„Tesla Cybertruck“ uždraustas Vokietijoje. Kas vyksta? ()
„Tesla Cybertruck“ turėjo tapti pagrindiniu Ostine įsikūrusio amerikiečių gamintojo pardavimų varikliu, tačiau – iš dalies dėl Elono Musko politinio įsitraukimo – tapo savotiška kliūtimi.

© Mr.choppers, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:2024_Tesla_Cybertruck_Foundation_Series,_front_left_(Greenwich).jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Dar viena Europos šalis atsisakė leisti savo keliais važiuoti elektra varomiems „Tesla Cybertruck“ pikapams – šis sprendimas tiesiogiai susijęs su pasyviuoju saugumu.
„Cybertruck“ nėra prieinamas Europos salonuose dėl Europos Sąjungoje galiojančių reglamentų. Pagrindinė problema – aštrūs kraštai, kurie praktiškai panaikina galimybę automobiliui legaliai patekti į Europą.
Tačiau tai dar ne viskas, nes kliūtis yra ir didelis transporto priemonės svoris – „Tesla Cybertruck“ sveria 3 100 kg, o leistinas bendrasis svoris yra 4 237 kg. Primename, kad B kategorijos vairuotojo pažymėjimo turėtojams, vairuojantiems nulinės emisijos transporto priemones, padidinta svorio riba yra 4 250 kg.
|
Remiantis JAV armijos muitinės agentūros pateikta informacija, Vokietijos vyriausybė nepatvirtino „Tesla Cybertruck“ naudojimo Vokietijos keliuose, nes modelis neatitinka ES reikalavimų dėl pėsčiųjų, dviratininkų ir motociklininkų apsaugos. Nesuteikus patvirtinimo, taikomas aiškus vairavimo draudimas.
Europoje dislokuotiems JAV kariams buvo suteikta daugybė įvairių lengvatų, tačiau Vokietijos pareigūnai, kaip įprasta, atsisakė leisti naudoti transporto priemones, kurios neatitinka visų Europos standartų. Tai reiškia, kad „Cybertruck“ vairavimo draudimas taikomas visiems, o bausmė nebus apribota vien vairavimu.
JAV armijos muitinės agentūra pabrėžia, kad nors „Cybertruck“ importas iš Šiaurės Amerikos į Europą nėra draudžiamas – juk keli vienetai netgi važinėja Lenkijos keliais – jis ne tik negaus europinės homologacijos, bet ir gali tekti transporto priemonę savininko lėšomis išsiųsti atgal į Jungtines Valstijas.
Tačiau įdomus ir kitas pastebėjimas. Nors didelis automobilio svoris ir aštri forma yra gerai žinomos kliūtys norint gauti tinkamą leidimą važiuoti Europos keliais, JAV armijos muitinės agentūros dokumente pažymima, kad automobilis traukia dėmesį kelių eisme, o tai neatitinka ginkluotųjų pajėgų apsaugos principų.