„Elektrinis betmobilis“. Tokio „Renault“ dar nematėte! Pasirodė žvėris (Foto, Video) ()
Naujasis „Renault Filante Record 2025“ yra modernus elektromobilis su retro stiliaus elementais. Automobilis bandys pasiekti atstumo rekordą tarp elektromobilių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Paskelbtos pirmosios „Renault Filante Record 2025“ nuotraukos. Originalus elektromobilis bus pristatytas vasario 5 dieną „Retromobile“ parodoje Paryžiuje. Apie tai pranešama prancūzų gamintojo svetainėje.
un démo-car électrique conçu pour battre des records, découvrez #Renault #Filante Record 2025 : véritable laboratoire de l'efficience
— Renault France (@renault_fr) January 30, 2025
une monoplace électrique qui allie design, efficacité, aérodynamique exceptionnelle et technologies de pointe… pic.twitter.com/GhBPke5uSL
|
Naujasis „Renault Filante Record 2025“ buvo sukurtas kartu su lenktyninių automobilių kūrėju „Ligier“. Tai greitas 5,12 metro retro stiliaus automobilis. Automobilis primena „Batmobile“, tačiau kūrėjai teigia, kad jį įkvėpė 1925 m. „Renault 40 CV des Records“ ir 1956 m. „Etoile Filante“, kurie pasiekė pasaulio greičio rekordus.
Voici le tout nouveau démo-car électrique Renault Filante Record 2025 😍! Inspiré de la 40 CV des records 1925 et de l’Étoile Filante 1956, il s'agit d'une monoplace qui vise à maximiser l’efficience énergétique, pour établir un record de consommation & d’autonomie électrique 😮. pic.twitter.com/us9VwqcdOj
— Mondial de l'Auto - Paris (@mondialdelauto) January 30, 2025
„Renault“ elektromobilis išsiskiria pailgu siluetu su ryškiais sparnais ir susiaurinta galine dalimi. Jame didelis įstiklintas plotas, o vietoj durų sumontuotas šarnyrinis permatomas gaubtas, kaip lėktuvuose. Konstrukcijoje panaudoti anglies ir lengvieji aliuminio lydiniai, todėl automobilis sveria 1000 kg.
„Renault Filante Record“ salone yra daugiafunkcinis vairas, kuris taip pat pakeičia greičio ir stabdžių pedalus, o tai reiškia, kad automobilis turi visiškai rankinį valdymą. Vienvietė sėdynė primena hamaką ir turi anglies rėmą.
„Filante Record“ charakteristikos kol kas neatskleidžiamos, tik teigiama, kad jis gavo 87 kWh akumuliatorių iš elektrinio „Renault Scenic“. Taip pat pažymima, kad elektromobilis sieks pasiekti atstumo rekordą.