„Stabdžių vieta automobilyje gali keistis.“ Koks čia artėja proveržis  ()

Perkeliami į netradicinę vietą.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© tyler_clemmensen (Pixabay Content Licence)|https://pixabay.com/photos/car-vehicle-road-highway-5667107/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Mercedes“ tyrimų ir plėtros centras siūlo keisti tradicinę stabdžių vietą ir mano, kad geriausia vieta jiems būtų automobilio viduryje.

Išradus elektros variklius ir rekuperacinį stabdymą, tradicinių stabdžių iš esmės nebereikia naudoti, išskyrus avarines situacijas. Sindelfingene (Vokietija) esančiame „Mercedes“ mokslinių tyrimų ir plėtros centre buvo svarstoma, ar įprastus stabdžius būtų galima perkelti į kitą vietą, kad jie vis dar būtų tinkami naudoti ir naudingi.

Kaip rašo „Inside EVs“, tyrėjai pasiūlė, kad geriausia vieta jiems būtų automobilio viduryje. Stabdžių diskai būtų patalpinti aliuminio korpusuose toje pačioje elektrinėje pavaroje kaip ir variklis, pavarų dėžė ir diferencialas. Kiekvieno korpuso apačioje esantis dėklas surinktų stabdžių dulkes ir medžiagas nuo trinkelių ir diskų, taip pašalinant dažną aplinkos teršimą. Be poveikio aplinkai, centriniai stabdžiai perkeltų svorį nuo automobilio kampų, todėl pagerėtų važiavimo kokybė ir būtų sukurti aerodinamiškesni, visiškai uždari ratai.

Mažiausia kaina šiais metais! Lietuvių sukurta „NordPass“ paslauga, kuria pasitiki milijonai – „tiesiog būtina kiekvienam interneto naudotojui“ (Video)
6133 3

Tiesiog nerealiai gera proga gauti lietuvių sukurtą produktą už mažiausią kainą šiais metais! Ir dabar dar priedo gausite visiškai naujas ir puikias galimybes atveriančias funkcijas.

Išsamiau

Tradicinė diskinių stabdžių sistema turi trinkeles, kurios suspaudžia vieną diską, kad sustabdytų automobilį. Vietoj to „Mercedes“ vidiniai stabdžiai turi du stabdžių diskus, kurie suspaudžia besisukančią dvipusę apskritą stabdžių trinkelę, pritvirtintą prie varančiojo veleno.

 

Ši technologija vis dar bandoma ir dar toli gražu neparengta gamybai. Šiuo metu inžinieriai susiduria su aušinimo sistemos problemomis. Aušinimo skystis teka per abu stacionarius stabdžių diskus, kad padėtų išsklaidyti šilumą, kuri susidaro intensyviai stabdant. Inžinieriams tenka iššūkis rasti, per kurį šilumokaitį leisti karštą aušinimo skystį. Įprastinėje sistemoje aušinimo skystis iš variklio teka į radiatorių, kur yra aušinamas ir grąžinamas į variklį. Mercedes svarsto galimybę šiam tikslui naudoti akumuliatoriaus ir variklio aušinimo grandinę.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(6)
(2)
(4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()