Iki šiol tai pasiekė tik „Tesla“. Dabar atėjo laikas „Toyota“. Tikras proveržis  ()

Tai bus nepriklausoma investicija.


„Toyota“
„Toyota“
© Gnsin, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Toyota_Group_Pavilion.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Norite pradėti verslą Kinijoje? Tai nėra taip paprasta, kaip atrodo daugeliui Vakarų automobilių kompanijų. Iki šiol tik Elonas Muskas galėjo kalbėti apie tikrą sėkmę. 

Būtent jo pastangomis Kinijoje buvo įkurta „Tesla“ gamykla, kurią visiškai kontroliavo amerikiečiai (iki šiol panašioms įmonėms reikėjo bendradarbiauti su Kinijos partneriais). Teko ilgai laukti to pasikartojimo.

Japonams pagaliau pavyko ir jie pasirašė labai svarbų susitarimą prieš pat Šanchajaus automobilių parodą (prasidėsianti 2025 m. balandžio 23 d.). „Toyota“ statys savo gamyklą Šanchajaus Džinšano rajone. Kaip ir „Tesla“ atveju, tai bus nepriklausoma investicija, be Kinijos dalyvavimo. Tai tikras lūžis Kinijos ir Japonijos santykių istorijoje. Anksčiau bendrovė naudojo jungtinės veiklos formulę.

[Vokietija] Tokio daikto dar nesate matę! 2 kartus pigiau nei Lietuvoje. Piešia ant kūno, konditerijos gaminių ir kt. Profesionalus „pasidaryk pats“ rinkinys
2751

Nuostabiai gera kaina

Iš Vokietijos, greitas ir saugus pristatymas

Puiki kokybė ir panaudojimo galimybės

Išsamiau

„Toyota Motor Corporation“ pagal strateginį susitarimą su Šanchajaus valdžia įsigijo sklypą, kuriame bus pastatyta ne tik moderni gamykla. Japonai paskelbė apie daugiau nei 2 milijardų dolerių investiciją į naujų „Lexus“ modelių gamybą ir elektromobilių bei naujos kartos akumuliatorių tyrimų ir plėtros centrą.

 

Svarbu tai, kad, remiantis ankstesniais pranešimais, Japonijos įmonė ketina maksimaliai išnaudoti Kinijoje turimus išteklius. Skaičiuojama, kad Kinijoje pagamintų komponentų dalis sieks per 95 procentus. Tai reiškia mažesnius gamybos kaštus ir patrauklesnes kainas. Elektriniai „Lexus“ iš Šanchajaus turėtų būti iki 20 procentų pigesni (bent jau taip rašoma pirmuosiuose pranešimuose Kinijos žiniasklaidoje), palyginti su importuotų automobilių modeliais.

Kodėl Kinija? Tai neturėtų stebinti. Pagal naująją „Toyota“ strategiją (iki 2027 m. įmonė pristatys kelis naujus elektrinius modelius), Kinija yra viena svarbiausių elektromobilių rinkų.

 

Atsižvelgdami į vietinius klientus, japonai paruošė tokius modelius kaip bZ3X ir bZ3 (bendras projektas su BYD, kuris šiek tiek primena Europoje planuojamą elektrinį „Toyota C-HR+“). Už Didžiosios sienos vis labiau ryškėja šalies įmonių dominavimas. Tarp nedaugelio užsienio prekių ženklų, kurie vis dar gali susidoroti su vietine konkurencija, yra „Toyota“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(1)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()