Pristatytas naujasis „Jaguar“. Internete – šokas (Foto, Video)  ()

„Jaguar“ tęsia savo radikalią transformaciją į prekės ženklą, gaminantį itin prabangius, vien elektrinius automobilius.


Jaguar Type 00
Jaguar Type 00
© Ekrano kopija | https://x.com/4AAAAart/status/1863929489865965744

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Lapkričio mėnesį gamintojas pristatė naują vizualinį identitetą, įskaitant naują logotipą. Dabar jis parodė koncepcinį automobilį, kuris turi būti fizinė naujosios dizaino filosofijos apraiška. Tai drąsu ir šokiruoja, be jokios abejonės.

Majamio meno savaitėje pasauliui buvo pristatytas koncepcinis modelis „Jaguar Type 00“, kuris parodo, kaip dabar atrodys britų gamintojo dizaino filosofija.

 

Pavadinimas „Tipe“ be abejo, reiškia, aliuziją į legendinį „E-Type“ modelį. Pirmasis nulis pavadinime reiškia nulinį išmetamųjų teršalų kiekį („Jaguar“ bus prekės ženklas, siūlantis tik elektromobilius), antrasis – žymi automobilio statusą naujoje markės linijoje – koncepcinis automobilis, t. y. nulinis.

„Jaguar“ generalinis direktorius Brandonas Gloveris sakė, kad naujasis „Jaguar“ įvaizdis yra drąsus ir išskirtinis. Ir sunku su juo nesutikti. Tiesa, pažvelgus į automobilį iš šono, galima įžvelgti net kai kurių panašumų į „Jaguar E-Type“ – turime labai ilgą gaubtą ir įlenktą galą – visa tai yra nuorodos į markės istoriją.

[Black Friday] Naujausi „OnePlus“ flagmanai telefonai ir planšetės, išmaniosios „Xiaomi“ antklodės ir plaukų kirpimo mašinėlės (Video)
7802 2

Black Friday rinkinukas

Kuponai

Labai ribotas kiekis

Greitas ir saugus pristatymas

1) „OnePlus 13“ - įvairių versijų naujausi išmanieji telefonai

2) „OnePlus Pad 2“ - globalios versijos planšetė su firminiu dėklu

3) „Riwa RE-6510“ - „Xiaomi“ ekosistemos plaukų kirpimo mašinėlė

4) „Xiaomi Youpin“ - plaunama išmani elektrinė antklodė

Išsamiau

Priekyje – plokščia, vertikali panelė su naujuoju „Jaguar“ užrašu ir siaurais priekiniais žibintais. Galinė dalis taip pat įdomi su horizontaliomis linijomis, slepiančiomis žibintus.

Kitas įdomus sprendimas – stačiakampės plokštės šalia priekinių ratų. Kai jos pakreipiamos, atidengiamos galinės kameros. Tai tikriausiai padės manevruoti automobiliu. Automobilis „apautas“ 23 colių ratais.

Kaip skelbia „Jaguar“ atstovai, atspirties taškas kuriant šį automobilį tiek dizaino, tiek inžinerijos prasme buvo tuščias popieriaus lapas.

 

Atidarę pakeliamas dureles randame beveik stačiakampį vairą ir du didelius ekranus – vieną prieš vairuotoją, kitą prieš keleivį. Čia neįmanoma rasti fizinių mygtukų. Tačiau savotiška yra 3,2 metro „siena“, dalijanti erdvę automobilio viduje.

 

Pirmasis naujas serijinis „Jaguar“ modelis bus keturių durų GT, kuris bus pristatytas 2025 m. pabaigoje ir bus gaminamas JK. Naujasis modelis bus paremtas nauja „Jaguar Electric Architecture“ platforma ir pasiūlys iki 770 km atstumą.

Priminsime, kad „Jaguar“ dabar įgyvendina itin radikalų planą – prekės ženklas virsta į siūlantį tik elektrinius, itin prabangius automobilius. Indijos „Tata Motors“ priklausantis „Jaguar“ nebeketina konkuruoti su BMW, „Audi“ ar „Mercedes“. Jis nori būti „Bentley“, „Aston Martin“ ar „Rolls-Royce“ konkurentu. Todėl prekės ženklas nori sulaužyti dabartinį įvaizdį. Prekės ženklas savo pasiūloje paliko tik vieną modelį – „F-Pace“. Tačiau šis pamažu išnyks iš pasiūlos.

 

 

„Jaguar“ transformacija kelia daug triukšmo, ypač tarp internautų. Lapkričio mėnesį gamintojas pristatė naują vizualinį identitetą. Taip pat buvo paskelbtas specialus vaizdo įrašas.

Nėra jokių abejonių, kad „Jaguar“ laukia sunki užduotis. Prabangos prekių gamintojai savo poziciją dažniausiai remia dešimtmečių patirtimi. Tačiau „Jaguar“ nusprendė atsiriboti nuo savo istorijos.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(8)
(12)
(-4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()