„Prasčiausias 80-ųjų automobilis.“ Legenda grįžta! (Foto)  ()

Naująjį „Yugo“ planuojama pristatyti Belgrade 2027 m. Biudžetinis hečbekas primins originalų 1980 metų modelį ir gaus nedidelį benzininį variklį.


1988-ųjų Yugo GV, pardavinėtas JAV
1988-ųjų Yugo GV, pardavinėtas JAV
© Mr.choppers, CC BY-SA 3.0 | https://en.wikipedia.org/wiki/File:1988_Yugo_GV_in_Blue,_front_left.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kompaktiškas „Yugo“ gali grįžti į gamybą. Garsųjį biudžetinį modelį planuojama atgaivinti Serbijoje. Apie tai rašo „Auto Express“.

Naujuosius „Yugo“ planus paskelbė universiteto profesorius Aleksandras Bjeličius. Jis nusipirko teises į „Yugo“ prekės ženklą ir jau pradėjo kurti modelį. Jį planuojama pristatyti parodoje „Belgrade Expo 2027“.

[Pasaulinė premjera!] Iš EU su kuponais pasaulinio lyderio energijos stotelės. Aukščiausia klasė, galimybės ir šokiruojanti kaina
4143 3

Specialūs kuponai

Iš Europos sandėlių

2 metų garantijos

1) „Ampace Andes 1500“ - LFP, 1462Wh, 2400W energijos stotelės

2) „Ampace Andes 600 Pro“ - LiFePO₄, 584Wh, 600W energijos stotelės

3) „Fossibot SP200“ - 200W saulės panelės

Išsamiau

Taip pat paskelbti pirmieji automobilio vaizdai. Naujojo automobilio išvaizdą kuria jaunas stilistas Darko Marcheta. Trijų durų hečbeko dizainas atspindi originalaus 1980 m. „Zastava Yugo“ bruožus.

Kartu naujasis „Yugo“ gaus modernių funkcijų, tokių kaip LED priekiniai žibintai ir didelio skersmens ratai, o priekinis bamperis – agresyvesnės išvaizdos. Ant stogo sumontuotas spoileris.

 

Naujajame „Yugo“ planuojama komplektuoti mažo tūrio benzininį variklį, tačiau jo gamintojas kol kas laikomas paslaptyje. Hečbekas bus nebrangus, kaip ir jo pirmtakas.

 

Originalųjį „Yugo“ (įvairiose rinkose vadintas skirtingais pavadinimais) 1980–2008 metais gamino Jugoslavijos (vėliau Serbijos) įmonė „Zastava“. Modelis sukurtas itališko FIAT 127/128 pagrindu. Nebrangūs hečbekai ir kabrioletai buvo aprūpinti keturių cilindrų varikliais, kurių galia nuo 45 iki 68 arklio galių.

 

„Zastava Yugo“ buvo eksportuojamas į Vakarų Europą ir net JAV ir išgarsėjo dėl savo nepatikimumo ir ekonomiškumo. Žurnalas „Complex“ pripažino jį blogiausiu 80-ųjų automobiliu. „Yugo“ taip pat buvo įtrauktas į „Time“ visų laikų blogiausių automobilių sąrašą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(0)
(7)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()