Vienas elgesys degalinėje varo darbuotojus iš proto. Tai sukelia chaosą ()
Degalinėse dažnai nutinka situacijų, kurios sukelia vairuotojų ir darbuotojų nepasitenkinimą. Pasitaiko, kad vairuotojas, įsipylęs kuro, užblokuoja kolonėlę, nors kiti laukia eilėje. Tokie poelgiai apsunkina degalinės paslaugų naudojimą. Todėl verta žinoti, kokias klaidas vairuotojai daro dažniausiai ir kodėl jos taip trukdo kitiems.

© Julia Avamotive (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/a-person-filling-up-a-red-car-with-gas-6369306/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Degalinė – tai vieta, kur kasdien susitinka šimtai žmonių, ir kiekvienas nori greitai pasipildyti kuro bei tęsti kelionę. Kaip rašo portalas huffingtonpost.es, darbuotojai pabrėžia, kad pasikartojantys netinkami klientų įpročiai sukelia chaosą ir lėtina aptarnavimą. Dažniausiai tai kyla iš skubėjimo, išsiblaškymo arba elementarios kultūros stokos. Reikėtų prisiminti, kad tai – darbuotojų pastebėjimai, o ne oficialios taisyklės, galiojančios visose šalyse.
Kolonėlė – ne stovėjimo aikštelė. Užblokavimas – dažniausia vairuotojų klaida
Didžiausia degalinių problema – kai vairuotojas, įsipylęs kuro, palieka automobilį prie kolonėlės ir nueina apsipirkti ar pasiimti kavos. Taip sudaromos spūstys ir trukdoma kitiems klientams. Jei planuojate ilgesnį sustojimą, perstatykite automobilį į tam skirtą vietą. Tuomet eilė juda greičiau, o aptarnavimas tampa sklandesnis.
Mandagumas degalinėje svarbus. Maži gestai palengvina aptarnavimą
|
Mandagūs žodžiai ir kantrybė darbuotojų atžvilgiu išties keičia atmosferą. Pasveikinimas, ramus laukimas, kol bus patvirtintas atsiskaitymas kortele, ar atsisakymas už smulkius pirkinius mokėti didelėmis kupiūromis padeda greičiau atlikti aptarnavimą. Tai nedideli, bet reikšmingi gestai, dėl kurių apsilankymas degalinėje tampa malonesnis visiems.
Degalinė – ne kavinė ir ne prekybos centras. Paslaugos yra ribotos
Klientai dažnai pamiršta, kad degalinė turi ribotą prekių asortimentą. Nereikėtų tikėtis patiekalų pagal užsakymą ar piktintis dėl konkrečios prekės nebuvimo. Darbuotojai nenustato kainų, todėl priekaištai dėl jų yra nepagrįsti. Pagrindinis degalinės tikslas – kuro tiekimas ir būtiniausių prekių pardavimas, o ne plataus masto maitinimo ar prekybos veikla.
Saugumas degalinėje – svarbiausia. Rizikingi veiksmai gali baigtis tragedija
Rūkyti prie kolonėlės ar naudotis telefonu pildant kurą – griežtai draudžiama, nes tai kelia gaisro pavojų. Taip pat būtina laikytis taisyklių degalinės viduje, pavyzdžiui, paisyti perspėjimų apie slidžią grindų dangą. Tokie reikalavimai skirti klientų sveikatai ir gyvybei apsaugoti.
Pagarba darbuotojams ir kitiems klientams. Taisyklės palengvina naudojimąsi degaline
Kasdien pro degalines pravažiuoja daugybė vairuotojų, todėl labai svarbu laikytis bendrų taisyklių. Suvokimas, kad darbuotojai neatsako už kainas ar prekių asortimentą, padeda išvengti bereikalingų konfliktų. Vairuotojai, kurie išlaiko kantrybę ir gerbia kitus eilėje, palengvina aptarnavimą visiems. Tokiu būdu apsilankymai degalinėje tampa ramesni ir efektyvesni.