VDV automobilių likimas kabo ant plauko? Vokiečiai mano kitaip (Foto) ()

© Ekrano kopija | https://x.com/yankodesign/status/1965085770022326566/photo/1
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Tai galime matyti naujos kartos „Passat“, „Tiguan“ ir „T-Roc“ modeliuose, kurie ką tik pradėto gaminti ir pasižymi ilgu produkto gyvavimo ciklu. Pastaruoju atveju pirmą kartą prekės ženklo istorijoje po variklio dangčiu pasirodys klasikinis HEV hibridas, pagrįstas 1,5 litro varikliu“, – priduria Axel Bessel-Regula.
Vis dėlto „Volkswagen“ privalo atsižvelgti į Europos Komisijos nustatytus klimato tikslus, todėl dabartiniame portfelyje vietoj dyzelinių ar benzininių variklių gausu įkraunamų hibridinių automobilių, kuriuos galima įkrauti iš elektros lizdo, o tai veiksmingai sumažina visos grupės CO2 emisiją.
Ar ES sustabdys automobilių importą iš Kinijos?
„Volkswagen“ taip pat tvirtai pabrėžia, kad visas jos elektrinių modelių asortimentas, įskaitant būsimąjį „ID. Polo“ ir Katovicuose pristatytą „ID. Cross“, yra automobiliai, sukurti Europoje, galvojant apie Europos pirkėjus, ir pagaminti Europos gamyklose.
„Tai iš tikrųjų strategija, kuri jau buvo įgyvendinta keliuose produktuose – tokiuose kaip naujasis „Tiguan“, naujasis „Tayron“, o dabar ir serijinės gamybos „ID. Polo“, „ID. Polo GTI“ ir „ID. Cross Concept“ versijose. Tai geriau atitinka rinkos poreikius ir suteikia tam tikrą pranašumą – mes remiame Europos pramonę“, – sako Axelis Besseris-Reguła. Jis priduria, kad vien Cvikau gamykloje jau pagaminta daugiau nei milijonas elektromobilių, parduotų Europoje.
Tai labai svarbus pareiškimas, ypač atsižvelgiant į Prancūzijoje vykdomą socialinio lizingo programą, kuria skatinamos vietinėse Europos gamyklose pagamintos transporto priemonės. Ne paslaptis, kad Vokietijos, didžiausios Europos automobilių rinkos, valdžia svarsto galimybę pradėti panašią paramos formą.
Birželį valdančiosios SPD partijos atstovai pareiškė, kad koalicijos sutartyje numatyti planai įvesti 20 000–25 000 eurų kainuojančių elektromobilių vartotojų lizingą. Taip pat buvo pareikšta, kad „reali elektromobilių lizingo subsidijų įvedimo data yra 2027 m.“ Galima drąsiai teigti, kad ši data sutampa su planuojamu „Volkswagen ID.1“ ir, tiesą sakant, „Volkswagen ID. Cross“ koncepcijos debiutu rinkoje, kuris parodytas Katovicuose.