„7000. Šokiruojančiai blogai.“ „Cybertruck“ katastrofa (Video)  ()

Smuko prekės ženklo reputacija.


„Cybertruck“ pikapas
„Cybertruck“ pikapas
© u/Kruzat, modified by Smnt, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tesla_Cybertruck_unveiling.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nedaug ką galime pasakyti, kas galėtų dar labiau sugėdinti „Tesla Cybertruck“ – transporto priemonę, kuri turėjo būti Elono Musko genialumo kulminacija.

Nelaimingasis elektromobilis iki šiol susidūrė su aštuoniais atšaukimais.

Tačiau kažkodėl ir taip prasti pardavimai dabar yra dar blogesni nei tikėtasi. Per visą pirmąjį 2025 m. ketvirtį „Tesla“ JAV sugebėjo parduoti tik 7100 „Cybertruck“, rodo „Wall Street Journal“ cituojami „S&P Global Mobility“ registracijos duomenys. Tai stulbinantis ir greitas sumažėjimas, kai 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį „Tesla“ pardavė beveik dvigubai daugiau – maždaug 13 000 vnt. „Cybertruck“.

Nuo šių dviejų ketvirčių daug kas pasikeitė – pavyzdžiui, E. Muskas siekė sugriauti savo ir „Tesla“ įvaizdį, daugiausia vadovaudamas D. Trumpo administracijos siekiui išardyti federalinę vyriausybę.

[EU+Kuponai] Prasidėjo! „June Mega Sale“ išpardavimas. Iki 70 % nuolaidos, geriausi daiktai ir 100 € prizai. Paskubėkite, pasiūla ribota!
1135

„June Mega Sale“!

Galioja iki 2025-06-30

Nuolaidų kuponai

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

Prizai iki 100€

Išsamiau

Šie veiksmai ir E. Musko asmeninis kraštutinių dešiniųjų politikos palaikymas sukėlė protestus prieš jį ir jo automobilių gamintoją visame pasaulyje. Padėtis dar nepagerėjo, o bendri „Tesla“ pardavimai JAV per pirmuosius tris šių metų mėnesius sumažėjo devyniais procentais. Taip pat įtakos turėjo ir kiti veiksniai, pavyzdžiui, Kinijos konkurentų sėkmė ir senstanti automobilių linija, tačiau labiausiai smuko prekės ženklo reputacija.

Ir labiau nei bet kuris kitas jo automobilis, „Cybertruck“ dėl vienokių ar kitokių priežasčių įkūnijo visuomenės prieštaravimą E. Muskui, tapdamas pagrindiniu vandalizmo taikiniu. Šie elektromobiliai taip pat yra žinomi dėl savo nepatikimumo, parduodami už ne ką mažesnę nei 100 000 USD kainą, kol buvo desperatiškai pristatytos pigesnės 70 000 USD kainuojančios versijos, o jų nuvažiuojamas atstumas buvo daugiau nei 200 km trumpesnis nei žadėjo E. Muskas.

 

Per visus 2024 metus bendrovė pardavė mažiau nei 40 000 „Cybertruck“ automobilių. Naujausio ketvirčio duomenys padarė dar labiau absurdiškesnius ankstesnius E. Musko pasigyrimus, kad gamintojas per metus parduos iki pusės milijono „Cybertruck“ automobilių.

Ar nenuostabu, kad pirkėjai laikosi nuošalyje? Tiek mažai žmonių nori pirkti šiuos daiktus, kad gegužę „Electrek“ pranešė, jog „Tesla“ turi 10 000 neparduotų „Cybertruck“ automobilių atsargų, kurių vertė siekia 800 mln. dolerių – tai ir gėda, ir logistinis galvos skausmas. Prekybos atstovai griebėsi netradicinių pikapų pertekliaus išvarymo į tuščias automobilių stovėjimo aikšteles.

 

Tikėtina, kad skausmas greitai nesiliaus. D. Trumpo tarifai, kurie prisidėjo prie E. Musko nesutarimų su prezidentu, padidins automobilių dalių kainas. Administracija taip pat planuoja panaikinti mokesčių lengvatas elektromobiliams įsigyti, taip panaikindama didžiulę paskatą Amerikos vartotojams pirkti iš tokių automobilių gamintojų kaip „Tesla“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(6)
(3)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: