„Toyota“ nuversta nuo sosto. „Tai nebėra pati patikimiausia markė“ ()
„Toyota“ ir jai priklausanti „Lexus“ jau daugelį metų buvo laikomi prekių ženklais, siūlančiais itin patikimus automobilius. Tačiau naujausia ataskaita rodo, kad padėtis pasikeitė. Kitas gamintojas tapo reitingo lyderiu.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Consumer Reports“ yra didžiausia automobilių naudotojų vartotojų organizacija JAV. Ekspertai išanalizavo duomenis apie daugiau nei 300 000 2000-2024 metų automobilius.
Tyrimo metu buvo atsižvelgta į 20 skirtingų kriterijų, įskaitant: girgždantys stabdžiai, bendra vidaus apdaila arba negarantinis remontas (pvz., variklio) arba įkrovimo problemos. Taip pat buvo atsižvelgta į trasos testų, saugos testų ir automobilių savininkų pasitenkinimo apklausų rezultatus. Bendroje įskaitoje gamintojai galėjo gauti nuo 0 iki 100 balų.
Daugelį metų reitingo lyderiais buvo Japonijos koncernui priklausantys „Toyota“ ir „Lexus“. Tačiau šiais metais šioje srityje įvyko didelių pokyčių.
|
Abu prekės ženklai turėjo užleisti vietą kitam gamintojui iš Tekančios saulės šalies – „Subaru“. Šis gamintojas surinko 68 taškus. Praėjusių metų lyderis „Lexus“, surinkęs 65 taškus, nukrito į antrąją vietą. Podiumą užbaigia praėjusių metų vicečempionė „Toyota“. Šiemet japonų prekės ženklas surinko 62 taškus.
„Consumer Reports“ reitingas (taškai):
- „Subaru“: 68
- „Lexus“: 65
- „Toyota“: 62
- „Honda“: 59
- „Acura“: 55
- „Mazda“: 55
- „Audi“: 54
- BMW: 53
- „Kia“: 51
- „Hyundai“: 50
- „Buick“: 48
- „Nissan“: 48
- „Ford“: 44
- „Genesis“: 40
- „Volvo“: 38
- „Chevrolet“: 37
- „Tesla“: 36
- „Volkswagen“: 34
- „Jeep“: 33
- GMC: 33
- „Cadillac“: 27
- „Rivian“: 14
Žvelgiant į reitingą, galime drąsiai teigti, kad Azija yra lyderė. Net 8 prekių ženklai reitingo dešimtuke yra iš šio žemyno, 6 iš jų – iš pačios Japonijos. Vidutinis Azijos gamintojų patikimumo balas buvo 57 taškai.
Europos garbę gina „Audi“ ir BMW, kurie yra vieninteliai ne Azijos prekių ženklai reitingo dešimtuke. Senasis žemynas vidutiniškai surinko 48 taškus. Prasčiausiai reitinge pasirodė JAV automobilių gamintojai. Pirmasis JAV prekės ženklas patikimumo reitinge yra tik 11 vietoje. Vidutinis šio regiono įvertinimas buvo 38.