Vokietijos automobilių pramonės krachas. Bankrutavo milžinas, kurio detalės – kas trečiame automobilyje ()
Vis dažniau girdime apie automobilių pramonės įmones, kurios skelbia bankrotą. Šįkart pasirodė žinia, kad Vokietijos dalių gamintojas, kurio produkcija buvo beveik kiekviename automobilyje, po truputį žlunga ir pradėjo bankroto procedūrą.

© recraft.ai (Free Tier Assets) | https://www.recraft.ai
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Kiekert“ – tai vokiečių bendrovė, ką tik paskelbusi apie bankrotą. Jos gaminiai buvo tiekiami daugumai automobilių markių visame pasaulyje. Didžiausias įmonės hitas buvo išmanioji užraktų sistema. Tai tapo dideliu netikėtumu visai automobilių pramonei.
Tvirta pozicija
Atrodė, kad tokia įmonė kaip „Kiekert“ negali žlugti. Daugelį metų ji turėjo reikšmingą rinkos dalį ir užėmė stabilią vietą automobilių dalių sektoriuje.
Tačiau dabar oficialiai pranešta, kad įmonė tapo nemoki. Ši žinia nustebino daugybę verslo partnerių bei automobilių ekspertų.
Įmonėje dirbo apie 4500 darbuotojų. Jie veikė vienuolikoje padalinių visame pasaulyje ir tiekė produkciją daugiau nei šimtui automobilių gamintojų. „Kiekert“ valdė 21 proc. pasaulinės automobilių užraktų sistemų rinkos. Vadinasi, kas trečiame automobilyje, išriedėjusiame į kelius, buvo sumontuoti jų gaminiai.
„Kiekert“ skelbia bankrotą
|
Bankroto procesą administruos Joachimas Exneris iš Niurnbergo. Jis paskirtas oficialiuoju bankroto administratoriumi tiek „Kiekert AG“, tiek „Kiekert Holding GmbH“ bendrovėms.
Kaip praneša „Bild“, pati įmonė oficialaus komentaro kol kas nepateikė. Žinoma tik tiek, kad iki šių metų lapkričio planuojami bankroto išmokėjimai, kurie turėtų užtikrinti beveik 700 Vokietijos darbuotojų atlyginimus.
Ekspertai pažymi, jog „Kiekert“ atvejis – tai platesnio masto tendencijos dalis. Per pirmuosius šešis metų mėnesius Vokietijoje paskelbta net 207 stambių įmonių bankrotai, daugiausia automobilių sektoriuje.
Jei žlunga įmonė, kuri veikė daugiau nei pusę amžiaus, kyla klausimas – kas laukia toliau? Panašu, kad artimiausi mėnesiai gali atnešti dar daugiau panašių pranešimų, ir ne tik iš Vokietijos.