„Į Europos rinką įsiveržia BYD. Dabar tai prasidės“ ()
Atsakymo ilgai laukti nereikės.
.jpg)
© JustAnotherCarDesigner, CC0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:BYD_Seal_05_DM-i_(cropped).jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinai nemažina tempo ir ketina būti dar konkurencingesni nei anksčiau. Kitaip nei Europos gamintojai, Kinijos gamintojai daugiau dėmesio skirs automobiliams su... vidaus degimo varikliais. Tokiu būdu jie nori pritraukti dar daugiau klientų. BYD jau dirba ties tuo, rašo „Bloomberg“.
Kinijos gamintojai ketina Europoje pristatyti daugiau hibridinių automobilių, kurie vertinami senajame žemyne.
Vienas iš strategijos elementų – vengti ES tarifų elektromobiliams, o tai leidžia siūlyti konkurencingus modelius.
|
Iki 2025 m. pabaigos BYD planuoja atidaryti daugiau nei 1000 pardavimo vietų 29 Europos šalyse ir padidinti gamybą gamyklose Vengrijoje ir Turkijoje.
Automobilių milžinė BYD, žinoma kaip didžiausia pasaulyje elektromobilių gamintoja, daro reikšmingus pakeitimus savo strategijoje Europos rinkoje. Be elektromobilių, kurie ir toliau bus pagrindinis pasiūlymo elementas, bendrovė daugiausia dėmesio skirs standartiniams ir įkraunamiems hibridams.
Pirmieji šio strategijos pakeitimo rezultatai jau matomi. Be elektrinių modelių, tokių kaip „Atto 2“ ir „Seal“, BYD pristatė ir įkraunamą hibridinį „Seal U“. Šio modelio bendras nuvažiuojamas atstumas viršija 1000 km.
Planuojama toliau plėsti modelių gamą – netrukus rinkoje pasirodys mažas ir nebrangus elektromobilis „Dolphin Surf“ (anksčiau žinomas kaip „Seagull“), kuris konkuruos, be kita ko, su „Dacia Spring“.
Kinijos gamintojas taip pat ketina pradėti gaminti automobilius savo Europos gamyklose Vengrijoje ir Turkijoje. Priešingai nei buvo skelbta anksčiau, tai nebus vien tik elektriniai automobiliai. Taip pat planuojama Europos rinkai skirti modeliai su vidaus degimo varikliais. Abiejų gamyklų metinis gamybos pajėgumas turėtų siekti 150 tūkst. transporto priemonių.
BYD agresyviai žengia į Europos rinką, darydama vis didesnį spaudimą vietos gamintojams. Ypač įdomu bus pamatyti, kaip Europos klientai priims naujuosius įkraunamus hibridus. Ar vėlesni modeliai pelnys pripažinimą tarp reiklių vartotojų? Atsakymo ilgai laukti nereikės.