„Nereiks JOKIO.“ Netrukus Japonijoje (Video)  ()

Netrukus pamatysime visiškai autonominius susper greitus keleivinius traukinius?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Japonijoje novatoriškų technologijų „Šinkansen“ traukiniuose (angliškai žinomi kaip bullet train) bandymai prasidės vos po 4 metų. Japonija turi didelę autonominių traukinių kūrimo patirtį, pirmoji tokio tipo linija pasaulyje buvo nutiesta daugiau nei prieš 40 metų.

Viena didžiausių Japonijos geležinkelių vežėjų „East Japan Railway“ planuoja 2030 m. viduryje paleisti visiškai automatinę greitųjų geležinkelių liniją. Jos automatizavimas yra skirtas padidinti energijos vartojimo efektyvumą ir pagerinti transporto punktualumą. 

Geekmaxi 7-ojo gimtadienio išpardavimas! Monstrinės energijos stotelės, el. paspirtukai, robotai su DI, vaizdo projektoriai ir kt. (Video)
4463 5

„7th Anniversary Sale“

Nuolaidų kuponai

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

1) „Wanbo X5“ - 1080P, 1100 ANSI, WiFi 6, Bluetooth 5.0, Android 9.0 vaizdo projektorius

2) „KuKirin G2“ - 2024 versija, 800W, 48V 15Ah, 55 km, 45 km/h el. paspirtukas

3) „Narwal Freo Z Ultra“ - premjera, robotas dulkių siurblys su DI

4) „Blackview Oscal PowerMax 3600“ - mobili energijos stotelė, 3600W, 3600Wh, LiFePO4

Išsamiau

Šių traukinių automatizavimas „East Japan Railway“ planuose buvo mažiausiai nuo 2018 m., kai bendrovė pristatė projekto „Transformacija 2027“ pagrindus.

Garsieji Japonijos „Šinkansen“ traukiniai daugiau nei pusę amžiaus buvo pagrindinis greitojo viešojo transporto Japonijoje elementas. Šie traukiniai važiuoja iki 300 kilometrų per valandą greičiu ir kerta pagrindines šalies miestų zonas. Pirmoji linija atidaryta 1964 metais.

 

Laipsniškas įgyvendinimo planas prasidės 2028 m., kai „Šinkansen“ traukiniuose bus įrengta antrojo etapo automatizavimo sistema. Antrasis etapas reiškia traukinį, kuris judės be aktyvaus žmogaus įsikišimo, tačiau mašinistas liks kabinoje susidarius avarinėms situacijoms, kurių sistema gali nenuspėti.

Tada kompanija pradės testuoti linijas trečiojo automatizavimo lygio metu. Tai bus transporto priemonės, kurios visada judės savarankiškai. Net avarinėse situacijose mašinisto nebereikės. Liks tik traukinio palydovai.

 

Kitas žingsnis – įdiegti ketvirtąjį automatizavimo lygį, o tai reikš, kad nereikės  jokio žmogaus ekipažo – nei mašinistų, nei palydovų.

Sukurti visiškai automatizuotą geležinkelio liniją yra daug paprasčiau nei sukurti autonominę automobilio valdymo sistemą. Geriausias to įrodymas yra tai, kad tokio tipo linijos Japonijoje veikia daugiau nei 40 metų. 1981 metais Kobės mieste buvo paleista pirmoji pasaulyje autonominė geležinkelio linija.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(13)
(0)
(13)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()