Pirmasis Europoje. Jau Vokietijoje  ()

Pirmasis Europoje.


DB Cargo lokomotyvas (asociatyvi nuotr.)
DB Cargo lokomotyvas (asociatyvi nuotr.)
© Thomas Naas, CC BY-ND 2.0 | https://www.flickr.com/photos/143492776@N05/32516360457

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kelne vykusiame specialiame renginyje pristatytas pirmasis Europoje automatizuotas krovininis lokomotyvas. Transporto priemonė yra bendras „DB Cargo“, Vokietijos aviacijos ir kosmoso centro (DLR), „Hitachi“ ir „Remoot“ projektas. Lokomotyvas bus bandomas su krovininiais traukiniais.

Automatizavimas tobulėja ir plinta geležinkeliuose. Kuriami tolesni projektai, skirti traukiniams automatizuoti. Vokietijoje kuriama įdomi transporto priemonė. Tai specialus automatinis lokomotyvas, kuris ateityje bus naudojamas krovininiams traukiniams aptarnauti.

Projektas neseniai buvo pristatytas Kelne, Vokietijoje. Tai pirmasis automatizuotas krovininis lokomotyvas Europoje, kuriame integruota automatinė traukinių perkrovos (ATO) ir ištraukiama traukinių perkrovos (RTO) sistema.

[EU+Kuponai] Prasidėjo! „June Mega Sale“ išpardavimas. Iki 70 % nuolaidos, geriausi daiktai ir 100 € prizai. Paskubėkite, pasiūla ribota!
6700

„June Mega Sale“!

Galioja iki 2025-06-30

Nuolaidų kuponai

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

Prizai iki 100€

Išsamiau

Projektą parėmė Federalinė transporto ministerija (BMV), kuri jo plėtrai skyrė 19 mln. eurų. Vokiečiai nori išbandyti tokius sprendimus kartu su krovinių saugyklomis ir tiki, kad tai ateityje leis padidinti geležinkelių krovinių gabenimo efektyvumą.

Automatizuoti, savaeigiai lokomotyvai efektyviau naudoja bėgius, taip padidindami pajėgumus ir pagerindami krovinių vežimo geležinkeliais kokybę. Šio automatizuoto lokomotyvo premjera Kelno-Gembergo skirstymo stotyje yra svarbus žingsnis Europos krovinių vežimo geležinkeliais ateičiai“, – sako dr. Sigrid Nikutta, „DB Cargo AG“ valdybos pirmininkė ir „Deutsche Bahn AG“ krovinių gabenimo valdybos narė.

 

„Krovinių gabenimo perkėlimas į geležinkelius yra didžiausias ir veiksmingiausias svertas mažinant CO2 išmetimą ir spūstis mūsų keliuose“, – priduria dr. Sigrid Nikutta.

 „DB Cargo“ suplanavo ilgą bandomosios transporto priemonės bandymo laikotarpį. Automatizuotas lokomotyvas bus išbandytas eksploatuojant kartu su krovininiais traukiniais. Tikimasi, kad tai truks metus, o paleidimas numatytas šių metų spalį . Bandymai vyks Nyderlandų „Betuwe“ linijoje (jungiančioje Roterdamą su Vokietija).

 

Transporto priemonėje įrengta daugybė modernių sprendimų. Lokomotyvas, aprūpintas automatinėmis traukos kontrolės (ATO) sistemomis, galės savarankiškai atlikti daugelį manevrų, įskaitant stabdymą, greitėjimą ir sustojimą. Žinoma, lokomotyve bus mašinistas, kuriam padės papildomas centrinis įrenginys. Bandomosios programos metu lokomotyvas veiks su įvairių tipų vagonais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()