ES nori kasmet tikrinti senus automobilius. Lietuva sako: STOP!  ()

Reikštų papildomas išlaidas.


Automobiliai
Automobiliai
© Stephen Codrington, CC BY 2.5 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Small_efficient_cars_in_the_Netherlands.jpeg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Europos Komisijos planai įvesti privalomą techninę apžiūrą automobiliams, senesniems nei 10 metų, sulaukė didelio Lietuvos pasipriešinimo. Valdžia nurodo, kad tai labai apkrautų tiek automobilių savininkus, tiek techninių apžiūrų centrus.

Susisiekimo ministerijos vadovas atkreipia dėmesį, kad Lietuvos atveju daugiau nei 80 procentų automobilių yra „vyresni“ nei 10 metų. Tai reiškia, kad minėta prievolė kasmet tikrinti automobilių techninę apžiūrą apimtų apie 1,5 mln. žmonių.

Eugenijus Sabutis pažymi, kad vien per dvejus metus tai reikštų papildomas daugiau nei 38 mln. eurų administracines išlaidas. Lietuva, kaip rašo „lrt.lt“ svetainė, šiuo metu yra Europos šalis, turinti vieną seniausių lengvųjų automobilių parkų.

[EU+Kuponai] Apžvalgininkų giriamos monstrinės energijos stotelės + saulės panelės! Dirbs 10+ metų. Idealios kelionėse ir namuose (Video)
1299 1

Fantastiškai geros kainos

Nuolaidų kuponai

Iš Europos sandėlių

Greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

2 metų garantijos

1) „FOSSiBOT F2400“ - mobili energijos stotelė, 2400W, 2048Wh, LiFePO4

2) „FOSSiBOT F1200“ - mobili energijos stotelė, 1200W, 1024Wh, LiFePO4

3) „FOSSiBOT F3600 Pro“ energijos stotis - 3600W, 3840Wh, padidinama iki 11520Wh, APP ir kt.

4) SP200 ir SP420 saulės panelės

Išsamiau

Lietuvių vyriausybės pozicija bus pristatyta ES Transporto, telekomunikacijų ir energetikos tarybos posėdyje. Ministerija informuoja, kad E. Sabutis paragino kitas ES šalis artėjančių derybų metu kritiškai įvertinti minėtus pasiūlymus. Ministras nori, kad būtų išanalizuotas poveikis ir pasiūlyti variantai, atsižvelgiant į nacionalinį kontekstą.

Lenkijos žiniasklaida pažymi, kad naujųjų reglamentų vairuotojai nepajustų, nes Lenkijoje didžioji dauguma transporto priemonių kasmet atlieka techninę apžiūrą maždaug po penkerių metų nuo pirmosios registracijos. Kita vertus, Vokietijoje tokios apžiūros atliekamos kas dvejus metus, todėl naujieji reglamentai senesnių automobilių savininkams reikštų papildomas išlaidas.

 

Planuojamus pakeitimus kritikavo ir Europos Parlamento viceprezidentas bei daugelis politikų. Vokietijos automobilių klubas ADAC mano, kad pakeitimai nereikalingi, jo nuomone, dabartiniai reglamentai yra pakankami.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(0)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()