Pigių automobilių iš Kinijos pabaiga. Nauji reglamentai. Nuo sausio 1 d.  ()

Kinija planuoja įvesti specialius leidimus elektromobilių eksportui į užsienį.


BYD Seal
BYD Seal
© Alexander-93, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:BYD_Seal_IAA_2023_1X7A0371.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Eksportuotojų sertifikavimo sistema skirta apsaugoti vietos prekių ženklus nuo gėdingų nesėkmių, kurios galėtų pakenkti Kinijos gamintojų reputacijai, pavyzdžiui, Europoje.

Dėl prastos prieigos prie paslaugų ir dalių tiekimo problemų daugelis Europos pirkėjų nesilanko Kinijos prekių ženklų salonuose. Kinijos valdžia jau pripažino šią problemą ir nuo kitų metų planuoja sugriežtinti kiniškų elektromobilių eksporto reglamentus. Šiais pakeitimais siekiama pažaboti nesąžiningą konkurenciją, kuri kenkia Kinijos prekių ženklų įvaizdžiui užsienyje.

Pekinas nori apsunkinti „neįgaliotų importuotojų“, kurių veiksmai daro įtaką Kinijos produktų priėmimui užsienyje, prieigą prie kiniškų automobilių.

Kaip pažymi „Reuters“, nuo 2019 m. Kinijos valdžia siekė palengvinti automobilių eksportą remdama įvairius tarpininkus, o tai padėjo susidoroti su perprodukcija ir dirbtinai didinti Kinijos BVP. Tačiau kinai pastebėjo, kad agresyvi eksportuotojų politika gali jiems padaryti daugiau žalos nei naudos.

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
1655 3

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 d. pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

Birželį Kinijos valstybinės automobilių gamintojos „Changan“ prezidentas Zhu Huarongas kreipėsi į Pekino valdžios institucijas, prašydamas sugriežtinti reglamentus, perspėdamas, kad dabartinė praktika gali „labai pakenkti Kinijos prekių ženklams“ užsienio rinkose.

Dėl agresyvių tarpininkų, aktyviai ieškančių naujų galimybių eksportuoti kiniškas elektromobilius, kiniškų prekių ženklų automobiliai dabar parduodami nepatyrusiems importuotojams, kurie nesugeba užtikrinti tinkamo aptarnavimo po pardavimo. Todėl tokių automobilių pirkėjai dažnai negauna tinkamos pagalbos susidūrimo ar nedidelio gedimo atveju.

Socialinės žiniasklaidos ir milijonų virusinių vaizdo įrašų, pasiekiančių milijonus žmonių, eroje neapgalvota politika gali lemti didžiulius Kinijos gamintojų įvaizdžio nuostolius, ypač Europoje, kur vietos gamintojų pozicijos yra labai stiprios.

Užtenka pasakyti, kad daugelis automobilių pirkėjų ES vis dar žiūri į Kinijoje pagamintas transporto priemones per žemos kokybės kiniškų gaminių, pagamintų prieš 5 ar 10 metų, prizmę, o atsiribojimas nuo „kiniško šlamšto“ įvaizdžio kinams sukuria didelę finansinę naštą.

 

Įdomu tai, kad naujieji reglamentai bus taikomi tik NEV (naujos energijos transporto priemonėms) – toms, kurios aprūpintos elektra arba hibridine pavara. Strategijos tikslas – apsaugoti ir sukurti teigiamą Kinijos elektromobilių įvaizdį užsienio rinkose.

Patys automobilių gamintojai dabar turės kreiptis dėl „eksporto licencijų“ tarpininkams, kurios bus išduodamos nuo sausio 1 d. Ekspertai mano, kad šis sprendimas taip pat gali turėti paslėptą tikslą: norą daryti įtaką eksporto politikai ir „apsunkinti gyvenimą“ – pavyzdžiui, pailginant sertifikatų gavimo procedūras – Vakarų automobilių gigantams, gaminantiems automobilius Kinijoje.

Pramonės svetainės „Automotive News“ atstovai pažymi, kad BMW, „Volkswagen Group“ ir net „Tesla“ turi gamyklas Kinijoje, iš kurių elektromobiliai šiuo metu eksportuojami į visą pasaulį. Pavyzdžiui, Šanchajaus gamykla šiuo metu gamina „Tesla Model 3“ ir „Tesla Model Y“ , kurie eksportuojami į visą pasaulį.

 

Metų pradžioje „Volkswagen“ paskelbė apie planus plėsti eksportą iš Kinijos į kitas Azijos rinkas, Pietų Ameriką ir Artimuosius Rytus. Šiuo metu iš Kinijos į Europą eksportuojamas vis populiaresnis „Cupra Tavascan“ . BMW atveju, jos Kinijos partnerio „Great Wall Motor“ gamyklos gamina „Mini Cooper“ ir „Mini Aceman“, importuojamus į Senąjį žemyną.

Praėjusiais metais elektromobilių eksportas iš Kinijos (iš Kinijos prekių ženklų) pasiekė 1,65 mln. vienetų. Šių metų duomenys rodo, kad po pirmųjų septynių mėnesių Kinijos elektromobilių gamintojai eksportavo automobilių už daugiau nei 19 mlrd. JAV dolerių. Įdomu tai, kad nepaisant Europos Komisijos įvestų baudžiamųjų tarifų, Europa šiuo metu yra pagrindinė kiniškų elektromobilių eksporto rinka.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()