„Prasčiausias 80-ųjų automobilis.“ Legenda grįžta! (Foto) ()
Naująjį „Yugo“ planuojama pristatyti Belgrade 2027 m. Biudžetinis hečbekas primins originalų 1980 metų modelį ir gaus nedidelį benzininį variklį.

© Mr.choppers, CC BY-SA 3.0 | https://en.wikipedia.org/wiki/File:1988_Yugo_GV_in_Blue,_front_left.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kompaktiškas „Yugo“ gali grįžti į gamybą. Garsųjį biudžetinį modelį planuojama atgaivinti Serbijoje. Apie tai rašo „Auto Express“.
Naujuosius „Yugo“ planus paskelbė universiteto profesorius Aleksandras Bjeličius. Jis nusipirko teises į „Yugo“ prekės ženklą ir jau pradėjo kurti modelį. Jį planuojama pristatyti parodoje „Belgrade Expo 2027“.
Yugo, as it turns out, isn't dead yet – the name is planned to return with a new, small and cheap runabout planned from 2027 onwards 👀 pic.twitter.com/euiDSWLOOY
— CAR magazine (@CARmagazine) February 18, 2025
|
Taip pat paskelbti pirmieji automobilio vaizdai. Naujojo automobilio išvaizdą kuria jaunas stilistas Darko Marcheta. Trijų durų hečbeko dizainas atspindi originalaus 1980 m. „Zastava Yugo“ bruožus.
the new yugo looks so awful i hope it doesnt go into production pic.twitter.com/NrEft95lbw
— VeeFaux 🎏 (@VeeFaux) February 18, 2025
Kartu naujasis „Yugo“ gaus modernių funkcijų, tokių kaip LED priekiniai žibintai ir didelio skersmens ratai, o priekinis bamperis – agresyvesnės išvaizdos. Ant stogo sumontuotas spoileris.
Naujajame „Yugo“ planuojama komplektuoti mažo tūrio benzininį variklį, tačiau jo gamintojas kol kas laikomas paslaptyje. Hečbekas bus nebrangus, kaip ir jo pirmtakas.
The Yugo Could Be Making A Retro Comeback #car #auto #cars ⬇️ https://t.co/17pKNLXbTB pic.twitter.com/jLGulIiYOU
— Carscoops (@Carscoop) February 19, 2025
Originalųjį „Yugo“ (įvairiose rinkose vadintas skirtingais pavadinimais) 1980–2008 metais gamino Jugoslavijos (vėliau Serbijos) įmonė „Zastava“. Modelis sukurtas itališko FIAT 127/128 pagrindu. Nebrangūs hečbekai ir kabrioletai buvo aprūpinti keturių cilindrų varikliais, kurių galia nuo 45 iki 68 arklio galių.
„Zastava Yugo“ buvo eksportuojamas į Vakarų Europą ir net JAV ir išgarsėjo dėl savo nepatikimumo ir ekonomiškumo. Žurnalas „Complex“ pripažino jį blogiausiu 80-ųjų automobiliu. „Yugo“ taip pat buvo įtrauktas į „Time“ visų laikų blogiausių automobilių sąrašą.