1627 kilometrų atstumas, priimtina kaina ir prabangus interjeras. Paskutinė vinis į „Tesla“ karstą ()
Kas norėtų „Tesla“ tokioje situacijoje?

© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
1627 kilometrų atstumas, priimtina kaina ir prabangus interjeras. Šis „Huawei“ elektromobilis yra paskutinė vinis į „Tesla“ karstą.
„Huawei“ ir Kinijos automobilių pramonės milžinė „Chery“ suvienijo jėgas, kad sukurtų „Luxeed R7“. Dėl EREV pavaros jis turi didžiulį atstumą ir nekainuoja didelių pinigų. Kas norėtų „Tesla“ tokioje situacijoje?
„Huawei Luxeed R7“ turi priimtiną kainą ir galingą asortimentą
Pirma, kaina. „Huawei“ parduoda „Luxeed R7“ dviejų versijų: „Max“ ir „Ultra“. Pirmoji kainuoja mažiau nei 300 000 juanių (36 154 eurus). „Ultra“ variantas kainuoja 320 000 juanių (38 564 eurus). Kadangi našumas viršija vidutinį, kainos vargu ar gali būti laikomos per didelėmis.
|
Įspūdingiausias dalykas yra nuvažiuojamas atstumas. Dėl EREV pavaros (1,5 litro vidaus degimo variklis naudojamas elementams įkrauti, o ne transporto priemonės varymui) „Luxeed R7“ gali nuvažiuoti įspūdingus 1627 kilometrus. Tai vidutiniam elektriniam visureigiui nepasiekiamas rezultatas.
Interjeras prabangus, o viską valdo „HarmonyOS“
Išmaniųjų telefonų gerbėjai tikrai atsimins, kad „Huawei“ telefonai Kinijoje veikia su „HarmonyOS“. Ji skirta išmaniesiems laikrodžiams, išmaniesiems telefonams, buitinei technikai, elektronikai ir net automobiliams.
Be to, čia turime gerus rezultatus. 4,9 sekundės iki 100 km/val. automobiliui, sveriančiam daugiau nei 2,3 tonos, yra geras rezultatas. Kad ir kaip žiūrėtume, mes kalbame apie beveik 5 metrų ilgio visureigį.
Interjerą tikrai galima laikyti kone prabangiu. Prie prietaisų skydelio yra 15,6 colio ekranas ir panoraminis stogas. Sėdynės taip pat turi masažo, šildymo ir vėsinimo funkcijas.