Vokietijos milžinė keičia savo planus. Per anksti elektrifikacijai?  ()

„Porsche“ buvo priversta keisti savo modelių gamos elektrifikavimo planus.


Porsche 718 Boxster Spyder
Porsche 718 Boxster Spyder
© Alexander Migl, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Porsche_718_Boxster_Spyder_IMG_2961.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Prekės ženklas, susidūręs su mažėjančiais pardavimais ir mažėjančiu susidomėjimu nulinės emisijos automobiliais, nusprendė sutelkti dėmesį į įkraunamų hibridų kūrimą. Gandai rodo, kad naujos kartos „718 Boxster“ ir „Cayman“ modeliai taip pat bus su vidaus degimo varikliais.

Pasaulinė automobilių pramonės krizė daro įtaką ne tik masinės gamybos automobilių gamintojams, bet ir pramonės ikonoms. Pavyzdžiui, „Porsche“ neseniai teigė, kad iki 2030 m. 80 % jos parduodamų automobilių bus elektriniai. Tačiau šiais ambicingais planais buvo suabejota, ir gamintojas vis labiau susiduria su didėjančiais rinkos iššūkiais ir besikeičiančiomis klientų nuotaikomis.

Anksčiau šiais metais „Porsche“ buvo priversta sumažinti savo metinę pajamų prognozę. Pagrindinė reikšmingo sumažinimų priežastis buvo sparčiai mažėjantis Kinijos klientų susidomėjimas europietiškais automobiliais, taip pat vis silpnesnė aukščiausios klasės elektromobilių paklausa. Praėjusių metų pabaigoje „Reuters“ pranešė, kad „Porsche“ modelių pardavimai šioje pagrindinėje rinkoje sumažėjo stulbinančiais 29 procentais.

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
2

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 d. pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

Šių metų gegužę vokiečių analitikas Fabio Holscheris atkreipė dėmesį, kad viena pagrindinių „Porsche“ problemų – pernelyg greitas ir pernelyg optimistiškas perėjimas prie elektromobilumo. Jo nuomone, beveik viso modelių asortimento – išskyrus legendinį 911 – elektrifikavimas neatitinka tradicinių prekės ženklo klientų lūkesčių. Taip pat vis dažniau pasigirsta balsų, kad gamintojas pradeda gailėtis sprendimo nutraukti vidaus degimo varikliu varomo „Macan“ gamybą, nes jo elektrinis įpėdinis rinkoje buvo sutiktas drungnai.

 

Dėl sudėtingos rinkos situacijos „Porsche“ buvo priversta keisti savo strategiją. Neseniai bendrovė paskelbė, kad naujos elektromobilių platformos kūrimas bus atidėtas. Panašus likimas ištiko ir „Cayenne“ bei 718 modelių elektrinių versijų pristatymus, kurie taip pat buvo atidėti. Vietoj to, gamintojas nusprendė pratęsti savo vidaus degimo variklių gyvavimo ciklus ir sutelkti dėmesį į hibridinių variklių, įskaitant įkraunamas versijas, kūrimą.

Be to, „Automotive News Europe“ duomenimis, „Porsche“ svarsto galimybę pristatyti naują krosoverį, kodiniu pavadinimu K1, kuris būtų didesnis už „Cayenne“ ir būtų siūlomas su benzinine ir įkraunama hibridine versijomis. Taip pat planuose yra naujos kartos „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ su tradiciniais vidaus degimo varikliais. Iki šiol tai atrodė nerealu, todėl gamintojas paskelbė, kad šių modelių ateitis bus išskirtinai elektrinė.

 

Verta pabrėžti, kad šis strategijos pakeitimas nereiškia, jog „Porsche“ visiškai atsisakė elektromobilumo. Bendrovė užtikrina, kad jos elektrinis modelių asortimentas yra palaipsniui modernizuojamas, o investicijos į akumuliatorių technologiją tęsiasi. Artimiausiu metu automobilių salonuose taip pat bus galima įsigyti elektrinę „Cayenne“, vieno perkamiausių šio prekės ženklo visureigių, versiją.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()