Elektromobiliai tarša niekuo nenusileidžia dyzeliniams automobiliams? (76)
Elektromobiliai, reklamuojami kaip transporto priemonė, kuri neteršia aplinkos. Tačiau, ekspertų teigimu, jie yra ne mažiau kenksmingi nei dyzelinu varomi automobiliai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Nissan Leaf“ elektra varomas mažylis, kainuojantis 23990 svarų, anglies dvideginio išmeta 81 g/km, o panašus „Volkswagen 1.6 TDI“ su dyzeliniu varikliu – 108 g/km.
Naujasis „Mitsubishi i-MiEV“, kainuosiantis 24 tūkstančius svarų, išmes 68 g/km, o jo klasės “Suzuki Splash” su 1,3 litro dyzeliniu varikliu ir kainuojantis 10410 svarų – 131 g/km.
Skaičiavimai atskleidžia, kad elektromobiliai taip pat teršia aplinką: specialistai teigia, kad papildomi anglies dioksido kiekiai į aplinką išmetami elektros energijos, skirtos automobilių gamybai, procese.
Tačiau štai ką rašo „Which? Car“ redaktorius Ričardas Hedlendas (Richard Headland): „Mes džiaugiamės automobilių gamintojų pastangomis sukurti ekologiškas transporto priemones. Didžiojoje Britanijoje vis daugiau elektros energijos yra pagaminama iš atsinaujinančių energijos šaltinių, todėl manau, kad labai greitai pajusime taršos mažėjimą.“
R. Hedlendas pabrėžia, kad elektromobiliai vis dar yra per brangūs. Jų įsigijimą subsidijuoja valstybės, tačiau specialistas tvirtina, kad tokį automobilį įsigyti pasiryžę vartotojai, už transporto priemonę vis viena permoka bent dvigubai.