Nukrito iki 1960 m. Tokio žlugimo Rusija dar nematė  ()

Invazija į Ukrainą, ekonomikos perkėlimas į karo padėtį ir bandymas nukreipti prekybos srautus į Rytus privedė Rusijos geležinkelius prie transporto žlugimo.


Rusijos geležinkeliai
Rusijos geležinkeliai
© Vladimir Murovets, public domain | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:ChS2T_%28%D0%A7%D0%A12%D0%A2%29_DC_electric_passenger_locomotive_of_Russian_Railways.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vidutinis techninis prekinių traukinių greitis Rusijos geležinkelių tinkle pernai nukrito iki 40,6 km/val. – mažiausios vertės nuo 1960 m. Ekspertas Faridas Chusainovas tokius duomenis cituoja remdamasis oficialia statistika.

Vidutinis greitis, į kurį įskaičiuotas ir sustojus praleistas laikas, sumažėjo iki 35,7 km/val. – mažiausias nuo 1993 m.

Per metus prekiniai traukiniai, kuriems tenka beveik 90 % visų pervežimų Rusijoje, pradėjo važinėti vidutiniškai 4-5 % lėčiau, o lyginant su 2021 m., greitis, Chusainovo skaičiavimais, sumažėjo beveik 10 %. Patys Rusijos geležinkeliai ataskaitoje skelbia techninius ir ruožų greičio rodiklius, patikslina ekspertas.

[EU+Kuponai] „Valentines Day 2025“ išpardavimas! Mažiausios kainos + dovanos. Vaizdo projektoriai, žaidimų ekranai, siurbliai ir kt. Ribotas kiekis
6344 2

„Valentine's Day 2025“ išpardavimas!

Nuolaidų kuponai

Galioja iki 2025-02-14

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

1) „ETOE Seal Pro“ - 1080P, 1000 ANSI, Google TV vaizdo projektorius, dovanų „Tronsmart“ belaidė garso kolonėlė

2) „Titan Army C32C1S“ - 31,5 colių, 2K, 240Hz lenktas žaidimų monitorius, dovanų „Tronsmart“ belaidė garso kolonėlė

3) „JIGOO C200“ - rekordinės kainos 350W belaidis dulkių siurblys

Išsamiau

Karas atnešė problemų Rusijos geležinkeliams, „Reuters“ sakė įmonei artimi šaltiniai. Didžiulis karinis transportas Rusijos geležinkelių tinklą, trečią pagal ilgį pasaulyje, nugramzdino į chaosą, o tūkstančiai traukinių apleisti.

„Sistema veikė gerai, bet viskas pasikeitė – kroviniai keliauja į Rytus, o karo pramonė tampa prioritetu, o geležinkeliai negali su tuo susidoroti“, – sakė šaltinis.

Be to, dėl sankcijų geležinkelyje trūksta atsarginių dalių, o mobilizacija ir verbavimas karui atnešė personalo trūkumą, sakė kitas šaltinis. „Traukinių tiesiog nėra kam valdyti“.

 

Pasak Jūrų prekybos uostų asociacijos ekspertų, Rusijos geležinkeliai beveik visus metus atsiliko nuo savo mėnesinio vežimo grafiko mažiausiai 25 %. O spalį spūstys geležinkeliuose pasiekė tokį mastą, kad konteineris iš Tolimųjų Rytų nukeliaudavo į centrinę Rusiją per du mėnesius, sakė šaltiniai. Dėl to importuotojai pradėjo gabenti prekes automobilių keliais.

Per metus geležinkeliuose įstrigo 80 mln. tonų importuotų krovinių – ketvirtadalis prekių, kurios buvo nupirktos Azijoje per Tolimųjų Rytų uostus. Dėl transporto spūsčių „Rusal“ aliuminio gamyklose Sibire susikaupė keli šimtai tūkstančių tonų neeksportuotos produkcijos.

 

Remiantis metų rezultatais, krovinių pervežimas Rusijos geležinkelių tinkle sumažėjo 4,1 %, iki 1,18 mlrd. tonų – žemiausio lygio nuo 2009 m.

Be to, 2025 metais Rusijos geležinkeliai įšaldys beveik visus stambius statybos projektus, įskaitant BAM (Baikalo-Amūro magistralė) ir Transsibiro geležinkelių modernizavimą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(34)
(4)
(30)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()