Nusipirko kinišką visureigį. Dabar pataria: „Laikykitės nuo jo atokiau“  ()

Daugelis žmonių rimtai svarsto galimybę įsigyti elektromobilį iš Kinijos, o pagrindinės paskatos yra vartotojų atsiliepimai ir galutinė kaina.


Aiways U5
Aiways U5
© Alexander Migl, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Aiways_U5_IMG_4448.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Richardas Kuonas nusprendė įsigyti „Aiways U5“ visureigį ir, nors iš pradžių buvo nepaprastai laimingas, po metų patarė „laikytis atokiau“ nuo šio Kinijos prekės ženklo.

Elegantiškas dizainas, modernios savybės, geros eksploatacinės savybės ir beveik perpus mažesnė kaina nei „Mercedes-Benz EQC“ – tai buvo argumentai, kodėl geriau įsigyti „Aiways U5“.

Richardas Kuonas interviu „Schwäbische Zeitung“ atskleidė, kad išminusavus visas subsidijas ir nuolaidas už visureigį iš Šanchajaus sumokėjo 32 000 eurų. Daugiau nei 12 mėnesių Kuonas buvo patenkintas elektromobiliu, tačiau po to ėmė kauptis problemos.

„Viskas prasidėjo tobulai“, – taip apsilankymą salone, konfigūravimo procesą ir patį pirkimą „Euronics“ salone Rotveile prisimena „Aiways U5“ savininkas.

Po daugiau nei metų magija išblėso, atsirado įvairių problemų – pastebimai suprastėjo aptarnavimas, o garantinis remontas tapo Kuono kantrybės išbandymu.

[EU+Kuponai] Apžvalgininkas sužavėtas. „Galingi pagalbininkai dirbtuvėse ir laboratorijose. Ultragarsiniai valytuvai papuošalams, laikrodžiams, įrankiams, auto detalėms ir kt.“ (Video)
2368 3

Nuostabios kainos

Specialūs kuponai

Iš Europos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

2023 m. „Euronics“ prekybos tinklas nutraukė partnerystę su Kinijos gamintoju, o tai reiškė didelių problemų dėl dalių prieinamumo ir aptarnavimo. Bandymai susisiekti su bendrove telefonu ir el. paštu buvo nesėkmingi, net registruotas laiškas, išsiųstas į Miuncheno būstinę, buvo grąžintas su žyma „neįteiktas“. Į „Schwäbische Zeitung“ redakcijos užklausą taip pat nebuvo atsakyta. Kuonas pabrėžia, kad „taip nesielgiama su klientais“.

Po avarijos techninės priežiūros skyrius dirbo sklandžiai, kol atėjo laikas užsakyti atsargines dalis. Pristatymas visiškai nutrūko, o U5 savininkas kelias savaites laukia durų rankenos. Be to, mobilioji programėlė, naudojama įvairioms automobilio funkcijoms valdyti, buvo pašalinta prieš kelis mėnesius be įspėjimo ir nebuvo pakeista.

Aptarnavimo tinklas veikia, tačiau už atsargines dalis atsakingas gamintojas. Nuomonės apie kiniškus „Aiway“ smarkiai krenta.

 

Vienintelė „Aiways“ automobilių savininkų viltis – ATU remonto dirbtuvių tinklas, kuris nuo 2020 m. yra oficialus Kinijos prekės ženklo aptarnavimo partneris. Įmonė atlieka garantinį remontą, tačiau už atsargines dalis atsakingas pats gamintojas.

„Focus Online“ nusprendė pateikti „Aiways“ kaltinimus, tačiau atsakyme nebuvo pateikta jokios informacijos apie pardavimus ar galimas problemas su klientais. Šanchajaus milžinė tik pabrėžė, kad „toliau labai gerai bendradarbiauja su ATU“ ir kad „dėl duomenų apsaugos priežasčių negali komentuoti atskirų atvejų“.

Šio prekės ženklo automobilių gamyba vis dar sustabdyta dėl tebevykstančio SPAC proceso, arba planuojamo kotiravimo biržoje. Tačiau Kinijos prekės ženklo atstovai tvirtina, kad „Aiways“ vis dar planuoja pardavinėti automobilius Europoje. Federalinės kelių eismo valdybos (KBA) pardavimų statistika rodo, kad 2024 m. Vokietijoje buvo užregistruoti tik 27 nauji „Aiways“ automobiliai, o prekės ženklas šiais metais į jokią statistiką neįtrauktas. Yra dvi galimybės: arba automobiliai nebuvo parduoti, arba skaičius buvo per mažas, kad būtų galima jį skaičiuoti atskirai.

 

Richardas Kuonas apibendrina tai sakydamas: „Laikykitės atokiau nuo šių automobilių – iš „Aiway“ ir visų kitų kinų!“

Vokiečių vairuotojo istorija rodo, kad kalbant apie naujus Kinijos prekės ženklus, kaina ir patrauklios savybės gali būti susijusios su didele rizika. Perkant automobilį iš gamintojo, neturinčio stiprios atstovybės Europoje, reikia atsižvelgti į detalių, aptarnavimo ir nusidėvėjimo problemas. Prieš perkant verta pasidomėti prekybos atstovybių ir aptarnavimo tinklu ES, kokios yra garantijos ir ar prekės ženklas tikrai turi stabilių ateities planų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(0)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()