400 km/val.! To pasaulis dar nėra matęs (Video) ()
CR450 yra greičiausias komercinis traukinys, kurį išbandė kinai. Jei viskas vyks pagal planą, jis pradės kursuoti kitais metais. Traukinys turėtų įsibėgėti iki 400 km/val. greičio, tačiau realiai jis gali važiuoti dar greičiau.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinija dirba su labai greitais traukiniais, įskaitant „Maglev“ transporto priemones, kurios ateityje galės įsibėgėti iki 1000 km/val. Tačiau kol tai įvyks ir taps faktu, Kinija planuoja išleisti dar vieną traukinį, kuris apibūdinamas kaip „greičiausias komercinis traukinys“.
Šia traukinys yra CR450, kuri daugiausia sukurta remiantis CR400 dizainu. Jis buvo patobulintas ir taip sukurtas greičiausias komercinis traukinys.
The fastest train in the world was tested in China - the maximum speed of the CR450 train was 453 km/h.
— S p r i n t e r (@SprinterFamily) July 16, 2023
Engineers note that during actual operation, the speed will be reduced to 400 km / h.
Once in service, the CR450 will be the world's fastest bullet train, taking around 2.5… pic.twitter.com/b2nrD8g3HU
|
Bandomasis važiavimas vyko maršrutu iš Tiandzino į Pekiną. Jis yra labai supaprastintos formos ir gali pasiekti 450 km/val. greitį. Tačiau važiuojant su keleiviais jis judės kiek lėčiau ir įsibėgės iki 400 km/val. Šiuo metu naudojamas CR400 „Fuxing“ važiuoja 350 km/val. greičiu. Pastarasis traukinys maršrutuose pristatytas 2016 m.
China's CR450 train to reach speed of 400 km/h pic.twitter.com/u93t7sZ8C4
— CGTN (@CGTNOfficial) April 15, 2024
Jei viskas vyks pagal planą, greičiausias komercinis traukinys pradės kursuoti kitais metais. Galimas maršrutas yra Čengdu–Čongčingas. Taip yra dėl to, kad populiariam ir judriam maršrutui Pekinas–Šanchajus reikalingas modernizavimas tokiam dideliam greičiui.
Kinija į geležinkelius investuoja labai daug. Greitųjų traukinių tinklas ten jau viršijo 45 000 km. Kasdien šiais traukiniais naudojasi daugiau nei 10 milijonų keleivių, todėl tai yra viena judriausių geležinkelių sistemų pasaulyje.