Pirmasis Europoje. Jau Vokietijoje ()
Pirmasis Europoje.

© Thomas Naas, CC BY-ND 2.0 | https://www.flickr.com/photos/143492776@N05/32516360457
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kelne vykusiame specialiame renginyje pristatytas pirmasis Europoje automatizuotas krovininis lokomotyvas. Transporto priemonė yra bendras „DB Cargo“, Vokietijos aviacijos ir kosmoso centro (DLR), „Hitachi“ ir „Remoot“ projektas. Lokomotyvas bus bandomas su krovininiais traukiniais.
Automatizavimas tobulėja ir plinta geležinkeliuose. Kuriami tolesni projektai, skirti traukiniams automatizuoti. Vokietijoje kuriama įdomi transporto priemonė. Tai specialus automatinis lokomotyvas, kuris ateityje bus naudojamas krovininiams traukiniams aptarnauti.
Projektas neseniai buvo pristatytas Kelne, Vokietijoje. Tai pirmasis automatizuotas krovininis lokomotyvas Europoje, kuriame integruota automatinė traukinių perkrovos (ATO) ir ištraukiama traukinių perkrovos (RTO) sistema.
|
Projektą parėmė Federalinė transporto ministerija (BMV), kuri jo plėtrai skyrė 19 mln. eurų. Vokiečiai nori išbandyti tokius sprendimus kartu su krovinių saugyklomis ir tiki, kad tai ateityje leis padidinti geležinkelių krovinių gabenimo efektyvumą.
„Automatizuoti, savaeigiai lokomotyvai efektyviau naudoja bėgius, taip padidindami pajėgumus ir pagerindami krovinių vežimo geležinkeliais kokybę. Šio automatizuoto lokomotyvo premjera Kelno-Gembergo skirstymo stotyje yra svarbus žingsnis Europos krovinių vežimo geležinkeliais ateičiai“, – sako dr. Sigrid Nikutta, „DB Cargo AG“ valdybos pirmininkė ir „Deutsche Bahn AG“ krovinių gabenimo valdybos narė.
„Krovinių gabenimo perkėlimas į geležinkelius yra didžiausias ir veiksmingiausias svertas mažinant CO2 išmetimą ir spūstis mūsų keliuose“, – priduria dr. Sigrid Nikutta.
„DB Cargo“ suplanavo ilgą bandomosios transporto priemonės bandymo laikotarpį. Automatizuotas lokomotyvas bus išbandytas eksploatuojant kartu su krovininiais traukiniais. Tikimasi, kad tai truks metus, o paleidimas numatytas šių metų spalį . Bandymai vyks Nyderlandų „Betuwe“ linijoje (jungiančioje Roterdamą su Vokietija).
Transporto priemonėje įrengta daugybė modernių sprendimų. Lokomotyvas, aprūpintas automatinėmis traukos kontrolės (ATO) sistemomis, galės savarankiškai atlikti daugelį manevrų, įskaitant stabdymą, greitėjimą ir sustojimą. Žinoma, lokomotyve bus mašinistas, kuriam padės papildomas centrinis įrenginys. Bandomosios programos metu lokomotyvas veiks su įvairių tipų vagonais.