„Visi šių automobilių savininkai iškviesti į į servisus.“ Gedimas labai rimtas. Kas nutiko KIA  ()

Ekstremaliais atvejais gali sukelti gaisrą.


KIA „Sportage“
KIA „Sportage“
© M 93 (Atvira licencija) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Kia_Sportage_front_20091003.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Populiarių KIA modelių savininkai turi būti ypač atidūs – jų automobiliai net stovėdami gali kelti mirtiną grėsmę. Ketvirtadienį Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnyba (UOKiK) paskelbė apie didžiulę kampaniją, apimančią daugiau nei 18 tūkst. transporto priemonių Lenkijoje. Dėl problemos variklio skyriuje gali kilti gaisras. Gedimas toks rimtas, kad gamintojas nusprendė nedelsiant visus šių automobilių savininkus iškviesti į įgaliotus servisus.

Remiantis oficialiu pranešimu, kurį KIA „Polska“ pateikė Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybai, grėsmės šaltinis yra hidraulinio elektroninio valdymo bloko (HECU - Hydraulic Electronic Control Unit) gedimas. Problemą sudaro galimas stabdžių skysčio nuotėkis, dėl kurio normaliai eksploatuojant automobilį gali įvykti trumpasis jungimas ABS modulyje. Tokio trumpojo jungimo pasekmė – elektros perkrova, kuri ekstremaliais atvejais gali sukelti gaisrą variklio skyriuje.

Ne tik skambus pavadinimas? Tiesiog puikus vaizdas už laaabai biudžetinę kainą („Titan Army P27GR“ monitoriaus apžvalga)
4122

Apie gamintoją pavadinimu „Titan Army“ išgirdau tik visai neseniai. O po trijų mėnesių naudojimosi monitoriumi„Titan Army P27GR“, galiu drąsiai pasakyti - daugumai vartotojų nėra prasmės švaistyti pinigus brangesniems įrenginiams.

Išsamiau

Gamintojas ypatingą dėmesį skiria būdingiems simptomams, kurie gali rodyti pavojingą gedimą. Pirmasis įspėjamasis ženklas – prietaisų skydelyje įsijungia gedimo indikatoriaus lemputė (MIL), kurią dažnai lydi užsidegusi ABS įspėjamoji lemputė. Tolimesnėje gedimo stadijoje iš variklio skyriaus gali imti sklisti dūmai ir būti juntamas degimo kvapas HECU komponentų srityje. Jei pastebėjote bet kurį iš šių simptomų, nedelsdami nustokite vairuoti ir kreipkitės į įgaliotąjį KIA techninės priežiūros centrą.

Dabartinė paslaugų kampanija orientuota į du konkrečius prekės ženklo modelius. Pirmasis jų – KIA „Sportage“ (modelio kodas SLe), kuris sudaro didžiausią akcijos dalį – net 18 tūkst. transporto priemonių Lenkijos rinkoje. Tai automobiliai, pagaminti Slovakijos gamykloje nuo 2010 m. kovo 12 d. iki 2014 m. sausio 24 d. Antrasis modelis yra KIA „Optima“ HEV (modelio kodas TF HEV), tačiau šiuo atveju problema susijusi su daug mažesniu transporto priemonių skaičiumi – tik 12 vienetų, pagamintų Pietų Korėjoje nuo 2010 m. spalio 28 d. iki 2013 m. gruodžio 12 d.

 

KIA informuoja, kad pirmiausia visi rizkingų transporto priemonių savininkai gaus individualius pranešimus apie poreikį apsilankyti servise. Tada jie galės susitarti dėl susitikimo autorizuotame servise (ASO) jiems patogiu laiku. Pats remontas apims specialų saugiklį HECU sistemoje, skirtą užkirsti kelią gaisro galimybei. Svarbu tai, kad visi reikalingi remonto darbai kaip šios paslaugos dalis bus atliekami visiškai nemokamai.

 

Tai jau antra reikšminga KIA aptarnavimo akcija Lenkijoje per trumpą laiką. Praėjusią savaitę gamintojas paskelbė apie panašią kampaniją, kuri apėmė per 16 tūkst. kitų trijų modelių transporto priemonių. Didžiausia grupė buvo KIA „Rio“ automobiliai – per 14 tūkst. egzempliorių, taip pat maždaug 1,3 tūkst vienetų „Sorento“ modelių ir maždaug 1,2 tūkst „Optima“.

Bendrovė informavo, kad visi įgaliotieji KIA servisai jau yra tinkamai pasiruošę atlikti reikiamus remonto darbus. Gamintojo atstovė taip pat pabrėžė, kad savininkai galės susitarti dėl susitikimo jiems patogiu laiku, o kiekvienas vartotojas apie situaciją bus informuotas individualiai.​

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(1)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: