„Į Europos rinką įsiveržia BYD. Dabar tai prasidės“  ()

Atsakymo ilgai laukti nereikės.


BYD
BYD
© JustAnotherCarDesigner, CC0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:BYD_Seal_05_DM-i_(cropped).jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kinai nemažina tempo ir ketina būti dar konkurencingesni nei anksčiau. Kitaip nei Europos gamintojai, Kinijos gamintojai daugiau dėmesio skirs automobiliams su... vidaus degimo varikliais. Tokiu būdu jie nori pritraukti dar daugiau klientų. BYD jau dirba ties tuo, rašo Bloomberg“.

Kinijos gamintojai ketina Europoje pristatyti daugiau hibridinių automobilių, kurie vertinami senajame žemyne.

Vienas iš strategijos elementų – vengti ES tarifų elektromobiliams, o tai leidžia siūlyti konkurencingus modelius.

[EU+Kuponai] Mega rinkinukas! Bent 100€ pigiau nei Lietuvoje 1000W el. paspirtukas ir juokingų kainų LED vaizdo projektoriai, turbo pūtikliai-siurbliai (Video)
2854

Specialus rinkinukas

Kuponai

Labai ribotas kiekis

Iš Europos/Kinijos sandėlių greitas ir saugus pristatymas

1) „KuKirin G2 MAX“ - 1000W, 48V 20Ah el. paspirtukas su sėdyne

2) „BlitzWolf BW-V5“ - 1080P vaizdo projektorius

3) „Fiizreal X50“ - labai mobilūs, rankiniai pūtikliai-siurbliai

Išsamiau

Iki 2025 m. pabaigos BYD planuoja atidaryti daugiau nei 1000 pardavimo vietų 29 Europos šalyse ir padidinti gamybą gamyklose Vengrijoje ir Turkijoje.

Automobilių milžinė BYD, žinoma kaip didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja, daro reikšmingus pakeitimus savo strategijoje Europos rinkoje. Be elektromobilių, kurie ir toliau bus pagrindinis pasiūlymo elementas, bendrovė daugiausia dėmesio skirs standartiniams ir įkraunamiems hibridams. 

 

Pirmieji šio strategijos pakeitimo rezultatai jau matomi. Be elektrinių modelių, tokių kaip „Atto 2“ ir „Seal“, BYD pristatė ir įkraunamą hibridinį „Seal U“. Šio modelio bendras nuvažiuojamas atstumas viršija 1000 km. 

Planuojama toliau plėsti modelių gamą – netrukus rinkoje pasirodys mažas ir nebrangus elektromobilis „Dolphin Surf“ (anksčiau žinomas kaip „Seagull“), kuris konkuruos, be kita ko, su „Dacia Spring“.

Kinijos gamintojas taip pat ketina pradėti gaminti automobilius savo Europos gamyklose Vengrijoje ir Turkijoje. Priešingai nei buvo skelbta anksčiau, tai nebus vien tik elektriniai automobiliai. Taip pat planuojama Europos rinkai skirti modeliai su vidaus degimo varikliais. Abiejų gamyklų metinis gamybos pajėgumas turėtų siekti 150 tūkst. transporto priemonių.

 

BYD agresyviai žengia į Europos rinką, darydama vis didesnį spaudimą vietos gamintojams. Ypač įdomu bus pamatyti, kaip Europos klientai priims naujuosius įkraunamus hibridus. Ar vėlesni modeliai pelnys pripažinimą tarp reiklių vartotojų? Atsakymo ilgai laukti nereikės.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(2)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()