„Tai brangiausias automobilis pasaulyje.“ Kosminė kaina. Atvips žandikaulis  ()

Jei esate įsitikinę, kad nauji „Bugatti“ ar „Pagani“ automobiliai yra vieni brangiausių pasaulyje, klystate.


Mercedes 300 SLR Uhlenhaut
Mercedes 300 SLR Uhlenhaut
© Alexander Migl, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mercedes-Benz_300_SLR_Uhlenhaut-Coupe_IMG_0874.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kolekcionieriai nori mokėti gerokai daugiau už naudotus automobilius, ir kalbame apie astronomines sumas. Brangiausias automobilis automobilių istorijoje yra 1955 m. „Mercedes 300 SLR Uhlenhaut“, kuris į privačias rankas pateko už 135 mln. eurų.

Sakoma, kad automobilis vertas būtent tiek, kiek kas nors nori už jį mokėti. Šis posakis tinka ir kolekciniams automobiliams, kuriuos įvertinti itin sunku. 2022 m. gegužės 5 d. buvo sumuštas automobilių istorijos rekordas, kai konfidencialiame aukcione, vykusiame Štutgarto „Mercedes“ muziejuje bendradarbiaujant su „RM Sotheby's“, buvo parduotas vienas iš dviejų „Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut“.

„Mercedes 300 SLR Uhlenhaut“ yra brangiausias automobilis pasaulyje. Jis buvo parduotas už 135 mln. eurų.

Specialiai organizuotame aukcione galėjo dalyvauti tik asmeniškai pakviesti „Mercedes“ klientai ir meno kolekcionieriai iš viso pasaulio. Vienas iš dviejų 300 SLR „Uhlenhaut“ atiteko privačiam asmeniui už 135 mln. eurų, sumušdamas automobilių istorijos rekordą, kurį anksčiau buvo pasiekęs 1962 m. „Ferrari 250 GTO“, parduotas už maždaug 45 mln. eurų.

[Premjera!] „FLSUN T1 MAX“: Revoliucija 3D spausdinimo rinkoje – greitis, patikimumas ir didesnis tūris (Video)
5800 8

3D spausdinimo pramonės lyderė, „FLSUN“, su džiaugsmu pristato naująjį savo kūrinį – „FLSUN T1 MAX“. Tai ne šiaip atnaujinimas, o proveržis, sukurtas atsižvelgiant į ilgametę patirtį ir tiesioginį smulkių bei vidutinių spausdinimo ūkių operatorių ir gamintojų grįžtamąjį ryšį. Šis modelis yra skirtas patenkinti augančius modernios gamybos poreikius, siūlydamas didesnį spausdinimo tūrį, tylesnį veikimą ir dar didesnį patikimumą.

Išsamiau

Brangiausio automobilio titulas atiteko Uhlenhaut 1955 m. „Mercedes 300 SLR“, tačiau tai dar ne viskas – anot „RM Sotheby's“, parduotas egzempliorius šiuo metu yra tarp dešimties brangiausių kada nors aukcione parduotų daiktų. Visų laikų rekordas priklauso Leonardo da Vinci paveikslui „Pasaulio išgelbėtojas“, kuris 2017 m. lapkritį buvo parduotas už daugiau nei 450 mln. dolerių.

„Uhlenhaut 300 SLR“ įsigijo privatus kolekcininkas, o gautos lėšos atiteko „Mercedes-Benz“ fondui, kuris finansuoja aplinkosauginį švietimą ir tyrimus. Antrasis išlikęs egzempliorius tebėra Štutgarto „Mercedes-Benz“ muziejaus kolekcijoje.

 

Nuo pat pradžių „300 SLR Uhlenhaut“ buvo sumanytas kaip lenktyninis automobilis, todėl buvo pagaminti tik du egzemplioriai. Dizaino požiūriu automobilis buvo paremtas „W 196 R“, kuris, be kita ko, laimėjo Formulės 1 pasaulio čempionatą (vairuojamas Juano Manuelio Fangio) ir davė pravardę „Sidabrinė strėlė“ „Mercedes“ lenktyniniams automobiliams. Pats pavadinimas kilęs iš asmens, atsakingo už „300 SLR Coupé“ ir „W 196 R“, taip pat garsiojo „300 SL Gullwing“ dizainą, vardo: Rudolf Uhlenhaut.

Šis automobilis neabejotinai pranoko savo laiką. Įsivaizduokite, 1955 m. po variklio dangčiu jis turėjo 302 AG V8 variklį, sujungtą su penkių greičių pavarų dėže, o svoris buvo vos 998 kg. Dėl šio svorio jis buvo pavadintas SLR arba „Super Leicht Rennsport“ (superlengvas lenktyninis automobilis).

 

Buvo pagaminti tik du egzemplioriai, abu sidabriniai, tačiau daugiausia skyrėsi detalėmis ir interjero spalva, dėl ko jie buvo pravardžiuojami „mėlyna“ ir „raudona“. Nei vienas iš jų niekada nedalyvavo automobilių sporto renginiuose, nes jų užbaigimas sutapo su „Mercedes“ pasitraukimu iš lenktynių.

Vietoj to, „300 SLR Uhlenhaut“ jo dizaineris naudojo kaip įmonės automobilį. Primename, kad kalbame apie greičiausią tuo metu pasaulyje automobilį, pasiekusį maksimalų 300 km/val. greitį, o konkuruojantys sportiniai modeliai sunkiai įveikė 200 km/val. barjerą. Tarp neoficialių legendų, gaubiančių šį automobilį, viena iš svarbiausių yra ta, kad Rudolfas Uhlenhautas buvo ne tik puikus inžinierius, bet ir puikus vairuotojas. Kartą jis 220 kilometrų kelionę iš Štutgarto į Miuncheną įveikė per valandą. Tai palengvino tai, kad tais laikais kamščiai buvo reti, o policijos radarai keliuose pasirodė tik 1959 m.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(0)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()