sistema. V8 variklis suka galinius, o elektros pavara – priekinius ratus. Du papildomi elektros varikliai turi po 150 arklio galių ir kiekvienas suka po vieną priekinį ratą.

Yra dar ir trečias tokios pat galios variklis, jis sumontuotas tarp vidaus degimo variklio ir pavarų dėžės, tačiau deklaruojama, kad bendra automobilio maksimali galia yra 920 arklio galių, nors ir galingesnis, tačiau naujas modelis yra net 270 kg sunkesnis.

 

Automobilis įsibėgi iki 100 km/h per nepilnas tris sekundes, o maksimalus greitis siekia 343 km/h. Beje, „Temerario“ tapo pirmuoju „Lamborghini“ modeliu, kuris turi „chuliganiško vairavimo“ režimą – „Drift“. Tokiu atveju automobiliui „atjungiami“ priekiniai ir šis tampa varomas tik galiniais ratais.

Prekyboje naujasis „Temerario“ pasirodys kitąmet, o iki to laiko „Lamborghini“ atstovai labai intensyviai stengiasi išparduoti senuosius „Huracan“ automobilius, kurių gamintojo sandėliuose dar yra.

„Temerario“ kainos italai kol kas neskelbia, bet manoma, jog ji prasidės nuo ne mažiau kaip 300 000 eurų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Žinių Radijas
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()