Kodėl vyresnio amžiaus vairuotojai vis dar taip daro? Parkavimas su paslėpta reikšme  ()

Vairuotojai to nedaro atsitiktinai.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Erik Mclean (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/sleek-white-sports-car-on-rainy-road-outdoors-28879992/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ar galima palikti automobilį pasukta ratų padėtimi? Daugelis vyresnio amžiaus vairuotojų vis dar kartoja šį patarimą. Vieni teigia, kad tai kenkia automobiliui, kiti – kad tai praktiška apsauga. Verta pasidomėti, kas teisus, nes aplaidumas gali brangiai kainuoti.

Jau vairavimo kursų metu kiekvienas susipažįsta su stovėjimo pagrindais: įjungti pavarą ir užtraukti rankinį stabdį. Tai dviguba apsauga nuo automobilio nuslydimo. Tačiau yra dar vienas žingsnis, kurį daugelis vairuotojų nuolat pamiršta – teisingas ratų padėties nustatymas.

Ar galima palikti automobilį pasukta ratų padėtimi? Vairuotojai to nedaro atsitiktinai

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Vėjo jėgainių rinkiniai. Energetinė nepriklausomybė kur tik jums reikia
1202 5 1

Fantastiškai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 dienų pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

Ratus pasukti link šaligatvio – paprastas būdas suteikti papildomą apsaugą automobiliui. Tai vis dar prasminga senesniems modeliams, kurie neturi specialių apsaugos sistemų. Šį metodą naudoja daugelis patyrusių vairuotojų, norėdami išvengti brangių problemų dėl netinkamai veikiančio arba sugedusio rankinio stabdžio. Nors tokia gedimo tikimybė labai maža, tačiau vis dar įmanoma: pastatytas ant nuokalnės automobilis, užuot rėmęsis į kitus automobilius, tiesiog šiek tiek nuslys ir sustos prie šaligatvio krašto.

Kodėl nereikėtų palikti automobilio pasukta ratų padėtimi?

 

Kita vertus, nenurimsta vairuotojų nuogąstavimai, kad tokia stovėjimo forma greičiau dėvi pakabą ir vairavimo mechanizmą. Iš tiesų, kaip skelbia tvp.pl, šiems komponentams nesvarbu, ar automobilis stovi tiesiais, ar pasuktais ratais. Kiekviena padėtis yra normali, o vairo stiprintuvo siurblys nustoja veikti išjungus variklį. Todėl nepastebimas joks pagreitintas nusidėvėjimas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(26)
(8)
(18)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()