Nuo balandžio 1 d. Visiškai keičiasi vairuotojo pažymėjimo egzaminų taisyklės ()
Išlaikyti egzaminą bus dar sunkiau.

© Jesse Zheng (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/close-up-photography-of-white-chevrolet-camaro-1213294/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2025 m. balandžio 1 d. Vokietija pakeis vairuotojo pažymėjimo egzaminų tvarką. Ir tai ne pokštas. Idėja ta, kad dabartinius testus per lengva išlaikyti? Tai gana abejotina. 2023 metais egzaminą laikė beveik 2 mln. žmonių. 42 proc. iš jų neišlaikė. Todėl vokiečių kelių žinių „testas“ nėra lengvas. O dabar bus... dar sunkiau.
Teorinėje dalyje bus du egzamino pakeitimai. Klausimai su keliais atsakymų variantais ir paveikslėliais. Egzaminuojamasis turės nurodyti teisingą iliustraciją. Tokiais klausimais siekiama patikrinti, ar būsimas vairuotojas geba teisingai atpažinti ir interpretuoti kelio ženklus.
|
Egzaminų duomenų bazėje 64 nauji klausimai.
Naujus teorinio vairavimo egzamino Vokietijoje klausimus parengė darbo grupė, kurią sudarė TÜV ir „Dekra“ specialistai. Tai žmonės, kurie kasdien dirba su pareigūnais, vairavimo instruktoriais ir tyrimų institutais.
Nauji klausimai taip pat bus susiję su transporto priemonių įranga. Naują klausimų bazę sudarys:
- 23 bendrųjų žinių klausimai visoms vairuotojo pažymėjimų kategorijoms,
- 15 klausimų B kategorijai,
- 9 klausimai A kategorijai (motociklai),
- 4 AM kategorijos klausimai (mopedai, motoroleriai),
- 23 klausimai C kategorijai (sunkvežimiai),
- 11 klausimų D kategorijai (autobusai),
- 7 klausimai L ir T kategorijų (žemės ūkio transporto priemonės),
- 14 pagrindinių žinių klausimai mopedų vairuotojams,
- 3 papildomų žinių klausimai mopedų vairuotojams.